Reklama

Weekday to szwedzka marka należąca do grupy H&M. Jej minimalistyczne kolekcje są kwintesencją ulicznego stylu oraz młodzieżowej popkultury. Jednocześnie świetnie łączą w sobie skandynawskie kanony piękna i prostoty. W sklepie będzie można kupić jednak znacznie więcej. Asortyment będzie regularnie uzupełniany o bardzo popularne i lubiane marki zewnętrzne.

Reklama

Weekday - nowa sieciówka w Polsce

Pierwszy stacjonarny sklep Weekday w Europie Środkowej zostanie otworzony w... Warszawie. Szwedzka marka wybrała już nawet miejsce - będzie to Elektrownia Powiśle. Idealnie oddaje klimat ubrań, które już niebawem będzie można tutaj zakupić. Co kryje asortyment marki Weekday?

Obecnie już 68 procent produktów marki Weekday pochodzi ze zrównoważonej produkcji, co jest niewątpliwie ogromnym sukcesem. To jednak wcale nie oznacza, że są gorszej jakości. Wręcz przeciwnie - ubrania ekologiczne cieszą się coraz większą popularnością i można je spotkać również w innych sieciówkach typu ZARA czy Reserved.Zobacz także: Ubrania z second handu trafią do popularnje sieciówkiUbrania typu basic to kor marki Weekday. Prosta linia została zmiksowana z ulicznym stylem, dzięki czemu poszczególne elementy garderoby wyglądają nietuzinkowo. Jednak w Elektrowni Powiśle będzie można kupić nie tylko ubrania z metką Weekday. Asortyment uzupełnią również takie marki jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans. Kolekcje zostaną rozplanowane na aż trzech kondygnacjach. Będzie zatem w czym wybierać. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, ceny ubrań kształtują się w cenach od 150 zł do 550 zł dla płaszczy czy kurtek i od 100 do 300 zł dla sukienek.

Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na to, że zarówno model biznesowy marki, jak i sam proces produkcji ubrań są ściśle związane z myślą o przyszłości naszej planety. Pierwszym sukcesem Weekday było stworzenie w 2015 roku kolekcji denim, która powstała z wykorzystania materiałów pochodzących ze zrównoważonej produkcji. Z kolei w 2017 roku pojawiła się kolekcja kostiumów kąpielowych. Te były projektowane w oparciu o materiały z recyklingu.A teraz, w 2019 roku, marka może pochwalić się jeszcze większym sukcesem. Weekday weszła we współpracę z Recover i dzięki temu powstała kolekcja Limited Edition, która w całości pochodzi z recyclingu.

Reklama

Już nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogły wybrać się na otwarcie tej sieciówki! Kiedy to nastąpi? Oficjalna data premiery marki w Polsce nie została jeszcze podana. Szacuje się jednak, że będzie to przyszły rok. Zdjęcie główne: Instagram.com/weekdayofficial

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane