Reklama

WWD to serwis, który publikuje najbardziej sprawdzone informacje z branży kreatywnej. Ostatnio pojawiło się na nim zestawienie przygotowane przez prestiżową agencję marketingową Tribe Dynamics. Dotyczyło ono najbardziej wpływowych blogerów z całego świata, którzy zostali uporządkowani według ekwiwalentu reklamowego. Tym bardziej cieszy fakt, że listę otwiera Polka. Julia Maffashion Kuczyńska osiągnęła międzynarodowy sukces!

Reklama

Co to jest ekwiwalent reklamowy?

Zadaniem specjalistów z agencji Tribe Dynamics jest badanie rynku mediowo-reklamowego. Tym razem zwrócili uwagę jedynie na środowisko blogerów oraz influencerów. Musieli przygotować szacunkowe zyski marek z treści oraz publikacji w różnych czasopismach, serwisach internetowych oraz na blogach i w social mediach. Zarobki marek komercyjnych zostały wycenione na niemałą sumkę, bo na aż 680 milionów dolarów, czyli prawie 3 miliardy złotych! Sama Maffashion ma w tym największy udział. Dzięki tylko jej pracy marki, z którymi współpracowała, zyskały 64,8 milionów dolarów, czyli około 266 milionów złotych.Jak całą sprawę komentuje Maffashion?

Co za dzień! Co za miesiąc! Ciągle nie wierzę, że takie rzeczy się dzieją. TA informacja jest jakimś szokiem nie do opisania! To chyba jedno z najważniejszych wyróżnień, sukcesów, jakie do tej pory mi się przytrafiły! Jedno wielkie WOW!!!! Jestem w oooooogromnym szoku! Dziękuję, że cieszycie się razem ze mną! Że wysyłacie mi tyle wiadomości i cudownych komentarzy! Nakręcacie do działania, dajecie kopa do realizowania kolejnych projektów! Cieszę się, że od tulu lat mi kibicujecie i wspieracie! Ten dzień to istne szaleństwo! - pisze na swoim Instagramie Maffashion.
Reklama

Sukces Maffashion wcale nas nie dziwi. Po słynnych Tygodniach Mody znane na całym świecie magazyny typu „Elle” czy „Vogue” publikowały na swoich serwisach internetowych jej stylizacje. Nawet teraz, kiedy Julia jest w Paryżu na pokazach haute couture jej streetowe stylizacje budzą ogromny podziw wśród zagranicznych redaktorek mody.Nic dziwnego, że ubrania, które poleca blogerka tak szybko znikają ze sklepów. Kuczyńska ma silny wpływ na swoich obserwatorów, co agencja Tribe Dynamics określa słowem „impact”. A fanów Julia ma niemało, bo 763 tysiące na Facebooku oraz 925 tysięcy na Instagramie. Niemniej jednak serdecznie gratulujemy sukcesów i czekamy na kolejne :).Zdjęcie główne Instagram: https://www.instagram.com/p/BO643TgB-K-/?taken-by=maffashion_official

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane