Reklama

Modelki Giulia Salemi i Dayanne Mello postanowiły wykorzystać czerwony dywan weneckiego festiwalu filmowego, żeby powalczyć o więcej fanów na Instagramie. Pomóc im w tym miały kontrowersyjne kreacje włoskiej marki Manzini, której projektant Matteo Evandro, towarzyszył dziewczynom na premierze miniserialu „The Young Pope” Paola Sorrentiniego z Judem Lawem w roli przystojnego papieża.

Reklama

Suknie w neonowych odcieniach oranżu i fuksji były tak głęboko wycięte, że ukazywały nie tylko uda, ale także pośladki, a nawet łona modelek. Podczas gdy gwiazdy, które wcześniej decydowały się na tak odważne rozcięcia (np. Kendall Jenner i Bella Hadid) pod kreacje wkładały cieliste body, modelki z Wenecji przetestowały całkiem nowy patent.

Reklama

Chociaż Giulia i Dayanne wyglądają, jakby były nagie, w rzeczywistości noszą „majtki” marki Shibue Couture, złożone właściwie tylko z jednego, przyklejanego żelem, paseczka, który (nie)dyskretnie zasłania okolice intymne. Praktyczne czy prowokujące? I, co ważniejsze, odważyłybyście się tak wyjść na ulicę?

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane