Dla całej rzeszy osób wychowanych w latach 80. i 90. symbolem tamtej epoki jest właśnie Cindy Crawford, ze swoją burzą włosów i charakterystycznym pieprzykiem. Dziewczyny chciały być zupełnie jak ona, a chłopcy patrzyli na nią z szeroko otwartymi ustami, zupełnie jak dzieciaki ze słynnej reklamy Pepsi z 1992 roku:

Reklama

Cindy Crawford w kampanii Reserved

To właśnie dla współczesnego pokolenia trzydziestolatków widok Cindy Crawford w kampanii Reserved jest szczególnie ekscytujący. Polska marka już raz sięgnęła po nazwisko z panteonu najbardziej legendarnych supermodelek. W kampanii przygotowanej na otwarcie londyńskiego butiku marki wystąpiła Kate Moss, wcześniej Reserved współpracowało także z Jerry Hall. Jednak w przeciwieństwie do byłej żony Micka Jaggera, Crawford nadal jest aktywna w zawodzie. Ostatnio nawet bardziej niż jeszcze kilka lat temu...Zobacz także: Są supermodne i... supertanie! Spodnie Marceliny Zawadzkiej to wielki hit sezonu

Wielki powrót Cindy

Na wielki powrót Cindy złożyło się klika czynników. W 2015 r. modelka ujawniła, że jej wyjątkowo niekorzystne zdjęcie pokazywane w mediach jako wersja "bez retuszu" jest fałszywką. Dzięki temu fani dowiedzieli się, że modelka wciąż jest w takiej formie, że cellulit... trzeba jej dorabiać w Photoshopie, a sama Cindy dostała sporo propozycji sesji w luksusowych magazynach. Później udało się wylansować nazwisko 16-letniej córki Cindy, Kai Gerber, która, mimo niepokojąco wychudzonej sylwetki, błyskawicznie stała się królową wybiegów i muzą Chanel. Przy okazji nazwiska Gerber, media zawsze wspominają o jej mamie - panie nawet wystąpiły razem na okładce "Vogue Paris" i w jubileuszowym pokazie Versace.Zobacz także: Kaia Gerber coraz chudsza. Nowe zdjęcia modelki szokują

Zobacz także

Właśnie w tym momencie, gdy kariera 52-letniej Cindy nabiera rozpędu, z gwiazdą nawiązało współpracę polskie Reserved. Wybór modelki po części podyktowany był charakterem kampanii, która otwarcie nawiązuje do lat 80. i popularnego wtedy stylu "power dressing". Polegał on głównie na tym, że kobiety podkreślały swoją pozycję zawodową lekko przydużymi garniturami w męskim stylu.Zobacz także: Małgorzata Rozenek-Majdan w swetrze... z polskiej sieciówki. Znaleźliśmy go na wyprzedaży

W zapowiedzi kampanii "I love Cindy" widzimy, jak Crawford tańczy na ulicy w różowej marynarce z szerokimi ramionami, później miga również jest ogromny kapelusz w stylu "Pretty Woman". Pełne wideo i więcej zdjęć polska marka ma pokazać dopiero 15.03. Wiemy już jednak, że obok supermodelki pojawi się Dacre Montgomery, aktor znany z kultowego serialu „Stranger Things”, osadzonego właśnie w latach 80.

Reklama

Zobacz także: Najmodniejsze sneakersy wiosny muszą być... brzydkie. Pokochała je Anna Lewandowska

Reklama
Reklama
Reklama