Uma Thurman w kampanii Marc O’Polo wiosna-lato 2015
W sezonie wiosna-lato 2015 przewodnim hasłem Marc O'Polo jest Natural Evolution, którym marka chce podkreślić swój nowoczesny styl nie zapominając o jednoczesnym przywiązaniu do natury. Po raz kolejny ambasadorką marki została Uma Thurman.

Uma to kobieta z krwi kości, która nie boi się życiowych wyzwań, ale jednocześnie zawsze stara się podążać za swoim wewnętrznym głosem i żyć zgodnie z własną naturą. Właśnie dlatego utożsamia się tak mocno z najnowszą kolekcją Marc O’Polo, która nie tylko odzwierciedla jej casualowy, ale i nowoczesny styl.To, co zachwyciło Umę to subtelne niuanse. Chodzi tu nie tylko o kolor, ale i rodzaj tkanin. Stąd delikatnie połyskujące jedwabie i wiskozy, natomiast tekstura to połączenie chropowatych, rustykalnych faktur z prostymi i surowymi cięciami, które tworzą nowy i bardzo elegancki “chic-mix” w najlepszy sposób oddający “ducha” tego sezonu. Zaś naturalne kolory są punktem wyjścia kolekcji do bardziej nowoczesnego kierunku opartego na prostych i czystych fasonach.Dowiedz się więcej o Umie Thurman >>>
1 z 5

Uma Thurman dla Marc O'Polo
2 z 5

Uma Thurman dla Marc O'Polo
3 z 5

Uma Thurman dla Marc O'Polo
4 z 5

Uma Thurman dla Marc O'Polo
5 z 5

Uma Thurman dla Marc O'Polo