Reklama

Czemu współpraca Gosi Baczyńskiej i Rossmanna wzbudziła aż tak duże zdziwienie? Przede wszystkim zaskakuje wybór sieci, która ma rozpowszechniać kolekcję – Rossmann jako czołowa drogeria nie jest kojarzony przecież z ubraniami, a po prostu z kosmetykami. Wydawać by się mogło, że brak przymierzalni, dużych luster i mała przestrzeń raczej wykluczają oferowanie ubrań.Duże zdziwienie budzi też sama marka – Gosia Baczyńska, która jako jedyna Polska projektantka pokazuje swoje kolekcje w Paryżu, kojarzona jest raczej z luksusem niż modą dla mas.

Reklama

Gosia Baczyńska o kolekcji

Sama projektantka o współpracy opowiedziała w rozpowszechnianym przez drogerię Rossmann miesięczniku „Skarb”. W rozmowie z Agatą Młynarską mówiła:

Cały czas mam na uwadze w jakim społeczeństwie żyjemy. Dlatego postanowiłam zrobić modę dla każdego, żeby była ponadczasowa, a nie na jeden sezon." /]

Reklama

G by Baczyńska – kolekcja i ceny

Motto kolekcji Gosi Baczyńskiej dla Rossmanna brzmi - „Moda dla wszystkich kobiet niezależnie od wieku”. Na zdjęciach lookbookowych znalazły się trzy modelki, które reprezentują trzy różne pokolenia. Klasyczne ubrania i dodatki wchodzące w skład kolekcji istotnie pasują do kobiet w różnym wieku.W kolekcji znajdziemy klasyczne bluzki, spodnie i spódnice z imitacji skóry oraz dodatki – torebki, paski, szale i rękawiczki. Na uwagę zasługują przede wszystkim t-shirty z motywem bijącego serca – motywu przewodniego kolekcji „I Feel Love” zaprezentowanej w Paryżu. Okazuje się więc, że promocyjne hasło #modadlawszystkich to nie tylko pusty slogan.Ceny rozpoczynają od 19,99 za zdobione skarpety, a kończą na 149,99 za spodnie z efektem skóry. Zdjęcia wszystkich produktów wraz z opisem znajdziecie w naszej GALERII.

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane