Nowa kampania marki Ania Kruk to opowieść o relacjach, sile kobiet i różnych obliczach macierzyństwa
W związku z nadchodzącym Dniem Matki Ania Kruk skupia się na emocjach, relacjach i drodze, jaką pokonały kobiety, by zostać mamami. Poznajcie wyjątkowe historie o różnych obliczach macierzyństwa.

To nie pierwszy raz, kiedy polska marka biżuteryjna porusza ten temat. Najnowsza kolekcja HEART-TO-HEART jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii Reborn, opowiadającej o presji dotyczącej macierzyństwa. Tym razem poznajemy historie 5 różnych kobiet, które udowadniają, że bycie mamą może oznaczać wiele.
Jaka jest definicja macierzyństwa? Według słownika języka polskiego jest to bycie matką wraz ze związanymi z tym uczuciami, przeżyciami i obowiązkami. Dlaczego słownik nie wyjaśnia już jakie są to uczucia? Odpowiedź jest prosta - mogą być bardzo różne, bo każda mama jest inna, podobnie jak inne są oblicza macierzyństwa. To nie tylko radosne, pełne uniesień chwile, ale czasem również przytłaczająca rzeczywistość i poczucie osamotnienia. Wyczerpanie, bezsilność i łzy towarzyszą rodzicielstwu tak samo jak miłość, szczęście i duma, dlatego twórcy najnowszej kolekcji HEART-TO-HEART skłaniają odbiorców do refleksji nad siłą kobiet, nie bez powodu nazywając matki cichymi superbohaterkami.


“Pokazujemy, że nie powinno się oceniać i przypisywać jednej etykiety do macierzyństwa. Zamiast tego niech pojawi się empatia, zrozumienie oraz wsparcie. Bo mamy — te najsilniejsze kobiety, jakie znamy, też mają chwile, kiedy nie mogą powstrzymać łez i czują się osamotnione” Martyna Olszak-Bachora, Head of Creative Department & PR

Komunikacja marki opiera się głównie na różnorodności, autentyczności i przedstawianiu różnych historii takimi jakie są. HEART-TO-HEART w dosłownym tłumaczeniu oznacza szczerą rozmowę lub rozmowę od serca i właśnie taka jest najnowsza kampania Ani Kruk. Rozmową z pięcioma bohaterkami, w której każda z nich przedstawia macierzyństwo ze swojej perspektywy. Przed obiektywem pojawiły się: Alena i Klaudia, Karolina oraz dwie Pauliny - te silne kobiety nie tylko zostały twarzami najnowszej kolekcji Ani Kruk, ale przede wszystkim wystąpiły w roli reprezentantek wszystkich mam, które zmagają się ze swoimi problemami.
“Sama jestem mamą i wiem, że kobiety zmagają się z różnymi decyzjami w życiu, są rozdarte między pracą a macierzyństwem, a także, że społeczeństwo narzuca pewne schematy, z którymi ciężko walczyć. Brakuje im tego ramienia, na którym mogą oprzeć zmęczoną głowę, dlatego chcemy mówić głośno o ich potrzebach.” Ania Kruk, CEO & Co-founder
Nietrudno zauważyć, że na zdjęciach motywem przewodnim jest kolor pomarańczowy. To barwa, która symbolizuje ciepło, bezpieczeństwo i niezwykłą energię o pozytywnym wydźwięku. Przypadek? Raczej przemyślana forma wsparcia wszystkich mam. Ania Kruk zwraca również uwagę na fakt, że Dzień Matki nie dla każdego jest komfortowym tematem i dniem celebracji, dlatego podobnie jak w zeszłym roku marka dała możliwość wyciszenia komunikacji newsletterowej na czas trwania kampanii.
Za każdą kampanią Ani Kruk stoi ważna idea, ale istotną rolę odgrywają w nich także same produkty, które stają się pewnego rodzaju symbolami danego przesłania. W tym przypadku to przede wszystkim eleganckie, dość minimalistyczne pierścionki przykuły naszą uwagę, ale musimy przyznać, że komplementarne bransoletki, kolczyki i naszyjniki prezentują się równie stylowo. Zauważyłyśmy też, że jedna z bohaterek ma na sobie naszyjnik z ozdobnym sercem, który dosłownie odzwierciedla motyw kampanii HEART-TO-HEART. Wybrane produkty znajdziecie poniżej:
Co twórcy kolekcji HEART-TO-HEART chcą przekazać mamom? Nie jesteście same! Dzięki fundacji SIEPOMAGA.PL marka Ania Kruk przekaże fundusze oraz bransoletki z perłą dla samodzielnych mam, które potrzebują wsparcia.


