Reklama

Na ponad 400 m² sklepu klienci mają do wyboru 16 tys.produktów. Poza bogatą ofertą do zakupów zachęca również nowoczesny wygląd drogerii. Rossmann w Złotych Tarasach wyróżnia się szaro-czerwonym designem oraz specjalnym ledowym oświetleniem, pozwalającym na wyjątkowo atrakcyjną ekspozycję produktów. ­Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że sklep numer 1000 otworzyliśmy właśnie w warszawskich Złotych Tarasach. To jedna z naszych najbardziej prestiżowych, a zarazem najbardziej dogodnych dla klientów lokalizacji – mówi Marek Maruszak, Prezes Zarządu Rossmann SDP.Rossmann w liczbach:

Reklama
  • 22 lata obecności w Polsce
  • 1000 sklepów pod szyldem Rossmanna w całym kraju
  • Sklepy w ponad 400 miastach
  • 600 tys. klientów dziennie
  • 6,43 mld zł obrotów w roku 2014
  • Około 16 tys. SKU – produktów w ofercie sklepu
  • 800 dostępnych marek – zarówno polskich, jak i zagranicznych
  • Lider branży z 26% udziałem w rynku chemiczno-kosmetycznym
  • Ponad 14 tys. pracowników w całej Polsce
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane