Weź udział w konkursie i wygraj nowe zapachy z linii GOODVIBES od Police To Be!
Rozdajemy 10 zestawów nagród!

- Marta Jankowska
Zapachy mają magiczną moc. Pobudzają zmysły, poprawiają nastrój i dodają energii. Często wiążą się ze wspomnieniami, przywodzą na myśl konkretne osoby, mogą przenosić nas do najszczęśliwszych momentów w życiu, a nawet beztroskiego okresu dzieciństwa.
Jakie kompozycje zapachowe wybierasz najczęściej? Cięższe, z mocno wyczuwalnymi akordami drzewnymi i orientalnymi? Czy może lżejsze, kwiatowo-owocowe? Tak się składa, że nowe propozycje od Police To Be łączą jedno i drugie. Kolekcja GOODVIBES obejmuje wodę perfumowaną dla niej i wodę toaletową dla niego. Weź udział w konkursie i wygraj oba zapachy – dla siebie i bliskiego ci mężczyzny! Mamy do rozdania 10 zestawów nagród!
KONKURS
1. Odpowiedz na pytanie konkursowe: Dlaczego chciałabyś wygrać zestaw zapachów GOODVIBES?
Nagrodzimy najciekawsze odpowiedzi.
2. Wypełnij formularz i wyślij zgłoszenie.
3. Przed udziałem w konkursie zapoznaj się z regulaminem.
NAGRODA
10 x zestaw nowych zapachów GOODVIBES: zapach dla niej i zapach dla niego (pojemność: 40 ml)

Zapach dla niej GOODVIBES
Zapach otwiera nuta głowy – słodka pomarańcza wzmocniona akordami czarnego pieprzu i wody. Wraz z upływem czasu wyczuwalny staje się bukiet kwiatów (peonia i heliotrop), który wzbogacono gruszką. Natomiast bazę tworzy wanilia, uzupełniona o akordy ambramone i paczuli.
Zapach dla niego GOODVIBES
Na nutę głowy, czyli pierwszą, którą czujemy po otwarciu flakonika, składają się bergamotka, pieprz sichuański oraz szałwia. Kolejna, nuta serca, decyduje o charakterze zapachu. Najważniejszymi składnikami są w niej jaśmin, magnolia i oryginalne akordy jałowca. Na samym końcu wyczuwamy nutę bazy, którą w przypadku tego zapach tworzą bursztyn, wetiwer oraz tytoń.
Co jeszcze wyróżnia kolekcję GOODVIBES?
Identyfikacja wizualna! Żywe kolory odzwierciedlają radość życia i beztroskę. Błyszczące, holograficzne pudełka i flakony w kształcie czaszki przyciągają uwagę oraz stanowią dowód na to, że marka Police To Be myśli niekonwencjonalnie i ceni różnorodność.
Weź udział w konkursie!
Materiał powstał z udziałem marki Police To Be