Reklama

Sensibio Micellar Cleansing Oil marki Bioderma stanowi doskonały początek wieczornego, dwuetapowego oczyszczającego rytuału pielęgnacyjnego. Usuwa zanieczyszczenia, makijaż i filtry słoneczne zachowując przy tym naturalne pH skóry. Kosmetyk równie dobrze sprawdzi się do oczyszczania skóry rano z różnych zanieczyszczeń.

Reklama

Posiada kojącą, pielęgnacyjną formułę, w której kluczową rolę odgrywa olejek bogaty w kwasy OMEGA 3 i 6 oraz aminokwasy.

Po jego zastosowaniu skóra jest czysta, miękka oraz ukojona, gotowa do kolejnych kroków pielęgnacyjnych.

mat. prasowe

Co o Sensibio Micellar Cleansing Oil sądzą Wizażanki? Wyniki testu

98% testujących go kobiet stwierdziło, że spełnił ich oczekiwania, a WSZYSTKIE potwierdziły, że sprawdza się u osób ze skórą wrażliwą.

99% Recenzentek przyznało z kolei, że:

  • delikatnie oczyszcza skórę,
  • pozwala na delikatne usunięcie makijażu i filtrów słonecznych,
  • pielęgnuje skórę,
  • sprawia, że skóra jest miękka.

96% Wizażanek uznało, że dzięki niemu skóra jest ukojona.

Czy Recenzentki sięgną po Sensibio Micellar Cleansing Oil ponownie? 92% stwierdziło, że TAK! Co więcej, 98% poleci go swoim przyjaciółkom.

Konsystencja jest bardzo lekka, przyjemnie płynna (...) Produkt idealnie rozpuszcza cały makijaż, nawet tusz do rzęs nie stanowi dla niego problemu. Nie potrzeba powtórek czy domywania oczu płynem micelarnym (...) Olejek nie podrażnia oczu, posiada bardzo delikatny zapach typowy dla olejku, nie jest perfumowany. Łatwo się zmywa, bez pozostawiania tłustej warstwy. Nie zamgławia oczu

- catherinea

Bardzo dobrze radził sobie z całym makijażem, cera nie była ściągnięta. Zostawiał miękką skórę. Nie podrażniał cery naczynkowej. Nie zapychał, nie pojawiły się żadne wypryski, co zdarzało się przy innych olejkach

- aleada

Olejek bardzo dobrze się pieni. Zapach bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny. Produkt nie podrażnił mojej wrażliwej skóry, nie było uczucia ściągnięcia po zmyciu olejku

- Aleksandra950805

Wyniki zostały przygotowane na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie wizaz.pl na grupie 95 kobiet na przełomie marca/kwietnia 2023 r.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane