Reklama

Tak narodziła się koncepcja Tenderly Promise: pełnego wdzięku zapachu, nawiązującego do dziedzictwa ogromnie popularnej wody toaletowej Tenderly, ale z nowym, silnym przesłaniem: bezwarunkowej miłości i obietnicy zebrania ponad miliona euro, by wspomóc potrzebujące dzieci.Aby dowiedzieć się więcej o tym zapachu, wejdź tutaj: Tenderly Promise Brand Page

Reklama

DLACZEGO JEST WYJĄTKOWY

Inicjatywa charytatywnaOd każdej zakupionej wody toaletowej Tenderly Promise przekażemy 0,75 euro na rzecz World Childhood Foundation, organizacji charytatywnej, założonej w 1999 roku przez Jej Wysokość Królową Szwecji Sylwię przy współudziale Oriflame.Aby dowiedzieć się więcej o naszej działalności charytatywnej, wejdź tutaj: Oriflame social causes Nuty zapachuElegancka, kwiatowa kompozycja rozpoczyna się rześkimi nutami cytryny, słodyczą kwiatów brzoskwini i wibrującymi akordami różowego pieprzu, budząc skojarzenie z radosnym dźwiękiem dziecięcego śmiechu. Elegancki bukiet rozkwitający w sercu zapachu symbolizuje kobiecą grację: kremowe królewskie białe lilie, delikatne konwalie i peonie. Od tysięcy lat w wielu kulturach biała lilia jest symbolem macierzyństwa, narodzin i niewinności.

  • Nuty głowy: cytryna / kwiaty brzoskwini / różowy pieprz
  • Nuty serca: królewska biała lilia / konwalia / peonia
  • Nuty bazy: drewno sandałowe / kaszmirowe piżmo / irys

MOCNE STRONY

PRODUKT WSPIERAJĄCY WORLD CHILDHOOD FOUNDATION
World Childhood Foundation, założona w 1999 roku przez Jej Wysokość Królową Szwecji Sylwię przy współudziale Oriflame, pomaga dzieciom z grup ryzyka, pozbawionym szczęśliwego i bezpiecznego dzieciństwa. Poprzez działania fundacji wspierającej ponad 100 projektów w 16 krajach docieramy do pokrzywdzonych dzieci, dając im szansę na lepsze życie. Teraz Jej Wysokość Księżniczka Magdalena idzie w ślady swojej mamy, działając jako honorowa członkini rady fundacji. Więcej informacji: World Childhood Foundation

TWÓRCATenderly Promise to dzieło francuskiej mistrzyni perfumiarstwa, Emilie Coppermann; zapachy i marzenia to jej pasja, podobnie jak dla Oriflame. Emilie od dzieciństwa marzyła o tworzeniu perfum, a jako kochająca mama czwórki dzieci, bardzo mocno zaangażowała się w projekt stworzenia zapachu wspierającego World Childhood Foundation, by dać szansę na szczęśliwsze dzieciństwo najbardziej zagrożonym dzieciom. Inspiracją były dla niej obrazy radosnych chwil dzieciństwa: beztroskie dzieci biegnące przez pełen kwiatów ogród wprost w czułe i bezpieczne objęcia ukochanej mamy. Piękne, proste chwile – takie, jakich powinny doświadczać wszystkie dzieci.

WZÓR FLAKONU Doskonały, prostokątny flakon z różowym sercem i elegancką nakrętką przypominającą rżnięte szkło, w pięknym opakowaniu.

MULTIMEDIALNE AKTYWNOŚCI

KAMPANIA WDZIĘCZNOŚCIDziękuję Ci: 2 silne słowa, 1 mocny przekaz! Jako współzałożyciel World Childhood Foundation z dumną zapraszamy naszych Konsultantów i klientów do udziału w cyfrowej kampanii „Dziękuję Ci”.Jonas Wramell, dyrektor artystyczny działu urody Oriflame, oraz Rawia Afifi, top liderka, już komuś podziękowali – teraz Twoja kolej! Po prostu zrób sobie zdjęcie z napisem „Dziękuję Ci” i zamieść je na swoich profilach w serwisach społecznościowych. Wraz ze swoim zdjęciem użyj stworzonego przez nas hashtagu, #thankyouchildhoodMy także zamieścimy wybrane zdjęcia osób, które wzięły udział w naszej kampanii. Nie czekaj i podziękuj komuś już dzisiaj! Odwiedź: The Oriflame Thank You CampaignZobacz również: Childhood.orgCzytaj więcej o kampani wdzięczności: Thankyou.org

Reklama

TENDERLY PROMISE STRONA PRODUKTUStrona poświęcona wodzie toaletowej Tenderly Promise zawiera wszystkie niezbędne informacje o zapachu oraz działaniach z nim związanych (np. Kampanii Wdzięczności).Aby poznać całą ideę Tenderly Promise, wejdź tutaj: Tenderly Promise Brand Pagemateriał sponsorowany

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane