Reklama

Wizaż.pl od lat wraz z milionami Wizażanek nagrodami Kosmetyk Wszech Czasów wyróżnia najlepszej jakości produkty na polskim rynku. Wybieramy je na podstawie recenzji i ocen społeczności Wizaż.pl. W tym roku symbol najwyższej jakości czyli tytuł Kosmetyku Wszech Czasów dostało 46 kosmetyków, którym Wizażanki wystawiły najlepsze recenzje i noty.

Reklama

Ostatni rok udowodnił nam, jak ważne jest wspólne działanie, wsparcie i innowacyjność. Nasz serwis od początku istnienia starał się ułatwiać życie kobietom. Wizażanki tworzą niezwykłą społeczność, która chce pomagać innym, dzielić się swoją wiedzą. Cieszymy się, że są na rynku firmy, które mają podobne idee.

I tak pojawił się pomysł Nagrody Redaktor Naczelnej Wizaż.pl - przyznawanej 6 czerwca. To data dla nas szczególna - urodziny naszego serwisu. W tym roku kończymy 21 lat! Tą nagrodą chcę podziękować markom, dla których kobieta jest zawsze na pierwszym miejscu. Przyznaje ją Redaktor Naczelna, ale oczywiście konsultuje ją z grupą fantastycznych kobiet i ekspertek w dziedzinie beauty czyli z redakcją Wizaż.pl. Wybór był trudny, ale jestem pewna, że sześciu laureatów to marki, które najbardziej na nią zasłużyły. Tą nagrodą chcę podziękować markom, dla których kobieta jest zawsze na pierwszym miejscu.

Garnier (firma L’Oreal Polska) - za ideę kompleksowej i ekologicznej pielęgnacji ciała włosów, wspierającą kobiety i planetę

Garnier wspiera kobiety w kompleksowej pielęgnacji ciała i włosów, gwarantując im, że produkty, które używają powstają w sposób bezpieczny dla naszej planety. Marka stworzyła nowoczesne fabryki i dba o plantacje, by mieć pewność, że jej kosmetyki są ekologiczne na każdym etapie powstawania. Na wyjątkowe uznanie zasługuje fakt, że opakowania produktów Garnier powstają z materiału z recyklingu i nadają się do recyklingu.W okresie pandemii nauczyliśmy się, jak ważne jest, by zostawić naszym wnukom i prawnukom zdrową i bezpieczną planetę. Cieszę się, że tak wielka i znana marka jak Garnier propaguje tę ideę - dzięki temu coraz więcej kobiet ma szansę korzystać z kosmetyków dobrej jakości, które zapewniają lepsza przyszłość nam wszystkim. To nagroda za troskę o kobiety i planetę.

archiwum prywatne

Gliss (firma Henkel) - za eksperckość, która w czasie pandemii zamieniła domowe zabiegi pielęgnacyjne w profesjonalne kuracje i stylizacje włosów

Jestem pod wrażeniem rozwiązań zaproponowanych kobietom przez markę Gliss Kur i mam przyjemność uhonorować renomę marki jako eksperta w regeneracji zniszczonych włosów. W pandemii kobiety zostały na długi czas pozbawione pomocy profesjonalistów z salonów fryzjerskich. Musiały same podjąć się tej roli, a marka Gliss Kur była ich najlepszym wykładowcą. Uczyła krok po kroku, jak bezpiecznie farbować włosy, a dla wielu Polek była najbardziej wiarygodnym ekspertem, który pomógł uratować zniszczone włosy. Marka Gliss Kur to nie tylko profesjonalna wiedza, ale też technologia - jej symbolem są produkty z płynną keratyną. W czasie lockdownu ta dawka profesjonalnych wskazówek i wsparcia pozwoliła Polkom w najlepszy możliwy sposób zadbać o swój wygląd i samopoczucie.

archiwum prywatne

Indigo (firma Indigo Nails Lab) 0 za wyjatkową działalność charytatywną oraz najwyższe standardy w profesjonalnej stylizacji paznokci, która uczyniła z marki światowego lidera

Od lat jestem pod wrażeniem tego, jak rozwinęło się Indigo Nails Lab –polska marka założona i współprowadzona przez niezwykłą parę: Magdalenę i Dariusza Malaczyńskich. Stworzyli oni firmę działającą z sukcesem w 40 krajach na całym świecie. A 1568 medali zdobytych w mistrzostwach branży kosmetycznej to najlepszy dowód profesjonalizmu Indigo Nails Lab. To firma, która zawsze pamięta o tym, że jej produkty mają czynić życie kobiet piękniejszym i prostszym –w czasie lockdownu mogłyśmy to w pełni docenić. Indigo Nails Lab to jednak nie tylko profesjonalizm, ale i wielkie serce. Doceniam działalność marki, która od lat organizuje i wspiera akcje charytatywne na rzecz ochrony zdrowia, między innymi poprzez przekazanie dochodu ze sprzedaży lakieru Superhero na rzecz Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. W czasie pandemii takie inicjatywy były szczególnie ważne. Dzięki akcji „Pomagaj razem z Indigo” do szpitali zakaźnych udało się przekazać artykuły medyczne o wartości ponad 150 tys. złotych. Trudno oszacować, jak wielu chorym marka Indigo Nails Lab uratowała zdrowie, a nawet życie.

archiwum prywatne

Max Factor (firma Coty EE sp. z o.o.) - za promowanie idei makijażu w trzech prostych krokach i wiedzy jak to wykonać, by czuć się pięknie w czasie pandemii

Max Factor, słynący z kultowych produktów do makijażu, pokazał kobietom, że nawet w najtrudniejszych chwilach można i warto czuć się piękną. Idea makijażu tworzonego w trzech prostych krokach pomogła kobietom poczuć się lepiej i na nowo odkryć swoje najmocniejsze strony w czasie, gdy musieliśmy zmienić swoje życie. Max Factor nie zostawił kobiet samych, ale starał się je wspierać. Gratuluję wyczucia trendów i doceniam promowanie minimalizmu –w obecnych czasach to ważne, by nie zarzucać świata zbyt wieloma produktami. Wystarczy ich mniej, za to świetnej jakości. Marka Max Factor zadbała, żeby ten trudny rok był dla kobiet łatwiejszy. Nauczyli kobiety, jak wybierać to, co dla nich najlepsze, i że każda z nich może stworzyć makijaż idealny.

archiwum prywatne

Marka Philips (firma Philips Polska) - za inteligentną technologię SenseIQ zaprojektowaną z myślą o indywidualnych potrzebach kobiet

Niezwykle ważne było dla nas to, że Philips Polska zawsze chce poznać potrzeby kobiet i by im sprostać, sięga po najbardziej innowacyjne technologie. Wierzę, że każda z nas zasługuje na to, by nowoczesne rozwiązania ułatwiały nam życie i poprawiały jego jakość. Inteligentna technologia SenseIQ w produktach do stylizacji włosów minimalizuje ryzyko ich przesuszenia i zniszczenia, uwzględniając przy tym indywidualne potrzeby każdej kobiety. Depilacja światłem z Philips Lumea zrewolucjonizowała naszą walkę ze zbędnym owłosieniem. Brakuje nam godzin na czasochłonną pielęgnację, a zawsze zależy na świetnym efekcie. Doceniamy, że dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii produkty Philips Polska pozwalają każdej z nas stworzyć w domowym zaciszu warunki jak w najlepszym salonie fryzjerskim czy kosmetycznym. To nagroda za profesjonalizm i innowacyjność.

Reklama
archiwum prywatne

AA Wings of Color (firma Oceanic SA) za stworzenie produktów do makijażu dla kobiet ze skórą wrażliwą

Firma Oceanic SA od wielu lat jest dla mnie symbolem kobiecej siły. Współtworzona przez niezwykłą kobietę, która już ponad 30 lat temu dostrzegła, jak ważne jest wsparcie w pielęgnacji skóry alergicznej i problematycznej bez względu na wiek, doskonale rozumie potrzeby kobiet. Wizaż.pl, podobnie jak Oceanic SA, wierzy, że bez zdrowej skóry nie można mówić o pięknie. Marka – wiedząc, że problemy skóry alergicznej nie kończą się na pielęgnacji – stworzyła specjalistyczne produkty do makijażu. AA Wings of Color zapewnia kobietom w każdym wieku poczucie piękna i bezpieczeństwa. Rok pandemii i noszenia maseczek sprawił, że nasze problemy skórne często się nasiliły, tym bardziej więc doceniłyśmy innowacyjne kosmetyki kolorowe, których zadaniem jest nie tylko tuszowanie niedoskonałości, ale także dbanie o delikatną cerę. To nagroda za troskę o piękną i zdrową skórę każdej kobiety.

archiwum prywatne
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane