Bariera ochronna skóry zabezpiecza ją przed utratą wody oraz szkodliwymi czynnikami z zewnątrz, na które jest narażona (takimi jak m.in. promieniowanie UV, pogoda czy zanieczyszczenie powietrza). By płaszcz płaszcz hydrolipidowy spełniał swoje funkcje, potrzebuje wsparcia specjalistycznych kosmetyków do pielęgnacji. MINÉRAL 89 od Vichy to linia, która odbudowuje i wzmacnia barierę ochronną skóry, dzięki czemu jest bardziej odporna na działanie czynników środowiskowych.

Reklama

O skuteczności produktów MINÉRAL 89 przekonały się już użytkowniczki Wizaz.pl, które przetestowały:

  • BOOSTER WZMACNIAJĄCO-NAWILŻAJĄCY MINÉRAL 89. Jego minimalistyczny skład zawiera aż 89% Wody Wulkanicznej Vichy oraz kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia, który zapobiega utracie wilgoci z warstwy rogowej naskórka i pomaga tym samym utrzymać optymalny poziom nawilżenia. W rezultacie skóra jest promienna, gładka i jędrna.
  • BOOSTER WZMACNIAJĄCY SKÓRĘ WOKÓŁ OCZU MINÉRAL 89. Formuła łączy 89% Wody Wulkanicznej Vichy z kwasem hialuronowym naturalnego pochodzenia, kofeiną o właściwościach obkurczających i drenujących oraz adenozyną i dermochlorellą. To sprawia, że nawilża delikatną skórę wokół oczu, zmniejsza cienie i obrzęki, a także wygładza nierówności i drobne linie.
  • MASKA WZMACNIAJĄCO-REGENERUJĄCA W PŁACHCIE MINÉRAL 89. Dzięki połączeniu 89% Wody Wulkanicznej Vichy oraz kwasu hialuronowego naturalnego pochodzenia zapobiega utracie wody z warstwy rogowej naskórka, nawilża, wygładza drobne zmarszczki oraz wykazuje działanie ujędrniające.

Jak kosmetyki wypadły w teście Wizażanek? Celująco, ponieważ 9 na 10 z nich sięgnie po linię MINÉRAL 89 ponownie i poleci ją swojej przyjaciółce!

BOOSTER WZMACNIAJĄCO-NAWILŻAJĄCY MINÉRAL 89 od Vichy – wyniki testu

mat. prasowe

Booster wzmacniająco-nawilżający spełnił oczekiwania 9 na 10 Recenzentek.

Aż 98% dziewczyn, które wzięły udział w teście, potwierdziło, że produkt nawilża skórę.

Większość użytkowniczek Wizaz.pl uznała także, że po zastosowaniu kosmetyku jest mniej podrażniona (97%) i zaczerwieniona (95%).

Oprócz tego, 9 na 10 Wizażanek zauważyło, że booster działa ujędrniająco.

Booster sprawdza się jako jeden z pierwszych etapów pielęgnacji. Dzięki lekkości kosmetyku i jego żelowej konsystencji możemy też pokusić się o stosowanie go jako bazę pod makijaż. Skóra po użyciu boostera jest nawilżona, ukojona, wygładzona, ale nie obciążona. Produkt szybko się wchłania, nie pozostawiając efektu ściągnięcia, czego obawiałam się przy żelowej formule. Opakowanie jest higieniczne, wygodne, idealnie dozuje produkt – bluegirl.

BOOSTER WZMACNIAJĄCY SKÓRĘ WOKÓŁ OCZU MINÉRAL 89 od Vichy – wyniki testu

mat. prasowe

Booster wzmacniający skórę wokół oczu także spełnił oczekiwania 9 na 10 Recenzentek.

Niemal wszystkie dziewczyny (99%) oceniły, że testowany produkt nawilża skórę.

Ponadto 9 na 10 użytkowniczek Wizaz.pl przyznało, że kosmetyk zmniejsza cienie i obrzęki oraz wygładza drobne linie.

Booster jest delikatny, szybko się wchłania, a po kilku dniach okolice oczu są bardziej napięte, cienie jakby jaśniejsze, natomiast spojrzenie młodsze. Wystarczy odrobina, by poczuć jego działanie. To bardzo wydajny kosmetyk, ma higieniczny dozownik i eleganckie opakowanie. (…). Na pewno sięgnę po ten produkt jeszcze nie raz, tym bardziej, że przypadł do gustu również… mojemu mężowi – renatak0.

MASKA WZMACNIAJĄCO-REGENERUJĄCA W PŁACHCIE MINÉRAL 89 od Vichy – wyniki testu

mat. prasowe

Maska wzmacniająco-regenerująca została oceniona równie wysoko – aż 97% Wizażanek zadeklarowało, że spełniła ich oczekiwania.

Jeszcze więcej Recenzentek (99%) zauważyło, że testowany produkt wykazuje działanie nawilżające.

Dodatkowo 8 na 10 dziewczyn potwierdziło, że kosmetyk wygładza drobne zmarszczki.

Natomiast aż 94% użytkowniczek Wizaz.pl uznało, że maska ujędrnia skórę.

Maska przyniosła mojej skórze ukojenie i ją napoiła! Po jej użyciu była niesamowicie gładka, ujędrniona i wyglądała pięknie. Produkt świetnie trzyma się skóry i działa natychmiastowo. Mam cerę problematyczną, która szybko się przesusza, a maska nawilżyła ją na bardzo długo – Fetee.

Wyniki zostały przygotowane na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie Wizaz.pl na grupie 241 kobiet na przełomie grudnia 2020 r. i stycznia 2021 r.

Materiał powstał z udziałem marki Vichy

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama