Najlepsza Polska Sieć Drogeryjna roku 2022* otwiera swój pierwszy sklep online!
Najlepsza Polska Sieć Drogeryjna roku 2022* już w ten poniedziałek 19 września oficjalnie otworzyła swój pierwszy sklep internetowy www.drogeriejawa.pl. To doskonała wiadomość dla wszystkich tych, którzy śledzą nowości i trendy makijażowe oraz kosmetyczne a także szukają atrakcyjnych promocji w drogeryjnych sklepach online.

Drogerie Jawa, to polska sieć drogeryjna posiadająca 70 sklepów własnych z szerokim asortymentem drogeryjnym, począwszy od kosmetyków i akcesoriów do makijażu, poprzez kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów i paznokci, a także artykuły higieniczne, chemię gospodarczą oraz artykuły dla dzieci GAZETKA - Drogerie Jawa - Sklep Internetowy.
Drogerie Jawa stale zaskakują swoje klientki atrakcyjnymi promocjami na wybrane znane marki kosmetyczne:
- BOURJOIS HEALTHY MIX MASCARA Drogerie Jawa - Sklep Internetowy
- MAYBELLINE TATTOO BROW Drogerie Jawa - Sklep Internetowy
- MAYBELLINE LASH SENSATIONAL SKY HIGH Drogerie Jawa - Sklep Internetowy

Firma w przeciągu kilku miesięcy stawia na rozszerzenie dotychczasowej oferty w sklepie internetowym o nowe marki dostępne dla klientów wyłącznie online.
#JeszczeBliżejCiebie – integralna część kampanii wizerunkowej Drogerii Jawa przy wdrożeniu sklepu online
#JeszczeBliżejCiebie – jest to przewodnie hasło kampanii, które ma na celu podkreślenie odczuć naszych klientek, które spostrzegają stacjonarne Drogerie Jawa jako przyjazne sklepy z miłą i fachową obsługą. Dobrze się czują dokonując zakupów nie tylko dla siebie, ale także dla domu, czy swoich bliskich. Drogerie Jawa są zlokalizowane blisko ich domów, co wynikało z koncepcji firmy o otwieraniu drogerii w mniejszych miejscowościach, a teraz będą mieć do nich jeszcze bliżej! - mówi Edyta Kresińska, Doradca Zarządu ds. Marketingu w spółce Jawa. Wraz z uruchomieniem sklepu internetowego, Drogerie Jawa przestaną być tylko lokalnymi drogeriami mniejszych i średnich miejscowości, a staną się siecią z ogólnopolskim zasięgiem, co mocno wpłynie na plany i zasięgi komunikacji marketingowej oraz znacząco poprawi świadomość marki wśród klientów w całej Polsce. Jest to także szansa dla producentów na wzrost sprzedaży ich produktów poprzez wdrożenie do sprzedaży online oferty, na którą do obecnej chwili nie było miejsca na ograniczonej powierzchni sklepów stacjonarnych – dodaje Edyta Kresińska.
To jednak nie koniec, firma planuje dalej się rozwijać i zaskakiwać swoich klientów kolejnymi rozwiązaniami technologicznymi w zakresie segmentu e-commerce.
Firma podpisała umowę z firmą Inpost. Klienci dokonując zamówień będą mogli odebrać je we wszystkich paczkomatach na terenie Polski należących do Inpostu, lub zdecydować się na dostawę kurierem pod wskazany adres. Firma oferuje bezpłatną dostawę od zamówień powyżej 49,99 zł. Zwrotów można dokonać w ciągu 14 dni, wypełniając standardowy formularz i odsyłając przesyłkę na podany adres.
Materiał powstał z udziałem Drogerii Jawa.
Sieć Drogerii Jawa jest jedną z najdłużej działających sieci na polskim rynku. Powstała w 2013 r. jako grupa zakupowa. Następnie przekształciła się w sieć franczyzową, by ostatecznie postawić na otwieranie wyłącznie swoich własnych drogerii zlokalizowanych przede wszystkim w mniejszych miejscowościach w Polsce. Jawa jest siecią z wyłącznie polskim kapitałem. Obecnie pod szyldem Jawa działa 70 drogerii na terenie całej Polski. Sieć zatrudnia w samych tylko sklepach ponad 400 osób. Spółkę Jawa prowadzi dwóch właścicieli – Wojciech Radliński i Grzegorz Szymanek, do których należy także jedna z największych hurtowni kosmetyczno-chemicznych Komplex-Torus. Firma mieści się w warszawskiej dzielnicy Ursus i tam ma swoje magazyny. Drogerie Jawa to spójny marketing i wizerunek, mobilna aplikacja zakupowa, obecność w mediach społecznościowych. Firma prężnie rozwija się w zakresie IT, marketingu, logistyki i category managementu.
*Nagroda przyznana przez jury konkursu wydawnictwa Wiadomości Kosmetyczne, 2022 r.