Reklama

LYKO to znana szwedzka perfumeria internetowa, która zdobyła serca osób na terenie Skandynawii. Powstała w 2008 roku, a na początku funkcjonowała jako mały, rodzinny salon fryzjerski. Bardzo szybko zaczęła przekształcać się jednak w większy biznes. Dziś na stronie perfumerii znajdziemy niezwykle szeroki przekrój produktów, a wśród nich nowinki kosmetyczne, które dopiero co zaczęły trendować w mediach społecznościowych. Perfumeria działa w Polsce już od około pół roku, teraz jednak zaczęła komunikować swoją obecność. Czego spodziewać się po nowym e-commece w kategorii beauty?

Reklama

Szwedzka perfumeria w Polsce

W ofercie LYKO znajdziemy ponad 55 tysięcy produktów od 1000 marek. Oferta obejmuje zarówno znane firmy kosmetyczne, jak i producentów niszowych oraz premium. Na stronie zobaczysz cały przekrój preparatów do pielęgnacji oraz makijażu, dermokosmetyków, akcesoriów i zapachów. Bez problemu zamówisz produkty marek azjatyckich i viralowe perełki z Australii czy USA. Jak się okazuje, perfumeria jest znana z dostępności kosmetycznych nowinek, sprowadzanych od producentów z całego świata.

Zakupy w perfumerii zrobić można na stronie internetowej oraz przez aplikację mobilną. Obecnie marka dostępna jest w Niemczech, Szwecji, Finlandii, Danii, Norwegii, Holandii i Austrii. W 2024 dołączyła do nich Polska.

Co ciekawe, skandynawska perfumeria ma polskie korzenie. Ojciec jednego z założycieli, Frans Lyko, tuż po wojnie wyemigrował z terenów naszego kraju do Szwecji. To właśnie tam rozpoczął swoją przygodę z fryzjerstwem, która zasiała ziarno dla późniejszego rozwoju międzynarodowego biznesu.

Czy perfumeria ma szansę na rozwój w Polsce? Rynek kosmetyczny kwitnie, szanse są więc naprawdę spore.

Reklama

Znacie tę perfumerię internetową?

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane