Nowości w drogeriach! Te kosmetyki pielęgnują ciało i... wspierają aktywność fizyczną. Jak to możliwe?
Słyszeliście już o marce GREEN VELO? Jeśli nie, to warto to nadrobić. W jej portfolio znajduje się 17 naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała, ale jej zadaniem jest nie tylko dbanie o naszą skórę, lecz również zachęcanie do zdrowego i aktywnego trybu życia. Poznajcie markę GREEN VELO bliżej.

Na drogeryjnych półkach często goszczą nowe kosmetyki, ale tym razem naprawdę jesteśmy zaskoczeni. W Rossmannie pojawiło się 17 nowych produktów od GREEN VELO o naturalnym składzie: żele pod prysznic, mydła w płynie, płyny do higieny intymnej, balsamy i kremy do ciała, kremy do rąk i stóp.


W ofercie jest również dedykowana seria dla mężczyzn - żel pod prysznic + szampon (2 w 1) o wyjątkowych i energetyzujących zapachach – Dębowego mchu i bergamotki, Pomarańczy i cedru oraz Pieprzu i paczuli.

Ich nowatorskie formuły są wegańskie. W kosmetykach GREEN VELO zamknięto składniki naturalne, np. masło shea, olej migdałowy, olej z awokado, czy wosk macadamia, które zapewniają właściwą pielęgnację skóry, tworząc przy tym wyjątkowe nuty zapachowe, które pobudzają do działania.
Potrzebujecie silnej dawki odświeżenia przed treningiem? Sięgnijcie np. po produkty o zapachu mięty i limonki lub mandarynki i bazylii. Marzycie o ukojeniu po aktywnym dniu? Z pomocą przyjdą kosmetyki o nutach łączących eukaliptusa i yuzu czy też ylang ylang.
Kosmetyki GREEN VELO, które znajdziecie np. na półkach Rossmanna nie tylko pielęgnują ciało, ale również motywują do działania!
Marka postawiła sobie za cel zachęcanie do zdrowego i aktywnego trybu życia i nie są to tylko puste słowa. W ramach swoich działań GREEN VELO wesprze propagowanie ruchu - 1% ze sprzedaży kosmetyków przeznaczone zostanie na tworzenie ścieżek rowerowych w Polsce!
Nieprzypadkowy jest więc też wybór ambasadorki tej marki, którą została Maja Włoszczowska - medalistka Mistrzostw Świata i Igrzysk Olimpijskich.

Abyśmy mogli się cieszyć dobrym zdrowiem, nieoceniona jest rola aktywności fizycznej. Nie musimy od razu wylewać siódmych potów na siłowni. Jeśli nie wyobrażacie sobie codziennych treningów, pamiętajcie, że liczy się nawet niewielka, ale regularna aktywność fizyczna, jak choćby jazda na rowerze czy długie spacery.
Dzięki aktywności fizycznej wzmacniają się nie tylko nasze mięśnie, poprawia metabolizm, ale efekty widać również choćby na naszej skórze, która staje się jędrniejsza.
Sport to zdrowie, wie o tym każdy z nas. Celem marki GREEN VELO jest zachęcenie do ruchu i codziennej aktywności, od najdrobniejszych działań – jak spacery, jazda na rowerze, po bieganie. Marka poprzez szerokie portfolio produktów, pozwoli dodatkowo cieszyć się zrealizowanymi aktywnościami przed i po - mówi Sebastian Wągrodzki, Brand Manager marki GREEN VELO.
Sięgniecie po te produkty będąc w Rossmannie?
Materiał promocyjny marki GREEN VELO.