Reklama

W wydarzeniu uczestniczyło wielu gości VIP, a wśród nich przedstawiciele mediów, influencerzy oraz partnerzy biznesowi i ambasadorzy marki: Justyna Steczkowska, Joanna Krupa, Blanka Stajkow, Piotr Stramowski, Maciej Zień, Anna Haralewicz, a także Klaudia El Dursi, Marcelina Zawadzka, Joanna Opozda, Anna Markowska, Karolina Pisarek-Salla, Julia Kamińska, Edyta Herbuś, Magdalena Pieczonka, Anna Maria Sieklucka, Marta Krupa, Agnieszka i Grzegorz Hyży, Zofia Ślotała, Anna Dec, Piotr Mróz, Jacek Jelonek, Oliwier Kubiak, Julia Sobczyńska, Judyta Milczek i wielu innych.

Reklama

Wyjątkowy wieczór z kosmetykami HDREY

Podczas premierowego wieczoru, który poprowadziła Paulina Sykut-Jeżyna, wszyscy goście mogli zapoznać się z produktami HDREY - kosmetykami, zapachami oraz zestawami prezentowymi.

„Za nami dwa lata ciężkiej pracy. Wydaje mi się, że stworzyliśmy coś pięknego. Śmiało mogę powiedzieć, że nie ma drugiej takiej marki w Polsce, każda marka może się uczyć od nas. Dziękuję ambasadorom i celebrytom za przybycie. Przed nami długa droga i wiele współprac, ponieważ marka HDREY docelowo będzie miała w ofercie aż 800 produktów. Wierzę, że to początek czegoś wyjątkowego – zarówno dla nas, jak i dla Was!" – powitał gości twórca i prezes firmy HDREY Rafał Afanasjef.

O filozofii i strategii HDREY opowiedziała natomiast przedstawicielka marki Anna Staranowicz- Cisek. „HDREY to nowy segment, jeśli chodzi o kosmetykę w Polsce. Nazwaliśmy go Premium 360 stopni, co oznacza, że jakością, luksusem i innowacyjnym podejściem dotykamy każdego obszaru, w którym marka funkcjonuje. Rozpoczynamy działalność prezentując 300 produktów, znajduje się w nich ponad 120 składników aktywnych oraz najwyższe rozwiązania biotechnologiczne. Marka HDREY to ponadprzeciętna tekstura i zapachy. Nasza flagowa seria Body&Soul składa się z siedmiu linii zapachowych” – przyznała Anna Staranowicz-Cisek.

Więcej informacji na temat marki, jej produktów, partnerów i ambasadorów goście dowiedzieli się dzięki serii krótkich filmów video.

Fot. Paweł Wrzecion/AKPA

Justyna Steczkowska na premierze HDREY

Ważnym momentem wieczoru była prezentacja ambasadorów HDREY: Justyny Steczkowskiej, Joanny Krupy, Piotra Stramowskiego i Blanki Stajkow. Ambasadorką marki jest także Ewa Kasprzyk, której obowiązki zawodowe nie pozwoliły uczestniczyć w wydarzeniu. Gwiazdy, które zostały ambasadorami HDREY, chwaliły zarówno kosmetyki, markę, jak i jej kreatywnego i przedsiębiorczego prezesa.

„Wspaniale jest być ambasadorką HDREY. To świetna marka, bardzo dobre kosmetyki dedykowane różnym typom skóry, dla kobiet i mężczyzn w różnym wieku. Ja testowałam linię złotą 50+. Bardzo dobrze nawilża skórę i pięknie pachnie. Nie wiem, czy jest druga taka marka, która w tej cenie oferuje tak dużo” – powiedziała Justyna Steczkowska.

Fot. Paweł Wrzecion/AKPA

„Jestem zaszczycona, że mogę być ambasadorką marki HDREY. To piękny polski brand, oferujący kosmetyki o najwyższej jakości. Wrażenie robi także premierowy event, kosmetyki są pięknie wyeksponowane, a ich wizualna strona zachwyca. Zakochałam się zwłaszcza w kremach nawilżających. Przygotowujemy specjalną linię kosmetyków, których będę ambasadorką” – przyznała Blanka Stajkow.

„Prezes Rafał Afanasjef jest wspaniałym człowiekiem. Znamy się długo. Zaczęliśmy razem współpracować przy Dives Med. Jest dla mnie inspiracją. To niesamowite, ile jeden człowiek może osiągnąć, jeśli ma marzenie. I robi to z klasą. Tworzy piękne rzeczy, żeby kobiety czuły się piękne i młode. Wow!” – zachwycała się Joanna Krupa.
„Wspaniałe otwarcie, z pompą! Bardzo mi imponuje prezes HDREY i jego podejście do biznesu. Włożył w tę markę mnóstwo siły, energii, czasu i pieniędzy. To firma na skalę światową. High level. Jestem w takim wieku, że częściej stosuję kosmetyki, im lepsze, tym lepiej” – dodał Piotr Stramowski.

Marka HDREY zaprosiła do współpracy najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach. Znakomita artystka Anna Haralewicz zadbała o oprawę wizualną. Wspaniały projektant Maciej Zień specjalnie dla HDREY zaprojektował apaszki. „HDREY to ewenement na rynku polskim. Jeszcze się nie spotkałem z tak detalicznym zadbaniem o każdy szczegół. Przepiękne opakowania, super skład. Testowałem, więc wiem, co mówię. Oprócz tego zostałem zaproszony do współpracy i zaprojektowałem cztery apaszki na cztery pory roku zainspirowane moim światem beauty” – wyjaśnił Maciej Zień.

Muzycznym zwieńczeniem wieczoru był koncert Justyny Steczkowskiej – głównej ambasadorki marki, która w maju będzie reprezentowała Polskę na Eurowizji z utworem „Gaja”. Dobry muzyczny klimat kontynuował syn wokalistki DJ Leon Myszkowski.

Reklama

Premiera z udziałem gwiazd to dopiero początek przygody z marką HDREY. 21 marca rusza sklep HDREY online. Natomiast 29 marca zostanie otwarty flagowy sklep marki w Widok Tower przy Alejach Jerozolimskich 44 w Warszawie. Wkrótce zostaną również otwarte sklepy w największych galeriach handlowych w stolicy – Sadyba Best Mall, Galeria Mokotów, Arkadia – oraz innych miastach w Polsce.

Fot. Paweł Wrzecion/AKPA
Fot. Paweł Wrzecion/AKPA
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane