To nie pierwszy raz, kiedy dwie tak duże i tak znane globalnie marki zdecydowały się podjąć współpracę. Monika Żochowska jest założycielką marki Glov. W komunikacie dotyczącym współpracy jej marki z Avonem napisała, że bycie konsultantką Avon, to jej pierwsza w życiu praca. Miała wtedy 14 lat i to jej ojciec podpisał w jej imieniu tak poważną umowę. Los sprawił, że 20 lat później udało jej się wprowadzić świetnie sprzedające się produkty Glov do katalogów Avon.

Reklama

Produkty Glov do kupienia w katalogach Avon

Ta wiadomość z pewnością zaskoczyła wiele fanek obu marek. W końcu są rozpoznawalne już w zasadzie na całym świecie. Avon ma sklepy stacjonarne w całej Polsce, a sklepy online funkcjonują w kilku europejskich państwach.

Glov natomiast międzynarodową sławę (produkty dostępne są w 60 krajach na całym świecie) zawdzięcza chociażby współpracy z wysokiej klasy wizażystami. Marka już od ponad trzech lat jest oficjalnym sponsorem globalnego projektu, światowej klasy warsztatów makijażowych prowadzonych przez głównego makijażystę Kim Kardashian - Mario Dedivanovica.

Jak to się stało, że Glov połączył siły z Avon?

Zobacz także
W Avon od zawsze wspieramy inspirujące, przedsiębiorcze kobiety i ich biznesy. Bardzo spodobała się nam wizja założycielki Glov - od świetnego pomysłu, po realizację innowacyjnych rozwiązań - przykład tej marki idealnie wpisuje się w nasze wspólne działania z Women Startup Competition. Chcemy zapewniać dziewczynom pomoc ekspertów, wspierać rozwój ich biznesu i cieszymy się, że możemy współpracować ze wspaniałą ekipą Glov! - czytamy w przygotowanym dla nas komunikacie Avon.

Kreatywne przedsięwzięcie, które marka Glov skutecznie realizuje od 2012 roku, opiera się na najnowszych trendach makijażowych. Nic dziwnego, że wreszcie zdecydowała się połączyć siły z inną, równie dobrze znaną kobietom marką. Co oferuje duet Glov x Avon?

Quick Treat

Reklama

Na razie nie wiadomo czy współpraca Glov i Avon będzie celebrowana w Polsce. Data ewentualnej premiery takich działań jest zatem również nieznana. Nie pozostaje nam nic innego, jak pogratulować obu markom podjętej decyzji oraz życzyć owocnej współpracy! :)Zdjęcie główne: Instagram.com/glov-official

Reklama
Reklama
Reklama