Reklama

Część dochodu ze sprzedaży w coffeeheaven kaw CHAI caffé latte zostanie przekazana na działania związane z ochroną środowiska. Projekt coffeeheaven, prowadzony przy współpracy z Fundacją WWF, powiązany jest z orientalnymi, unikalnymi kawami CHAI caffé latte, których nazwy odwołują się do zagrożonych gatunków zwierząt: Tiger, Orca oraz Turtle. Dodatkowo specjalnie z okazji kampanii 14 września w kawiarniach coffeeheaven pojawi się nowy smak - Panda CHAI caffé latte. Będzie to kawa o charakterystycznej nucie korzennej, z orzeźwiającym smakiem mięty. Nazwa kawy z limitowanej edycji inspirowana jest charakterystycznym dla Fundacji WWF logiem w kształcie pandy.Ambasadorką kampanii została znana podróżniczka Martyna Wojciechowska.Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF Polska trwa od 14 września do 5 listopada.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane