Czy Polki lubią swoje ciało? Weź udział w akcji #rozmowywprzymierzalni, którą serwis Elle.pl stworzył z marką Triumph
Skąd pomysł na tę akcję? ELLE Polska obchodzi w tym roku swoje 30. urodziny. To doskonała okazja do tego, aby się przyjrzeć, jak przed ostatnie dekady zmieniło się postrzeganie własnego ciała przez kobiety. Dlatego też połączono siły z marką Triumph, która ma aż 130-letnią tradycję w projektowaniu bielizny, jak również we wzmacnianiu pewności siebie kobiet. Tak powstała akcja #rozmowywprzymierzalni.
Na czym polega akcja #rozmowywprzymierzalni ELLE Polska x Triumph?
Braffiting to sztuka dobierania biustonosza. Jednak brafitterka to nie tylko osoba nas obsługująca, ale wręcz przyjaciółka. To właśnie przed nią często klientki marki Triumph zwierzają się zdradzając m.in. swoje kompleksy. Ich historie stały się inspiracją do powstania tego badania i dalszych działań.
Akcja #rozmowywprzymierzalni składa się z kilku etapów. Pierwszym jest badanie, nad którym opiekę merytoryczną sprawuje Agata Loewe - psychoterapeutka, seksuolożka i założycielka Instytutu Pozytywnej Seksualności.
Dziękujemy za udział w badaniu. Niebawem zostaną zaprezentowane wyniki.
Materiał promocyjny marki Triumph.