Festiwal Filmowy w Cannes to jedno z najważniejszych wydarzeń filmowych na świecie. Festiwal odbywa się już od 72 lat i co roku gromadzi wiele znanych osób z branży. Na czerwonym dywanie pojawiają się m.in. cenione aktorki, których talent i urodę podziwiamy na ekranach kin. W prawdziwym życiu to jednak my gramy główne role. Dlatego L’Oréal Paris, Oficjalny Partner Festiwalu Filmowego w Cannes, tegoroczną edycję wykorzystał, by mówić o rzeczach ważnych dla kobiet. Cannes 2019 towarzyszyła kampania „Kobiety w roli głównej”, podczas której marka zapytała kobiety o ich najpiękniejsze role w życiu. Część Wizażanek biorących udział w akcji miała także okazję przetestować kosmetyki z kolekcji Cannes.

Reklama

L’Oréal Paris: „Kobiety w roli głównej”

Marka L’Oréal Paris powstała w 1909 roku. Od samego początku jej założeniem było tworzenie kosmetyków dla kobiet, które wierzą w siebie, nie ulegają narzucanym normom społecznym oraz spełniają się na wielu płaszczyznach. L’Oréal Paris dostosowuje swój przekaz do zmieniających się potrzeb kobiet. Od zawsze stawia sobie za cel inspirowanie i wspieranie kobiet w dążeniu do samorealizacji na ich własnych zasadach. Tegoroczny Festiwal Filmowy w Cannes różnił się od poprzednich edycji. Obok czerwonego dywanu i kreacji prosto z wybiegów, tematem przewodnim była kobiecość i rola kobiet we współczesnym świecie. L’Oréal Paris, poprzez kampanię „Kobiety w roli głównej”, chciał sprawić, by kobiety zaczęły bardziej doceniać swoje życiowe role i czuć się w nich pięknie. W końcu jesteśmy tego warte!

„Życie pisze dla każdej z nas różne scenariusze, ale jedno się nie zmienia - to ty grasz główną rolę, zupełnie jak na kinowym ekranie w trakcie Festiwalu Filmowego w Cannes. To jest twój czas i twoja rola” – manifest kampanii „Kobiety w roli głównej”.

Kobiety o swoich najpiękniejszych rolach w życiu

Najpiękniejsze role to te, które odgrywamy w prawdziwym życiu - potwierdzają to scenariusze, jakie życie napisało dla użytkowniczek Wizaz.pl. Aż 2800 kobiet wzięło udział w wielkiej akcji L'Oréal Paris i podzieliło się z nami swoją historią. Oto niektóre z nich!

Najpiękniejszą rolą jest bycie kobietą, silną i niezależną, która radzi sobie z wszystkimi przeciwnościami sama i która swoją pozytywną energię przekazuje wszystkim wokół :) – katarzynakicka.
Jestem żoną, matką i córką. W każdej z tych ról staram się być jak najlepsza. Jednak to zawód, jaki wykonuję, daje mi ogromną satysfakcję. Jestem operatorem numeru alarmowego 112. Jest to niezwykle odpowiedzialna praca – ratuje życie. Brzmi trochę jak tani slogan, jednak tak jest naprawdę. Codziennie daje nowe wyzwania, trzeba być czujnym i pełnym empatii. Na każdym dyżurze odbieram ponad 200 telefonów i każdy z nich traktuję jako ten najważniejszy. Każda historia jest inna, każda tragedia najgorsza z możliwych. Jest to trudna rola, ale nie zamieniłabym jej na żadną inną – pinkaa5.
Moją najpiękniejszą rolą jest bycie spełnioną projektantką modeli 3D. Na co dzień udowadniam wszystkim, że żeby być dobrym inżynierem mechanikiem, pracować w zawodzie i odnosić sukcesy, nie trzeba być mężczyzną. Przełamuję stereotypy i spełniam się, pomimo zniechęcania mnie do „męskiego” zawodu – Tayuriki.

Wyniki testu kosmetyków L’Oréal Paris

Wybrane Wizażanki miały też możliwość przetestowania zestawu kosmetyków L’Oréal Paris, obejmującego: szampon ochronny Elseve Color-Vive, skoncentrowaną odżywkę do włosów zniszczonych Elseve Rapid Reviver, wodę aloesową Hydra Genius dla skóry suchej i wrażliwej, krem przeciwzmarszczkowy ujędrniający na dzień Ekspert Wieku 50+, tusz do rzęs Volume Million Lashes oraz dwie szminki Color Riche. W zestawie znalazły się produkty będące postawą kosmetyczek większości z nas. Sprawiają, że czujemy się piękne i jesteśmy bardziej pewne siebie. Oprócz tego, kobiety, które wzięły udział w akcji, opublikowały na swoich profilach na Instagramie posty, w których przekazują sobie wiadomości na filmowym klapsie. W ten sposób wspierają się nawzajem w swoich życiowych rolach.

W moim zawodzie bardzo ważne jest zaufanie. Zaufanie to można zbudować na wiele sposobów, a wśród niech jest również reprezentatywny wygląd. Tusz pozwala mi podkreślić zielone oczy, szminka nawilża usta, a odżywka dba o włosy. Dzięki temu czuję się pewnie w każdej sytuacji – lojerka90.
Wybrane produkty podkreślają moją urodę, co dodaje mi pewności siebie. Doskonale nawilżone włosy, piękna skóra i nieskazitelne usta to podstawa, by dobrze czuć się w swojej skórze, a produkty L’Oréal Paris temu pomagają – madziusia_91.
Produkty pozwoliły mi na piękne podkreślenie mojej kobiecości w tak mało kobiecym zawodzie konstruktora. Jednocześnie dały możliwość zadania o siebie i odrobinę relaksu w natłoku codziennych obowiązków i stresu – testedbytusia.
Reklama

materiał powstał z udziałem marki L’Oréal Pariszdjęcia: mat. prasowe

Reklama
Reklama
Reklama