Lidl wprowadza internetowe rezerwacje zakupów z odbiorem osobistym
Już od następnego tygodnia zakupy w Lidlu będą jeszcze prostsze. Dyskont wprowadza rozwiązanie, dzięki któremu zmniejszy do minimum czas przebywania na terenie sklepu.

Od 23 maja w sklepie Lidl dokonamy internetowej rezerwacji towarów, które planujemy kupić. Następnie wystarczy, że udamy się do kasy i zapłacimy za zakupy. O szczegółach nowej usługi sieć poinformowała w mailingu do klientów.

Źródło: IstockZobacz także: W Żabce pojawiły się nowe maseczki ochronne 4F
Internetowe rezerwacje zakupów w Lidl - jak to działa?
Usługa rezerwacji będzie dostępna pod adresem rezerwuj.lidl.pl, a skorzystać z niej będą mogli tylko zalogowani użytkownicy Mojego Konta Lidl.
Najważniejsze zmiany dotyczą rozszerzenia funkcjonalności „Mojego Konta Lidl” na nową usługę - serwis internetowej rezerwacji produktów w wybranych sklepach stacjonarnych Lidl w Polsce, który zostanie uruchomiony pod adresem rezerwuj.lidl.pl - brzmi komunikat dyskontu.
Już od następnej soboty będzie można dokonać internetowej rezerwacji produktów spożywczych z wyłączeniem alkoholu, wyrobów tytoniowych preparatów do początkowego żywienia niemowląt. Sieć może także ograniczyć ilość rezerwacji na dany towar. Następnie klient będzie miał możliwość wyboru sklepu, w którym chce odebrać zakupy, oraz dogodnej dla niego daty i godziny. Rezerwacja będzie ważna o godzinę dłużej, niż wskazana przy zamówieniu. Z potwierdzeniem rezerwacji w formie PDF trzeba będzie udać się do kasy, by opłacić zakupy. Następnie będzie można odebrać zamówione i opłacone produkty.Dzięki temu dyskont zminimalizuje czas przebywania w sklepie, a tym samym zachęci do zakupów tych, którzy nie chcą spotykać się z dużą liczbą innych klientów. Bezpośrednią przyczyną tego typu kroków podjętych przez Lidl jest oczywiście pandemia koronawirusa.Lidl nie doprecyzował jeszcze, czy usługa internetowej rezerwacji będzie dostępna we wszystkich sklepach, czy tak jak było z wydłużonymi godzinami pracy, tylko w wybranych dyskontach. Wiadomo jednak, że jeśli ktoś trzy razy dokona rezerwacji, której nie opłaci i nie odbierze, może pożegnać się z ponowną możliwością dokonywania zakupów w tej formie w sieci Lidl. Zobacz także: Nowe zalecenia w związku z powrotem do pracy Źródło zdjęcia głównego: Istock