Reklama

Marka Garnier po raz kolejny udowodniła, że wyznacza trendy nie tylko w dbaniu o siebie, ale także w trosce o środowisko. Na dodatek doskonale wie, jak w przyjazny sposób przedstawić kluczowe dla ekologii zagadnienia tak, aby jak najwięcej osób miało świadomość, że wiele zależy od nas samych.

Reklama

Garnier na Olsztyn Green Festival - jakie atrakcje czekały na uczestników?

Garnier stworzył wyjątkową strefę na Olsztyn Green Festival, która dostarczała odwiedzającym niezapomnianych, a przy tym proekologicznych przeżyć.

mat. prasowe

Goście mogli się dowiedzieć, czym jest Green Science, wziąć udział w badaniach skóry i włosów, poznać ciekawostki naukowe, wykonać eksperymenty. Na zainteresowanych czekali również eksperci: kosmetolog i trycholog, którzy chętnie doradzali festiwalowiczom.

Uczestnicy, którzy odwiedzili strefę brandu mogli również na własnej skórze przetestować poszczególne zielone produkty marki, zapoznać się z ich formułami i składami, a przez to zobaczyć, że bycie eko, to dla marki Garnier nie tylko hasło marketingowe, ale wręcz styl bycia.

mat. prasowe

Brand pokazuje, że potrafi wdrażać ekologiczne rozwiązania w praktyce. Wprowadza kosmetyki do pielęgnacji skóry, włosów i koloryzacji (np. Serum Vitamin C na dzień, odżywki lamelarne Hair Food Drink czy kultowe maski do włosów Hair Food), które są produkowane tak, aby dążyć do zmniejszania wpływu środowiskowego i społecznego na przestrzeni całego cyklu ich życia - zaczynając od etapu produkcji po użytkowanie.

Strefa marki pełniła także doskonałe uzupełnienie wiedzy, jaka płynęła z festiwalowej sceny, gdzie pojawili się eksperci oraz goście specjalni. Odbyła się bowiem merytoryczna dyskusja o ekologicznych wyzwaniach, z jakimi aktualnie mierzą się marki.

mat. prasowe

Jednym z poruszanych tematów była eko-edukacja konsumentów: "Jak ważny jest świadomy wybór?". Głos w tej sprawie zabrały: gość specjalny marki, artystka Ofelia, influencerka Ola Czajkowska (@ekoalternatywa) oraz Justyna Garbowska – Brand Champion marki Garnier.

Strategia naszej marki polega na konsekwentnym angażowaniu się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Skupiamy się na tym, aby produkty przez nas dostarczane były nie tylko skuteczne, ale także ograniczały negatywny wpływ na środowisko. Stąd także podjęta przez nas inicjatywa Green Beauty, w ramach której nasze zielone zobowiązania realizujemy w pięciu obszarach. Są to opakowania, formuły produktów, proces produkcji, odpowiedzialne pozyskiwanie surowców oraz zarządzanie plastikiem. – komentuje Justyna Garbowska Garnier Brand Champion & Sustainability Leader Consumer Product Division L’Oreal.

Zielone piękno dla każdego

Bycie eko podczas codziennej pielęgnacji to dzięki marce Garnier żadne poświęcenie. Każdy z nas może się przysłużyć naturze sięgając po skuteczne kosmetyki do pielęgnacji stworzone przez brand, który stawia na ochronę środowiska.

Odzwierciedla to chociażby hasło inicjatywy marki: "Green Beauty". W jej ramach realizowane są zobowiązania w 5 obszarach: opakowania, formuły, procesu produkcji, pozyskiwania surowców i zarządzania plastikiem.

Co ciekawe, duża część produktów Garnier produkowana jest w podwarszawskiej fabryce, w której wykorzystywany jest m.in. zamknięty obieg wody, a od 2000 roku żaden odpad nie trafia na wysypisko odpadów, tylko są przetwarzane na np. cegłę, wieszaki albo pasty BHP do czyszczenia.

To nie koniec. Wszystkie produkty marki na całym świecie uzyskały w 2021 roku certyfikat programu Leaping Bunny Cruelty Free International, wiodącej organizacji pracującej na rzecz ogólnoświatowego zakazu testów na zwierzętach, która poddaje weryfikacji każdy etap produkcji kosmetyków.

Jak wam się podoba taka inicjatywa?

Reklama

(1) Co oznacza, m.in., że produkty takie jak Botanic Therapy Honey Treasures będą wytwarzane z wosku pszczelego pozyskiwanego w Burkina Faso w Afryce.

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane