Reklama

Mieszanki sałat Fit&Easy trafiły na sklepowe półki z zupełnie nowym opakowaniem. Głównym celem zmian było zwiększenie czytelności znajdujących się na opakowaniach informacji dotyczących składu danej mieszanki, sposobu przechowywania, atutu produktu („już umyta”) oraz pokazanie zawartości, która przy okazji zyskała też nową jakość. Teraz opakowania wypełniają "serca" sałat, które są smaczniejsze, bardziej kruche i soczyste. Na opakowaniach zachowano wcześniej obowiązujące kody kolorystyczne oraz logo akcji „Policz się z cukrzycą”, którą to firma aktywnie wspiera.Nowym elementem jest motyw roślinny w postaci zielonych liści. Na rewersie opakowania można znaleźć inspirujący przepis na sałatkę autorstwa Jana Kuronia oraz kod, który umożliwia ściągnięcie większej ilości przepisów na sałatki ze strony www.fitandeasy.pl.Cena: ok. 5zł

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane