Reklama

Zawartość 10% naturalnego soku z winogron powoduje, że produkt ten jest nie tylko bardzo dobry w smaku, ale zachowuje także wszystkie zalety produktów winogronowych. Będąc jedynym produktem w swojej kategorii, napój skierowany jest zarówno do młodych, otwartych na nowości konsumentów, jak i do starszych pokoleń, które szukają w produkcie walorów pozasmakowych.VINEA to jednak przede wszystkim Esencja Piękna – główną grupą docelową są kobiety, ceniące sobie połączenie elegancji, zdrowia i dobrej zabawy. Marka obecna jest także na wydarzeniach związanych z modą i stylem życia - Warsaw Fashion Weekend, czy też Złota Nitka w ramach Fashion Week w Łodzi.VINEA powstała w 1973 r. na Słowacji, odnosząc duży sukces za naszą południową granicą, gdzie stała się jednym z ulubionych napojów gazowanych. Napój wprowadza Hoop Polska Sp. z.o.o., należąca do Grupy Kofola S.A., jednego z najważniejszych producentów napojów bezalkoholowych w Europie Środkowej. Firma działa w Czechach, na Słowacji, w Polsce oraz w Rosji. Eksportuje swoje produkty do innych krajów, takich jak np. Stany Zjednoczone, Kanada, Francja, Niemcy, Wielka Brytania czy Litwa.Cena: 2,20zł / 500ml; 4zł / 1,5l.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane