Nagrody KWC 2023 przyznane! Zobaczcie relację z tego wydarzenia
Już po raz 14. przyznano wyróżnienia dla najlepszych kosmetyków docenionych przez Recenzentki KWC oraz nagrody specjalne. W tym roku rozdano 68 statuetek.
29 marca 2023 roku w warszawskim hotelu InterContinental poznaliśmy laureatów tytułu Kosmetyku Wszech Czasów. Galę poprowadziła Patricia Kazadi, aktorka, piosenkarka, kompozytorka, autorka tekstów i prezenterka telewizyjna, a gospodyniami wieczoru były Aneta Wikariak, naczelna Wizaz.pl oraz Anna Rucińska, Head of Burda Beauty Center and Communities.

Najlepsze produkty wyłoniono w 16 kategoriach:
- Pielęgnacja twarzy - kremy do twarzy i pod oczy
- Pielęgnacja twarzy - peelingi i produkty do demakijażu
- Pielęgnacja twarzy - serum
- Makijaż
- Produkty do włosów
- Perfumy
- Produkty do pielęgnacji ciała
- Kosmetyki apteczne
- Suplementy diety
- Debiut roku
- Hit Wizażanek
- Bestseller by Cocolita.pl
- Linie roku do pielęgnacji twarzy
- Linie roku do pielęgnacji włosów
- Linia roku do pielęgnacji dla mężczyzn
- Linia roku do pielęgnacji jamy ustnej
Wszystkich laureatów możecie poznać TUTAJ oraz przeczytać opinie na ich temat.
Warunkiem otrzymania tytułu KWC jest średnia ocen co najmniej 4 (w 5-punktowej skali) oraz minimum 100 recenzji uzyskanych w katalogu.

Ponadto, jak co roku wyłoniono także Ambasadorkę Roku, którą została Anna Moździerz, w sieci znana jako @mycosmeticpassion, a w KWC pod nickiem Anusia490. Z portalem Wizaz.pl jest związana od lat i jak sama przyznaje, KWC to miejsce bliskie jej sercu. W katalogu napisała ponad 4100 recenzji chętnie docenianych przez wizażową Społeczność. Niestety nie mogła się pojawić na gali osobiście, ale przygotowała krótki filmik dla gości wydarzenia.
Statuetki trafiły także w ręce Influencerów, których doceniła redakcja Wizaz.pl oraz Wizażanki. Influencerką Roku została Klarsonium, Influencerką Roku 2023 w kategorii Pielęgnacja wybrano Angelikę Grabowską, Influencerką Roku 2023 w kategorii Makijaż została Weronika Bociąg, a tytuł Influencera Roku 2023 w kategorii Lifestyle powędrował do Mudormood.

Na zdjęciu od lewej: Weronika Bociąg @weronika_bociag, Kacper Kruz @mudormood, Angelika Grabowska @_angelikagrabowska, Klara Chomicz @klarsonium
Imprezę uświetnił swoim występem Dawid Kwiatkowski, ale na tym atrakcje wieczoru się nie zakończyły.
Statuetki KWC to duże wyróżnienie, ponieważ o nich decyduje społeczność. Nic zatem dziwnego, że na brak dobrego humoru nie można było narzekać.

Na zdjęciu od lewej: Eucerin Polska - Ewelina Mielczarek - Digital Marketing, Joanna Kowalczuk, kierownik Działu Marketingu firmy ZIAJA

Na zdjęciu od lewej: Anna Rucińska, Head of Burda Beauty Center and Communities, Dorota Soszyńska, Creative Art Director Oceanic S.A., Monika Muszyńska, Sales Director Digital&Consumer Insights, Aneta Wikariak, naczelna Wizaz.pl, Magdalena Burgiel, PR, Advertising and Communication Manager Oceanic S.A

Na zdjęciu: Małgorzata Sakowska, PRODUCT MANAGER EAU THERMALE AVÈNE

Na zdjęciu: Paulina Ihnatowicz, dietetyczka kliniczna i autorka składu NewMe

Monika Majewska, Senior Brand Manager L'Oréal Professionnel
Po zejściu ze sceny, na gości czekała specjalna strefa marki L'Oreal Paris, w której to mogli sprawdzić stan swojej skóry za pomocą specjalnego urządzenia oraz skorzystać z rad ekspertów i dowiedzieć się, jakie kosmetyki będą odpowiednie do ich codziennej pielęgnacji. Zdradzali oni także, co stoi za skutecznością produktów do pielęgnacji L'Oreal Paris. W końcu hasło marki brzmi: "To nie magia - to nauka".
Na pewno dla niektórych to była też doskonała okazja do tego, aby sprawdzić produkty marki na własnej skórze i ocenić choćby ich konsystencję czy aromat.


Wśród ekspertów znalazła się m.in. ambasadorka marki L'Oréal Paris - Peachee.





Kolejnym zaskoczeniem dla gości była strefa drogerii internetowej Cocolita.pl, w której to na przybyłych czekały kosmetyczne upominki. Aby je otrzymać należało... zadzwonić! Wówczas w ręce obecnych trafiała torebka pełna skarbów takich marek, jak: Soraya, Delia, L'Oreal, AA, Bourjois, Yope, Phlov, Samarite, Garnier, Mixa, Seysso i innych.



Na zdjęciu od lewej: Hubert Górecki – właściciel Cocolity, Anna Jędrzejczyk-Dróżdż Content and social media manager Paese, Joanna Mierzwa - Marketing Manager Cocolity, Gabriela Antoniak Social Media Specialist Paese
W trakcie uroczystego wieczoru oczywiście również nie brakowało towarzyskich rozmów. To był wyjątkowy czas!

Strefa Velo

Na zdjęciu: Zeme Pharm, marka Samarite: Małgorzata Sas, Wioletta Kaniewska, Dominika Kaliszewska, Joanna Nicińska

Na zdjęciu od lewej: Adrian Milewicz, Katsiaryna Iadkouskaya L'Oreal Paris, Martyna Grzenkowicz @peachee.me – ambasadorka L'Oréal, Weronika Dessoulavy L'Oréal Paris



Chcecie zobaczyć jeszcze więcej? Sprawdźcie naszą relację video!