Reklama

Serwis Viva.pl wyróżniają: czytelny układ i intuicyjna nawigacja oraz starannie dopracowana typografia. Specjalnie dobrane formaty dają możliwość znakomitej ekspozycji zdjęć na stronie. Wyjątkowe miejsce w serwisie ma też wideo.

Reklama
Na Viva.pl użytkownicy znajdą piękne zdjęcia, ekskluzywne wywiady, newsy ze świata gwiazd, jak również ekskluzywne wideo. Redakcja serwisu tworzy autorskie treści dotyczące mody i urody, trendów w lifestyle’u, o kuchni, wnętrzach domów gwiazd, niezwykłych podróżach i cudach świata – wyjaśnia Katarzyna Przybyszewska, redaktor naczelna serwisu Viva.pl oraz magazynu „Viva!”.

W serwisie wprowadzono kilka zupełnie nowych elementów, takich jak galerie jednoodsłonowe, które znacznie lepiej eksponują zdjęcia oraz Viva! Wydarzenie Specjalne – ekskluzywne miejsce w serwisie grupujące w eleganckiej formie materiały na dany temat. Serwis debiutuje wydarzeniem Viva! Królowe Internetu, zawierającym materiały m.in. z ekskluzywnej sesji okładkowej dla magazynu „Viva!”, która po raz pierwszy zgromadziła najbardziej znane polskie influencerki. Viva.pl przygotowała specjalne materiały wideo, wywiady oraz zdjęcia z tej okazji.

Reklama

Serwis Viva.pl wprowadza również nową ofertę dla reklamodawców. Viva! Premium Content to autorskie rozwiązania produkcyjne i komunikacyjne dla marek, realizowane przez najlepszych specjalistów na rynku, w natywny sposób wplecione w kontekst serwisu.Viva.pl już dziś to prawie 1,5 miliona unikalnych użytkowników, bardzo silne kanały socialowe. Fanpage „Vivy!” i „Vivy! Mody” na Facebooku ma ponad
150 tysięcy fanów, inspiracyjne instagramy obserwuje ponad 50 tysięcy osób.Makieta serwisu Viva.pl została zaprojektowana przez team kreatywny: Marek Knap, dyrektor artystyczny „Vivy!”, oraz Jakub Draszanowski, UX Designer.

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane