Nowa kampania Lidla i gest Doroty Wellman
Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Lidl! Tym razem Kuchnia Lidla przybiera formę przyjaznej knajpki, do której zapraszają Dorota Wellman i Karola Okrasa oraz... ich goście! Talk show w połączeniu z gotowaniem? Dlaczego nie!

- Katarzyna Mordalska
Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej w zupełnie nowym formacie. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – marka zaprosi Polaków do swojej knajpki o znanej już nazwie „kuchnialidla.pl”, w której będzie inspirować do gotowania i poszukiwania nowych smaków w kuchni. W ramach kampanii powstanie innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie znana dziennikarka i profesjonalny kucharz wraz z zaproszonymi gośćmi będą w kuchni gotować, a także o kuchni rozmawiać.

„Kobieta ma wiele twarzy, a zwłaszcza taka jak ja. Nie lubię stać w miejscu i stale szukam nowych możliwości rozwoju. Gotowanie zawsze mnie pociągało, a teraz mam niezwykłą szansę odnaleźć się w zupełnie innej roli, a wręcz zarażać swoją pasją Polaków” – mówi Dorota Wellman.Podczas konferencji inaugurującej nową odsłonę kampanii, dziennikarka poinformowała, że 300 tys. złotych wynagrodzenia z tytułu udziału w kampanii przekazuje na cele charytatywne, w tym na działalność Fundacji TVN Nie Jesteś Sam.Głównym miejscem spotkań z konsumentami będzie niestandardowy format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i Goście”. Będzie on emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę ok. godziny 19:50.