Nowa kampania Reebok Be More Human
Marka Reebok stawia przed światem śmiałe wyzwanie przedstawiając swoją nową, w pełni zintegrowaną kampanię marketingową – „Be More Human”, stanowiącą kontynuację misji mającej na celu zmianę postrzegania oraz doświadczania aktywności fizycznej przez ludzi.

- Katarzyna Mordalska

“Be More Human” to coś więcej niż tylko kampania czy slogan – to wezwanie, aby w pełni wykorzystywać swój potencjał. Ten unikalny punkt widzenia został zawarty w nowym symbolu marki – Reebok Delta. Jego trzy boki oznaczają trzy wymiary zmiany, jaką niesie ze sobą aktywny styl życia – fizyczną, psychiczną i społeczną.W świecie napędzanym technologią, marka Reebok oddaje cześć zwykłym ludziom, którzy zwracają się ku swojej cielesności, aby móc prowadzić lepsze, pełniejsze i mniej skupione na sobie życie. Dla tych jednostek fitness nie jest wyłącznie aktywnością fizyczną – jest czymś, co usprawnia nie tylko ich ciało, ale i całe ich życie. Poprzez fitness stają się oni lepszymi rodzicami, lepszymi szefami, lepszymi nauczycielami, lepszymi parterami oraz ogólnie lepszymi, silniejszymi wersjami samych siebie.

“Reebok wierzy, że ciągłe stawianie przed sobą nowych wyzwań i testowanie swoich ograniczeń sprawia, że zyskujemy moc, aby zmieniać samych siebie nie tylko w sferze fizycznej, ale również w sferze psychicznej i społecznej”, powiedział Matt O’Toole, Reebok Brand President. “Przyjmując taki styl życia, dołączasz do społeczności ludzi zjednoczonych we wspólnym celu, jakim jest chęć bycia lepszą wersją samego siebie. Jesteśmy pewni, że pokonując kolejne granice przekształcamy nie tylko swoje ciało – przekształcamy całe swoje życie.”Stworzony przez markę film „Freak Show”, dostępny pod adresem www.reebok.com/bemorehuman, ukazuje, że fitness może być naprawdę wymagający, chociaż wciąż niezrozumiały dla wielu osób. To niezwykle intensywny tryb życia, zmuszający do prawdziwego poświęcenia. “Freak Show” jest celebracją tych, którzy dzięki fitnessowi stają się jeszcze lepszymi osobami niż są to sobie w stanie wyobrazić. Jest też wyzwaniem dla tych, którzy dopiero mają się zwrócić ku hasłu “Be More Human”.
