Reklama

Olivia Garden, marka szczotek do włosów, już od kilku lat w październiku organizuje akcję społeczną Róż po zdrowie. W tym miesiącu branża kosmetyczna przybiera różowe barwy jako znak solidarności marek wobec potrzeby promocji działań uświadamiających, jak ważna jest profilaktyka nowotworu piersi. W tegorocznej odsłonie kampanii Olivii Garden do sprzedaży trafiły kultowe szczotki do włosów z linii Fingerbrush w dwóch kolorach – zgaszonego fioletu i różowej gumy balonowej. Produkty z limitowanej kolekcji pozwalają zadbać o nawet najbardziej wymagające włosy. Szczotki sprawdzają się idealnie do czesania na mokro i na sucho. Dzięki wykorzystaniu naturalnego włosia dzika, które zbudowane jest z keratyny (podobnie jak ludzkie włosy), wygładzają i nadają blask. Rozczesywanie pasm można połączyć z delikatnym masażem, poprawiającym mikrokrążenie skóry głowy, co z kolei przyczynia się do szybszego porostu włosów. Wybór modeli szczotek z bestsellerowej linii Fingerbrush jako produktów wspierających kampanię umożliwi spełnienie ambitnego celu – zgromadzenia 100 000 zł, które przekaże fundacji Amazonki niosącej realną pomoc chorym na raka piersi.

Reklama

Federacja Stowarzyszeń Amazonki aktywnie propaguje wiedzę na temat prewencji i leczenia nowotworu piersi oraz wspiera kobiety borykające się z chorobą. Przez 25 lat działalności spowodowała przełamanie tabu oraz zainicjowała zmiany systemowe, takie jak refundacje leczenia czy protez. Istotnym elementem działań Amazonek są ochotniczki. To wolontariuszki, które pokonały nowotwór, przeszły odpowiednie szkolenie i służą pomocą osobom oczekującym na zabieg lub będącym po operacji. Fundacja zrzesza ponad 26 tysięcy kobiet z tą chorobą.

Reklama

Podczas Różowego Października marka Olivia Garden mówi głośno o potrzebie promowania tego społecznie ważnego tematu. Oprócz wprowadzenia do sprzedaży dedykowanych modeli szczotek prowadzi działania z influencerami i wpływowymi twórcami internetowymi, które mają na celu zwrócenie uwagi na to, jakie zagrożenie niesie lekceważenie profilaktyki raka piersi. Do tej pory w ramach kampanii Róż po zdrowie udało się marce Olivia Garden przeznaczyć ponad 188 000 zł na wsparcie działalności Federacji Stowarzyszeń Amazonki.

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane