„Owoc kultury” – nowa kampania reklamowa FRUGO
Kulturotwórcza siła FRUGO to główny motyw najnowszej kampanii reklamowej kultowej marki napoju. FRUGO znów ma szansę podbić serca wszystkich amatorów kolorowej energii, a zarazem przywrócić dobre zwyczaje na osiedlach oraz w pałacach. No to FRUGO!

- Katarzyna Mordalska
Kultowe reklamy FRUGO z lat 90tych przeżywają w internecie swój renesans. Nawiązując do ich popularności, marka wraca po latach do TV, by i tym razem powalczyć o umysły młodych i przeniknąć do ich języka. Na przekór wszechobecnej bylejakości, FRUGO proponuje powrót zacnych form i klimat wzajemnego szacunku. FRUGO kulturalnie gasi pragnienie i pragnie łagodzić obyczaje. Owocem kampanii powinna być lepsza kondycja Polaków i polszczyzny.

Hasła kampanii FRUGO: „Humanizm Wam w duszę” i „Kwiatek Ci w rękę Jadziu” wywołują pozytywne emocje, tam gdzie byśmy się tego nie spodziewali. W nieoczekiwany sposób znajdują też zastosowanie w sieci, uznawanej dotąd za siedlisko wszelkiej agresji werbalnej. FRUGO udowodni, że nadszedł koniec „mowy nienawiści”.