Poczta Polska na Gali KWC Wizaż: elegancja tradycji w nowoczesnym wydaniu
3 kwietnia odbyła się Gala KWC Wizaż, wydarzenie, które połączyło pasję do kosmetyki z szacunkiem dla tradycji. Wśród licznych atrakcji nie mogło zabraknąć Poczty Polskiej, która od lat łączy ludzi przez swoje usługi. Dla Wizażu i katalogu KWC to partnerstwo było czymś zupełnie naturalnym – w końcu kosmetyki testowane przez Wizażanki trafiają do nich właśnie dzięki przesyłkom pocztowym. Rocznie Poczta Polska realizuje ponad 32 tysiące takich paczek z kosmetykami i akcesoriami w ramach Klubu Recenzentki. Bez nich wiele pielęgnacyjnych i makijażowych odkryć nie trafiłoby do tysięcy rąk naszych wyjątkowych Recenzentek.

Tradycja z odrobiną magii
Gala KWC Wizaż to blask, emocje i celebrowanie najnowszych trendów w świecie beauty. W tym roku jednym z partnerów wydarzenia była Poczta Polska, która zaprosiła gości do wysłania odręcznie napisanych życzeń na tradycyjnej, specjalnie zaprojektowanej na to wydarzenie pocztówce!
Strefa KWC & Poczta Polska szybko stała się miejscem pełnym ciepła. Czerwona skrzynka pocztowa, kartki z logo Poczty i KWC oraz odręcznie napisane życzenia sprawiły, że ten prosty gest nabrał symbolicznego znaczenia.
Logistyka na miarę współczesnych oczekiwań
To była także doskonała okazja, by Poczta Polska pokazała swoją wszechstronność i otwartość na współczesne potrzeby rynku e-commerce. Poczta Polska dostarcza kompleksowych rozwiązań, które odpowiadają na wymagania współczesnego konsumenta. Rocznie realizuje ponad 32 tysiące przesyłek kosmetyków i akcesoriów do testowań w ramach Klubu Recenzentki.
Bardzo cenimy sobie partnerstwo z wydawnictwem Burda Media Polska – to jeden z naszych kluczowych klientów. Liczymy, że ta współpraca będzie się nadal rozwijać
Rozbudowana gama usług kurierskich , to gwarancja szybkiej i bezpiecznej dostawy – zarówno krajowej, jak i międzynarodowej. Pocztex Thermo Tracking, umożliwiający monitorowanie temperatury przesyłek jest usługą, którą z pewnością doceniają przedstawiciele branży health & beauty, gdzie każdy detal, (w tym temperatura zapewniana dostarczanym produktom) ma znaczenie. To również ważny aspekt dla serwisu Wizaż oraz naszych Recenzentek, które testują różne nowości kosmetyczne.
Pocztex Thermo Tracking to rozwiązanie umożliwiające kontrolę temperatury przesyłki na każdym etapie dostawy, co ma ogromne znaczenie zwłaszcza w branży health & beauty. Jeśli chodzi o usługę Pocztex, to aż 95% przesyłek jest dostarczanych już następnego dnia po nadaniu
Poczta Polska konsekwentnie rozwija infrastrukturę logistyczną oraz wdraża rozwiązania zwiększające jakość obsługi, by sprostać rosnącym wymaganiom rynku e-commerce. Klienci mogą zarządzać przesyłkami za pomocą aplikacji mobilnej Pocztex Mobile, nadawać je bez konieczności drukowania etykiety, a także korzystać z coraz większej liczby punktów odbioru i nadawania przesyłek. Przesyłki obsługiwane przez Pocztę Polską mogą być dostarczane przez kuriera lub odebrane samodzielnie w blisko 20 tysiącach punktów – m.in. w sklepach sieci Żabka, ABC, Lewiatan, Groszek, Arhelan, Delikatesy Centrum, placówkach pocztowych oraz automatach paczkowych.
Jesteśmy aktywnym graczem na rynku e-commerce. Współpracujemy ze wszystkimi liczącymi się firmami w branży i nieustannie dążymy do zwiększania naszego udziału w rynku. Mamy ambitne cele i bardzo zależy nam na wzmacnianiu zaufania do nas jako partnera biznesowego.

Poczta Polska na Gali KWC Wizaż
Obecność Poczty Polskiej na Gali KWC Wizaż to nie tylko symboliczny powrót do piękna tradycyjnych pocztówek, lecz także dowód na to, jak klasyka i nowoczesność mogą się wzajemnie inspirować. Goście wydarzenia mieli okazję poczuć wyjątkową magię papierowych kart, na których widniało logo Poczty i KWC w nowoczesnej „wizażowej” odsłonie. Zebrani pisali na nich życzenia do Recenzentek, serwisu Wizaż lub dla ulubionej marki kosmetycznej, a następnie wrzucali je do pięknej, czerwonej skrzynki.
To spotkanie przypomniało, jak wyjątkowo można połączyć tradycję z teraźniejszością, z szacunkiem dla obu – a Poczta Polska w tej harmonii znalazła swoje miejsce, oferując coś więcej niż tylko przesyłki: emocje, pamięć o detalach i piękno chwil, które potrafią łączyć. Nie zabrakło też prezentacji innowacyjnych rozwiązań, które Poczta Polska oferuje dzisiaj, jak np. e-Doręczenia.
Dla Wizażu partnerstwo z Pocztą Polską to coś więcej niż tylko sprawna logistyka. To wspólne tworzenie wyjątkowych doświadczeń – od emocji, towarzyszących otwieraniu przesyłek, po moment testowania kosmetyków. Liczymy, że kolejne lata tej współpracy przyniosą jeszcze więcej inspirujących działań, które połączą ludzi, marki i piękne historie.
Materiał promocyjny Poczty Polskiej