Reklama

Reklama

Cel kampanii:

Głównym celem kampanii „Soki i musy – witaminy w SMART formie” jest edukacja rodziców i dzieci na temat soków i musów, które mogą doskonale uzupełniać codzienną dietę o witaminy i składniki odżywcze. Ostatnie badania bowiem wskazują, że spożycie soków na pięciu rynkach objętych kampanią jest w większości znacznie poniżej średniej unijnej oraz zauważalna jest duża dysproporcja między spożyciem soków w stosunku do krajów Europy Zachodniej. Jak wynika z raportu AIJN 2014 Liquid Fruit, Market Report przeciętny Polak wypija ok. 11,4 litrów soków na rok na osobę, co daje średnio ok. 32 ml soku na osobę dziennie, czyli szklankę na tydzień. Tymczasem rekomendowana przez ekspertów do spraw żywienia ilość soku na dzień to 200 ml.

Idea kampanii:

Kampania „Soki i musy – witaminy w SMART formie” w głównej mierze opiera się o ideę „smart rozwiązań” czyli takich, które są atrakcyjne, modne i przede wszystkim wygodne. Soki i musy to witaminy w smart formie, bo dzięki poręcznym opakowaniom są nowoczesną formą owoców. To sprawia, że można z nich korzystać w każdym miejscu i o dowolnej porze.

Do kogo kierowana jest kampania?

Kampania jest skierowana przede wszystkim do matek, czyli głównych osób decydujących o diecie swoich dzieci oraz do dzieci, dla których technologie „smart” są czymś zastanym, a zatem zupełnie naturalnym. Działania promocyjne prowadzone są równocześnie w ramach kampanii telewizyjnej, internetowej, przez stronę www i fanpage na Facebooku.

Reklama

Kto jest organizatorem kampanii?

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) jest zaangażowane w popularyzację soków i musów oraz edukację na temat zbilansowanego odżywiania. Kampania „Soki i musy – witaminy w SMART formie” jest kontynuacją poprzednich działań Stowarzyszenia promujących właściwe nawyki żywieniowe, szczególnie poprzez działania związane z ideami programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”.Więcej informacji na temat kampanii dostępnych jest na stronie www.sokiimusy.eu oraz na fanpage „Żyj SMART” na Facebooku.Kampania jest finansowana głównie z budżetu Unii Europejskiej oraz Reczpospopolitej Polskiej, jak również ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw stanowiących wkład własny KUPS.

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane