Sięgnij po więcej i odkryj więcej- najnowsza kampania born2be udowadnia, że to proste
A gdyby tak, przekroczyć granice swojej wyobraźni? Znaleźć się tam, gdzie poniosą nas nasze wyobrażenia, by odkryć nowy wymiar swoich możliwości? Nie ma rzeczy niemożliwych. Tylko wyobraźnia jest naszym największym ograniczeniem. Najnowsza kampania jednego z najpopularniejszych sklepów internetowych born2be udowadnia, że niemożliwe staje się możliwym…
Kampania born2be to wyjątkowa podróż w nieznane. Tylko podążanie za swoimi pragnieniami i stawianie sobie wyzwań pozwala nam zrozumieć naszą prawdziwą naturę, by uświadomić sobie na co, tak naprawdę nas stać. Towarzysząca temu wyspiarska sceneria Teneryfy jest różnorodna, niejednoznaczna. Z jednej strony barwne krajobrazy wyspy, z drugiej bezdroża i pustkowie. Nie wiadomo co będzie następne.. Pewne jest to, że warto sięgnąć po więcej, by zobaczyć to, czego jeszcze nie doświadczyliśmy.Przekroczenie granic własnej wyobraźni ułatwi zajrzenie w głąb własnych myśli oraz emocji. Tę sentymentalną podróż w niezbadane zakamarki swojej osobowości odbyły główne bohaterki najnowszej odsłony marki born2be. Do współpracy sklep internetowy zaprosił popularne didżejki Tycjanę Aquasantę i Natalię Kusiak - 2/3 popularnego trio warszawskiego kolektywu Princes Rapp. To one w kampanii born2be udowodnią, że warto dać ponieść się wyobraźni i zawalczyć o siebie. Właściwie, co tak naprawdę nas ogranicza? My sami! I właśnie to pytanie born2be stawia wszystkim tym, którzy boją się o to, by swoje marzenia przekłuć w rzeczywistość. Buntownicza natura bohaterek i roztańczone sceny przenoszą nas do klipu z lat 90-tych, gdzie nie brak było girlsgangów i przekonania, że wolność oznacza życie bez limitów. Abstrakcyjna forma kampanii, różnorodna sceneria i niedopowiedziane sceny stanowią spójny obraz, od którego ciężko się oderwać. Wykroczenie poza sferę naszej wyobraźni pokazuje inny świat, w który chce się wejść i zwyczajnie zaryzykować. Z pewnością znajdą tam swoje miejsce Ci, dla których niezależność i wolność to nie tylko puste frazesy.W myśl kampanii, marka stworzyła unikalną kolekcję butów sportowych, z których jest dobrze każdemu znana. Mocne, energetyczne akcenty i kolory mają współgrać z klimatem sesji i podkreślać symbolikę głównych założeń. Eklektyczne stylizacje z naciskiem na ponadczasowy denim, idealnie wpisują się w konwencję kampanii, będąc jednocześnie spójne z propagowanymi przez projektantów światowymi trendami.Sesja zdjęciowa i video powstały na hiszpańskiej Teneryfie, które w tegorocznej, wiosennej kampanii zachwycają nowatorskim podejściem i świeżym, nowoczesnym spojrzeniem na modę. Hiszpańska wyspa stała się abstrakcyjną krainą, w której warto pójść na całość i odkryć to, co dotąd nieznane. Born2be stworzył nieco fikcyjny, metaforyczny #bornland, do którego wejść może każdy, kto nie boi się, jak mówi przewodnia myśl produkcji, sięgnąć po więcej...Efekty tej zaskakującej produkcji już niebawem na www.born2be.pl. Tymczasem my zdradzamy wam jej przedsmak.
Twórcą kampanii dla marki born2be był Amon Schulz. W jego teamie znaleźli się: Michał Dymek- autor zdjęć. Za charakteryzację odpowiedzialna była Żaneta Wardaszka. O stylizację włosów zadbał Daniel Panek, a o stylizację modelek Agnieszka Łoza. Fotografiami zajął się Andrzej Belina Brzozowski i Art. Direction sesji zdjęciowych Oliwa Grochal. O kolor korekcji zadbał Jarosława Sterczewski. Montaż wykonał Sebastian Mialik, realizację dźwięku powierzono Z-tudio&Burza. Muzykę do utworu „Oh Oh” stworzył Q*Zyns. Współpraca on-line zapewnił Piotr Nalepa. Nad całością produkcji czuwali Paulina Ciecierska/ Daniel Duniak AzaGroup i Flota Filmowa sp z o.o.