Reklama

Kulinarne tygodnie tematyczne organizowane w Lidlu cieszą się rosnącą popularnością. Wraz ze startem nowego tygodnia tematycznego liczba odwiedzin w sklepach sieci wzrasta. Polacy są ciekawi nowości i chętnie eksperymentują. Swoje upodobania kulinarne kształtują przede wszystkim dzięki podróżom, a także popularyzacji kuchni innych krajów m.in. w mediach.W najnowszej ofercie Sol&Mar pojawi się aż około 120 produktów z Hiszpanii i Portugalii. To sprawia, że akcja ta obok Vitasii, czyli Tygodnia azjatyckiego, jest już drugą tak szeroką ofertą. Znajdziemy w niej oryginalne smaki typowe dla kultury Półwyspu Iberysjkiego, m.in. różne rodzaje wędlin, owoce morza, sery oraz oliwki i oliwy.Prawdziwą gratką dla miłośników smaków południa będą produkty premium, a wśród nich dojrzewająca przez 12 miesięcy wieprzowa szynka z kością Jamon Serrano Reserva w cenie 199 zł/1 szt. (około 6,5-7,5 kg) lub krewetki Vannamei w cenie 39,99 zł za 800 g/1 opak. Lidl nie zapomina także o wielbicielach win. W ramach oferty Sol&Mar w sklepach pojawi się nowa kolekcja win z Półwyspu Iberyjskiego, recenzowana przez Michała Jancika, Mistrza Polski Sommelierów współpracującego z siecią.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane