Reklama

Od otworzenia pierwszego zakładu jubilerskiego w 1977 roku Apart stał się liderem na polskim rynku. Dziś jest najbardziej cenioną i rozpoznawalną marką na naszym rynku z największym wyborem najwyższej jakości produktów jubilerskich.Motywem przewodnim celebracji były Włochy. To miejsce nieprzypadkowe – właśnie tam zrodziła się idea Apart. Założyciele firmy, bracia Adam i Piotr Rączyńscy, zainspirowani bogatym światem biżuterii i ekspresyjnym stylem jej noszenia podczas wizyty na Półwyspie Apenińskim, postanowili wykreować nową kulturę noszenia biżuterii w Polsce. Dziś, po 40 latach istnienia Apart wiemy, że to marzenie udało się spełnić.

Reklama

Na miejsce kampanii także wybrano piękne Włochy. Do świętowania 40-leci marki Apart zaproszono cztery piękne Polki: Anję Rubik, Kasię Smutniak, Małgorzatę Sochę oraz Kasię Sokołowską. Wszystkie stanęły przed obiektywem Marcina Tyszki.

Włoskie inspiracje w operze

Kulminacją świętowania był wyjątkowa gala La Notte Italiana, który marka Apart zorganizowała w jednym z najpiękniejszych wnętrz w Polsce – w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

Goście zostali zabrani na niesamowitą wycieczkę po różnych regionach Włoch – Rzym, Mediolan, Wenecja, Jezioro Como... Oprawa artystyczna Włoskiej Nocy Apart była prawdziwą ucztą dla zmysłów. Weneckie gondole, słynne włoskie arie i orkiestra wykonująca muzykę na żywo, a pośród nich biżuteria Apart z najnowszej kolekcji, zaprezentowana na pełnym splendoru pokazie.Pokaz bez wątpienia robił wrażenie!Niesamowity efekt był wynikiem pracy nie tylko Kasi Sokołowskiej, reżyserki show, ale także stylistki Agnieszki Ścibior oraz makijażystów i fryzjerów, którzy stworzyli niezwykle oryginalne widowisko.

Marianna Yurkiewicz wraz z zespołem marki PUPA MILANO byli autorami artystycznego makijażu modelek. Jego twórców zainspirowały finezyjne zdobienia masek weneckich.

Stąd promienne, naturalne twarze modelek ozdobiły intrygujące, brokatowe ornamenty oraz połyskujące gwiazdki. Makijaże wykonane kosmetykami marki PUPA MILANO ze swoją tajemniczością idealnie komponowały się z wenecką scenografią show oraz biżuteryjnymi nowościami.

Dopełnieniem były kunsztowne fryzury, za które odpowiedzialny był Michał Bielecki wraz z ekipą marki KEVIN.MURPHY.

Michał Bielecki powiedział, że podczas tworzenia koncepcji fryzur chciał odzwierciedlić różnorodność marki Apart i jednocześnie podążając za aktualnymi trendami, zachować naturalność stylizacji. Na wybiegu mogliśmy oglądać wspaniałe loki, jak i subtelne, dopracowane, choć zachowujące wdzięk, upięcia.

Zobacz, film z backstage'u pokazu La Notte Italiana marki Apart:

Reklama

materiał sponsorowanyZdjęcia: AKPA, Filip Okopny

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane