SHEIN stacjonarnie w Polsce. Relacja z otwarcia pierwszego pop-up store w Warszawie
Znana dotychczas tylko w wersji internetowej marka SHEIN wkroczyła do polskiego świata handlu stacjonarnego, otwierając swój pierwszy pop-up store w Warszawie. Nie mogło zabraknąć tam dziennikarzy najważniejszych serwisów modowych i urodowych. Byliśmy i my. Czy poczuliśmy tę słynną “youthful energy”?

Centrum Handlowe Młociny w dniach 17-22 maja będzie areną dla ciekawego wydarzenia, które ma zachęcać do odkrywania, eksperymentowania i czerpania inspiracji z najnowszych trendów wiosna/lato 2024. Pop-up store SHEIN to więcej niż tylko sklep - to przestrzeń, w której można znaleźć najnowsze kolekcje, ale także doświadczyć energii młodości i kreatywności. My mieliśmy okazję zwiedzić go jeszcze przed oficjalnym otwarciem. Co zwróciło naszą uwagę?
SHEIN - moda dla każdego
Marka SHEIN uważa, że moda jest dla wszystkich - niezależnie od wieku, rozmiaru, stylu czy budżetu. Rzeczywiście - od razu poczuliśmy, że ich pop-up store to miejsce, w którym można wyrazić swoją indywidualność oraz znaleźć inspiracje, które ożywią styl i podkreślą naturalne piękno. W środku sklepu odkryliśmy bardzo szeroki wybór kolekcji, które w pełni odzwierciedlają różnorodność, którą sklep promuje od dawna. Od eleganckich zestawów po bardziej ekstrawaganckie stylizacje - tutaj naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie i nie są to tylko puste słowa.

#BloomwithSHEIN
Już przy wejściu poczuliśmy prawdziwą energię młodości i kreatywności, która unosiła się w powietrzu. Motywy przewodnie sklepu #BloomwithSHEIN i #BloomInDreams od razu przykuły naszą uwagę, obiecując wyjątkową podróż w świat wiosennych fantazji. Zresztą same zobaczcie zdjęcia - od razu pozwalają poczuć ten iście kwitnący klimat.


Wnętrze pop-up store'u przywitało nas kolorowymi kwiatami, a energetyzująca muzyka dodawała słonecznej atmosfery. Oprócz najnowszych, bardzo rozbudowanych kolekcji odzieżowych (dla kobiet, dzieci i mężczyzn), na odwiedzających czekał szeroki wybór dodatków do domu oraz bestsellerowych kosmetyków do makijażu SHEGLAM (te zdarzało nam się testować i przyznajemy, że są wyjątkowo jakościowe - często nie odstają od produktów najlepszych światowych marek). Profesjonalni wizażyści służyli radą i pomagali stworzyć letnie make-upy, które podkreślały naturalne piękno.
Zaintrygowała nas m.in. stacja skanowania kolorów, która pozwoliła dobrać idealny odcień podkładu na nadchodzące lato. To kolejny dowód na to, że SHEIN podąża za trendami - nie tylko w modzie, ale też w technologiach.

Pasja do mody
W trakcie otwarcia sklepu SHEIN dziennikarze modowi mieli wyjątkową szansę nawiązać kontakt z przedstawicielami marki. To były bardzo ciekawe spotkania. Udowodniły nie tylko profesjonalizm i zaangażowanie kadry w tworzenie modowych trendów, ale przede wszystkim pasję do branży fashion. W rozmowach wyraźnie odczuliśmy iskrę entuzjazmu i kreatywności, która wpłynęła na atmosferę całego wydarzenia. Ich zaangażowanie w kreowanie unikalnych stylizacji oraz chęć dzielenia się osobistymi inspiracjami sprawiły, że wizyta w sklepie SHEIN była nie tylko możliwością poznania najnowszych trendów, ale także inspirującym spotkaniem z ludźmi, którzy kochają to, co robią.
Podczas rozmów dowiedzieliśmy się również więcej m.in. o dostępnej w pop-up storze wyjątkowej kolekcji MOTF (która wykorzystuje wyselekcjonowane, najlepsze jakościowo tkaniny) oraz o projekcie EvoluSHEIN. Projekt zakłada odzyskiwanie resztek materiałów wyrzucanych przy produkcji ubrań innych marek i nadawanie im nowego życia, w postaci limitowanych kolekcji. Dzięki temu marka chce zmniejszyć swój wpływ na środowisko. Póki co projekt dotyczy tylko części wyprodukowanej odzieży, ale plany są bardzo ambitne i zakładają stopniowe jego poszerzenie.

Pop-up store SHEIN w Warszawie to więc nie tylko sklep - to faktycznie miejsce inspiracji. W atmosferze otwartości i akceptacji marka zachęca gości do wyrażania siebie poprzez modę, co czyni ją dostępną dla każdego, niezależnie od wieku, rozmiaru czy preferowanego stylu.
Materiał promocyjny marki SHEIN.