Reklama

„Nie potrzebujemy profesjonalnych modelek, bo wierzymy, że piękno drzemie w każdej z nas”. – mówi Joanna Mierzwa, inicjatorka akcji. „Nasze klientki mają wszystko, czego potrzeba do zrealizowania udanej kampanii: urodę, charakter i niezwykłą energię!” – dodaje.

Reklama

Dzień Kobiet w Cocolita.pl miał na celu uświadomienie kobietom jak ważna jest akceptacja piękna swojego ciała, odwaga do realizacji marzeń i siła wzajemnego wsparcia. Ograniczenia? Są tylko w naszych głowach!

mat. prasowe

Zniżki na kosmetyki

Dzień Kobiet z Cocolitą to kampania, w której wzięły udział aż 24 marki, oferując rabaty od -20% do nawet -40%. Wśród nich znalazły się topowe marki kosmetyczne, takie jak Loreal, Claresa, Dermika, Paese, Golden Rose czy LongLashes. Nie zabrakło również polskich marek Yope, Mokosh, Hagi, Tołpa, Bielenda, Vianek, Eveline czy marka własna Cocolity myBuddy.

Marka dla „dziewczyn z sąsiedztwa”

Cocolita już od dwunastu lat udowadnia, że budowanie relacji ze swoją społecznością jest dla niej szczególnie ważne. Komunikuje to w swoich social mediach – m.in. na Instagramie i TikToku, które każdego dnia śledzi kilkaset tysięcy osób.

Reklama

Dołącz do klientek marki Cocolita i skorzystaj z promocji do -40%: www.cocolita.pl

mat. prasowe
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane