"To nie magia. To nauka" - marka L'Oréal Paris przeniosła nas do swojego laboratorium
31 maja mogliśmy się przekonać na własnej skórze, że hasło marki L'Oréal Paris to nie tylko slogan. Cała przestrzeń Domu Towarowego Braci Jabłkowskich w Warszawie zamieniła się w paryskie laboratorium marki. Na obecnych czekało 5 stref, w których można było wziąć udział w warsztatach, konsultacjach z ekspertami, a nawet w eksperymentach naukowych. Nie zabrakło także gwiazd i influencerów.

Uczestników wydarzenia organizowanego przez markę L'Oréal Paris przywitała Ana McMahon, General Manager CPD L'Oréal Polska oraz Grażyna Torbicka, ambasadorka marki L'Oréal Paris.

Z kolei część merytoryczną otworzyła Elizabeth Bouhadana, globalna dyrektor naukowa marki. Podczas jej wystąpienia mogliśmy się dowiedzieć ciekawostek na temat badań naukowych, które od 110 lat prowadzi marka L'Oréal Paris, dzięki czemu wprowadza na rynek innowacyjne produkty.
Grupa L'Oréal nie testuje żadnych ze swoich składników ani produktów na zwierzętach i od ponad 30 lat jest liderem stosowania alternatywnych metod oceny bezpieczeństwa kosmetyków. Od 1979 r. L'Oréal rekonstruuje pionierskie modele skóry episkin, dzięki którym jest to możliwe - mówi Elizabeth Bouhadana globalna dyrektor naukowa L'Oréal Paris. 4000 naukowców w 21 ośrodkach badawczych na całym świecie prowadzi badania i testy, aby nasz zespół mógł dzielić się wiedzą i pasją z innymi - dodaje.

Kolejno na gości wydarzenia czekały rozmowy z ekspertami, którzy opowiadali o poszczególnych liniach kosmetyków marki.
Mogliśmy więc posłuchać m.in. rozmowy z dr Ivaną Stanković, dermatolog i ekspertką L'Oréal Paris oraz Martyną Grzenkowicz, skin influencerką znaną jako @Peachee.me, która dotyczyła działania witaminy C oraz filtrów SPF. Ich wystąpieniu towarzyszył pokaz, jak prawidłowo aplikować serum oraz krem.

Potem wystąpiła Magdalena Szymczak-Kępka, trycholożka, psycholożka włosów i ekspertka L'Oréal Paris, która obrazowo przybliżyła, jak kwas cytrynowy działa na włosy odbudowując ich strukturę.

Następnie Aga Wilk, oficjalna makijażystka marki L'Oréal Paris wraz z innymi ekspertkami rozmawiały o tym, dlaczego warto wprowadzić kosmetyki z kwasem hialuronowym do swojej codziennej pielęgnacji. Aga Wilk poprowadziła także prezentację, jak prawidłowo dopasować podkład.
Na koniec odbyła się rozmowa na temat koloryzacji włosów, w której wzięła udział Małgorzata Socha, twarz kampanii farb Preference L'Oréal Paris i Paweł Zięba, stylista fryzur i ekspert marki L'Oréal Paris.
Po zakończeniu interesującego panelu, każdy mógł udać się do stref podzielonych tematycznie.
Wśród gości obecne były gwiazdy, które również chętnie eksplorowały atrakcje przygotowane w specjalnych strefach marki. Na wydarzeniu pojawiła się m.in. Joanna Koroniewska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Ada Fijał, Jessica Mercedes, Aleksandra Hamkało, Klaudia El Dursi, Wiktoria Gąsiewska, Julia Kuczyńska Maffashion, Klaudia Halejcio.

W strefie poświęconej skórze mogliśmy szczegółowo poznać linię Revitalift Clinical oraz wziąć udział w badaniu skóry za pomocą kamery wizyjnej, odebrać raport z badania, a wyniki skonsultować z dermatologiem. Cieszyła się ona ogromnym zainteresowaniem gości!


Z kolei w strefie poświęconej kwasowi hialuronowemu mogliśmy sprawdzić nawilżenie skóry przy użyciu konometru.
W strefie Bond Repair na gości czekała analiza trychologiczna oraz ciekawe eksperymenty. Niektórzy byli mocno zaskoczeni wyglądem swojej skóry głowy...

W miejscu poświęconym podkładowi True Match ekspertka Agnes Themens prezentowała, jak dobrać odcień produktu na podstawie pigmentów skóry, gdzie największym powodzeniem cieszył się odcień 2N. A Aga Wilk prowadziła warsztaty z makijażu.
Zobaczcie, jak gwiazdy zgłębiały naukowe tajniki w laboratorium L'Oréal Paris, które przez 2 dni gościło w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich w Warszawie.







