Reklama

Marka Police założona została w 1983 roku przez braci De Rigo, którzy w pierwszych latach działalności zajmowali się tworzeniem okularów przeciwsłonecznych. Z czasem asortyment brandu zaczął się poszerzać. W 1997 roku wprowadził na rynek swoje pierwsze perfumy, w 2003 roku zaprezentował debiutancką kolekcję zegarków, a 10 lat później poszedł o krok dalej i do jego oferty dołączyła odzież. Warto dodać, że marka jest partnerem Mercedes-AMG Petronas Formula 1 Team w zespole Formuły. Ponadto zaufały jej takie nazwiska, jak Bruce Willis, George Clooney, David Beckham, Neymar, Ji Chang-wook czy Antonio Banderas. Police od początku istnienia reprezentuje nową erę w świece zapachów.

Reklama

To Be or Not To Be - jubileuszowy zapach Police

Limitowana kolekcja brandu to nowa odsłona kultowego zapachu To Be. Co się zmieniło? Z pewnością nie kształt flakonu - charakterystyczna dla Police, przykuwająca uwagę czaszka to już prawdziwa ikona. Marka skupiła się raczej na detalach i postawiła na ozdobę w postaci wisiorka symbolizującego czterdziestolecie jej istnienia. Złote elementy błyszczą na tle eleganckiego, ciemnoniebieskiego flakonu, który idealnie odzwierciedla charakter zamkniętej w nim esencji.

mat. prasowe

A co kryje się w środku? Zapach, w którym przenikają się nuty pikantne, drzewne i owocowe. Czarny pieprz został złagodzony przez świeże akordy grejpfruta i fiołka. Serce kompozycji stanowi połączenie kwiatów jabłoni i geranium, a całość dopełniają kaszmir, paczula oraz biała ambra. Autorka zapachu, Alexandra Monet-Firmenich, stworzyła perfumy, obok których nie sposób przejść obojętnie - magnetyczne i zapadające w pamięć. Be or Not To Be jest dla osób, które lubią się wyróżniać.

Reklama

Jubileuszowa, limitowana kolekcja Police obejmuje tylko 1983 flakony, które dostępne są w monobrandowych butikach marki oraz wyselekcjonowanych punktach sprzedaży. W Polsce produkty Police kupimy w sieci drogerii Rossmann na rossmann.pl.

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane