Reklama

Koncept marki The Merchant of Venice ma swoje korzenie w Wenecji. Miasto to miało olbrzymi wpływ na tradycje i historie perfumiarstwa na całym świecie. Nieustannie czerpie z dorobku czasów Republiki Wenecji, kiedy to kupcy weneccy i ich floty handlowe zdominowali handel luksusowymi towarami, złotem, tkaninami, przyprawami i drogocennymi esencjami w całym basenie Morza Śródziemnego łącząc Europę z Dalekim Wschodem.

Reklama

Obecnie trend niszowych zapachów rozwija się coraz bardziej i cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Perfumy niszowe niektórych marek projektowane są przez perfumiarzy bez rozróżnienia na płeć. Pozwalają poczuć nuty zapachowe, o których nigdy byśmy nie pomyśleli, że mogą nam się spodobać czy pasować do naszej osobowości. Dlatego kobiety wybierają cięższe kompozycje, które standardowo mówiło się, że są zarezerwowane głównie dla mężczyzn a mężczyźni z pełną swobodą mogą wybierać w kwiatowych komponentach tworzących zapach.

O tym, że zapachy mają zdolność wywoływania pozytywnych emocji wiedzieli już w starożytności. Zapachy przywołują nam też różne miłe skojarzenia albo nawet miejsca z podróży, które nas zauroczyły. Zatem wybierzmy się w podróż po unikalnej Wenecji.

Marka The Merchant of Venice przekazuje ważne i bogate dziedzictwo tradycji weneckiej perfumerii. Unikatowe formuły umożliwiają użytkownikowi wejście w wielozmysłowy świat, stworzony z rzadkich kwiatów i przypraw, jak również otwarcie się na Wschód.

Do rodziny zapachów The Merchant of Venice dołączają kolejne nowości

mat. prasowe


Vinegia 21, to ceniony i elegancki zapach będący hołdem dla miasta, które inspiruje. Wyrafinowane składniki, bogate i starannie wyselekcjonowane oraz starożytna nazwa miasta Vinegia, przywołują historię Wenecji łącząc się z wieloma historycznymi wydarzeniami, tworząc ponadczasową niezapomnianą, atmosferę tego miasta. Wyjątkowość tego zapachu widzimy w każdym szczególe: starannie wyselekcjonowane składniki, nazwa zapachu wygrawerowana na tabliczce, eleganckie etui wyłożone w środku atłasem.

Zapach Vinegia powstał, aby złożyć hołd temu miastu w 1600 rocznicę jego powstania - zgodnie z przekazem miasto Wenecja zostało założone 25 marca 412 r. The Merchant of Venice składa hołd miastu lansując wodę perfumowaną Murano Exclusive Vinegia 21. Ten ekskluzywny zapach jest tak niezapomniany, jak samo miasto słynące na całym świecie ze swojej oryginalności. Odkrywamy w nim bogactwo wspaniałych orientalnych akordów: złoto połączone z drogocennym szafranem miękko układających się z jedwabistym pudrem cynamonowym i chrupiącymi pralinkami. Fragmenty pochodzące z najcenniejszych gatunków drzew przynoszą wspaniały i trwały zapach lasu o zachodzie słońca: oud, drewno cedrowe, drzewo akigala i paczula przywołują tajemnicze i niezapomniane orientalne noce. Niesamowicie kremowa wanilia i zaczarowane drzewo sandałowe współgrają z balsamicznymi i dymnymi nutami mirry i kadzidła. Intensywny i otulający, bogaty i niezapomniany, aksamitny i zmysłowy. Zapach ten jest jak najgłębsze emocje, niczym sen, z którego nigdy nie chcesz się obudzić czy zachód słońca, który błyszczy jak ostatnie promienie słońca tonące w weneckiej lagunie.

Zapachy z linii Murano Exclusive są przechowywane w bogato zdobionych, eleganckich flakonach o typowych weneckich kolorach: niebieskim i złotym.

Flakony tych zapachów prezentują współczesną reinterpretację jednej z najbardziej klasycznych form sztuki ze szkła Murano, ozdobione dekoracjami inspirowanymi różnymi stylami architektonicznymi obecnymi w weneckich pałacach. Zamykane złotym, metalowym korkiem z wygrawerowaną różą wiatrów zostały umieszczone w eleganckim etui wyściełanym szlachetnym jedwabiem, który nadaje wyjątkowego charakteru temu niezwykłemu dziełu.

Nasza fascynująca podróż po świecie zapachów trwa.

mat. prasowe

Gyokuro, bo tak nazywa się ta oryginalna woda perfumowana, to drugi rozdział podróży The Merchant of Venice na Daleki Wschód w poszukiwaniu najrzadszych i najcenniejszych herbat. Gyokuro, najcenniejsza spośród japońskich zielonych herbat, znajduje się w centrum tej oflaktorycznej przygody, w którą zabiera nas marka. Pierwszy, to Blue Tea, wyrafinowana woda perfumowana stworzona wokół unikatowej niebieskiej herbaty Chai z Południowej Azji, natomiast najnowszy zapach czerpie swoje inspiracje z Japonii. W swojej najnowszej kolekcji zapachów The Merchant of Venice opowiada historię łączącą lagunę z Dalekim Wschodem, dzięki linii zapachowej inspirowanej herbatą powstała kolekcja Venezia & Oriente. Herbata, jako jeden z symboli kultury azjatyckiej, została sprowadzona z Chin przez znanego weneckiego odkrywcę Marco Polo, najpierw na dwór Cesarza indyjskiego Harsha Vardhana a stamtąd do Wenecji.

Pełen wdzięku i lekkości Gyokuro otwiera się świetlistą nutą wypełnioną akcentami kwiatowymi i owocowymi, przeplatanymi intrygującą eksplozją czarnego pieprzu. Serce zapachu, to oflaktoryczna przygoda między wyrafinowanymi mieszankami zielonej herbaty, kwiatu lotosu i wyrazistego ekstraktu z brzoskwini i tuberozy. Baza zapachu długotrwale otula kremowymi drzewnymi i bursztynowymi nutami.

Uwodzicielski, elegancki i pewny siebie marka The Merchant of Venice wie, jak stworzyć intrygujące doznania zapachowe.

mat. prasowe

The Merchant of Venice pokazuje, że zapach nie zna granic ani płci, czego dowodem jest Venetian Jade Eau de Parfum Concentrée. Mieszanka nut bursztynowych i drzewnych miesza się z owocową pigwą, białymi kwiatami i zmysłową fasolą tonka, reprezentując androgyniczną siłę. Ta mieszanka, która utrzymuje się na skórze przez cały dzień, wnosi mocną nutę tajemniczości do Twojej szafy zapachowej. Z całą stanowczością możemy stwierdzić, że jest on uwodzicielski i elegancki. O tym jak wyjątkowe są to zapachy świadczy obecność marki w Harrods przy Brompton Road w Londynie.

Nie sposób nie wspomnieć o bestsellerach. Jest nim niewątpliwie La Fenice Pour Homme. Uosabia wyrafinowaną atmosferę teatru. La Fenice, to projekt poświęcony jednemu z najważniejszych symboli Wenecji – legendarnemu teatrowi Gran Teatro la Fenice, który łączy wizerunek marki The Merchant of Venice z międzynarodową instytucją kultury.

mat. prasowe

Zapach, to kontrastowe świeże, zielone nuty i głębokie intensywne olibanum. Serce zapachu tętni kompozycją goździków, bazylii i czarnego pieprzu. Dopełnieniem jest klasyczna baza w postaci cedru, ambry i skóry.

Jeśli marzysz o wyrafinowanym zapachu, który odzwierciedli twoją osobowość, to wybierz z szerokiej gamy wód perfumowanych tej marki.

Teraz możesz rozkoszować się urokami Wenecji i poczuć jej klimat poprzez nuty olfaktoryczne zawarte w zapachach The Merchant of Venice.

Marka The Merchant of Venice dostępna jest w sieci perfumerii Douglas oraz na Douglas.pl.

Reklama

mat. prasowe
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane