|
|
#1261 |
|
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 628
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
nie mogłam tego znaleźć.. w ciągu jakiego czasu mam prawo zwrócić coś w tally weijl? metki nie ruszone paragon mam
__________________
It's crazy. Dreams amaze me. |
|
|
|
|
#1262 |
|
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 71
Wiadomości: 2 633
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
jeśli nic sie nie zmieniło, to bodajże 2tyg.
__________________
https://wizaz.pl/Mikroreklama |
|
|
|
|
#1263 |
|
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 628
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
dziękuję
__________________
It's crazy. Dreams amaze me. |
|
|
|
|
#1264 |
|
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 962
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
dziewczyny mam pytanie odnośnie reserved. wprawdzie przeszukałam cały wątek i kilka odpowiedzi uzyskałam ale chciała zapytać czy któraś z was miała może problem z torebką? ja kupiłam swoją w tydzień temu, w niedzielę (właściwie dostałam od mikołaja, ale paragon mam). miałam ją raptem ze trzy razy i dziś zauważyłam, że po jednej stronie przy szyciu paska puściły dwie nitki i zrobiła się dziurka. niby się w miarę trzyma i bardzo tego nie widać ale nic tak ciężkiego nie nosiłam... zastanawiam się czy jest sens w ogóle iść i zapytać o wymianę?
|
|
|
|
|
#1265 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków/Kielce
Wiadomości: 5 332
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Sama mam kilka torebek z Reserved i wg. mnie jakość ich wyrobów to tragedia (nie wspomnę o cenach jakże adekwatnych do tej jakości, gdzie np. torba z H&M za 79 zł czy 99 zł przetrwa wszystko, a ich za 139 zł czy 149 zł to jednorazówka). W każdej z toreb po 2-3 użyciach albo to pękały mi uszy, albo schodziła "skóra" płatami albo właśnie uszy się nadrywały itd. Jeżeli tylko miałam paragon niosłam do reklamacji i zawsze uwzględniali.
__________________
... jeżeli przestajemy marzyć, to znaczy , że umieramy..." |
|
|
|
|
|
#1266 | |
|
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 16
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
|
|
|
|
|
|
#1267 |
|
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 962
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
dziękuję dziewczyny za rady. właśnie wróciłam z reserved. torebkę przyjęli bez problemu. szkoda tylko, że będę musiała czekać na nią aż dwa tygodnie. nici z korzystania z niej w czasie świąt...
|
|
|
|
|
#1268 |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Zgorzelec
Wiadomości: 1 744
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Mam chyba problem
![]() Wczoraj byłam w zarze dosłownie 10 min przed zamknieciem sklepu. Nie mierzyłam więc...wziełam dwa płaszcze i poszłam do kasy. Dziś wyjmuję płaszcze z torebki i przy jednym nie ma metki tej takiej papierowej...
__________________
w drodze do doskonałości...
|
|
|
|
|
#1269 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków/Kielce
Wiadomości: 5 332
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
__________________
... jeżeli przestajemy marzyć, to znaczy , że umieramy..." |
|
|
|
|
|
#1270 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 033
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
czy w Pimkie mozna zwrócić buty ? zapomniałam zapytać przy kasie
__________________
'We smiling high, watching the good things passing by. Pretend the feeling fine, but inside we're crying sometimes' |
|
|
|
|
#1271 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 125
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Witam Was
![]() Mam pytanie: zakupiłam w Orsayu spódnice, która była przeceniona ( nie posiada zadnej wady). Czy mogę ją zwróci? Był tutaj już podobny przykład z tego sklepu ale dziewczyna pisała ze odcięła metki, a moje są nienaruszone? Tak to jest euforia świątecznych zakupów a potem zwroty :|. |
|
|
|
|
#1272 | |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Zgorzelec
Wiadomości: 1 744
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
__________________
w drodze do doskonałości...
|
|
|
|
|
|
#1273 |
|
Raczkowanie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Dziewczyny, ja mam problem z butami dokładnie 22.10.2009 zakupiłam sobie kozaczki. Pogody jakiejś strasznej nie było więc też użytkowane są może z miesiąc. Wszystko było ok ale dziś rano doszłam do szkoły, patrzę a tu pęknięta w pół podeszwa, w bucie było sucho więc musiała mi pęknąć gdzieś niedaleko szkoły. Wracając doszłam już z całą przemoczoną i zmarzniętą stopą. Teraz jest problem bo sklepy mają czas dwa tygodnie więc na całe święta, sylwestra jestem bez zimowych butów. Mam w ogóle co liczyć na taką reklamację? Wg. mnie to chore, buty kupione dwa miesiące temu teraz 3 dzień widzą śnieg i takie coś:?
|
|
|
|
|
#1274 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków/Kielce
Wiadomości: 5 332
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
oczywiście, że trzeba zanieść do reklamacji, gdyby odrzuciili poszłabym do rzecznika praw konsumenta
__________________
... jeżeli przestajemy marzyć, to znaczy , że umieramy..." |
|
|
|
|
|
#1275 |
|
Raczkowanie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Sklep nazywa się Jonat. Nic nie mówiąca nazwa
To taki mały butki, buty mcarthur mają, jeszcze jakieś, nie chińskie badziewia tylko nasze większość skórzane. Jutro idę z reklamacją. Czytałam na jakiś innych forach że podeszwa to nie do reklamacji ale chyba głupoty. Mam nadzieję
|
|
|
|
|
#1276 |
|
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 4
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
I co przyjęli Ci reklamację?
Ja mam podobny problem.Dzisiaj złamał mi się obcas w kozakach za 500 zł z Baty.Kupiłam je miesiąc temu,ale wyszłam w nich może 5 razy. Mam nadzieję że reklamacje przyjmą w sumie łaski mi nie robią,ale dla mnie największym problemem jest fak, że zostałam bez butów na święta i Sylwestra. Gdzieś czytałam że jeśli klient w związku z wadą towaru ma duże niedogodności np.złamanie obcasa w jedynych kozakach w środku zimy to może żądać wymiany albo zwrotu pieniędzy od razu...Wiecie coś o tym? |
|
|
|
|
#1277 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Poważnie tak jest?Ja nic o tym nie słyszałam. A dzisiaj byłam zmuszona zakupić nowe buty zimowe, bo kozaki Wojasa musiałam trzeci raz oddać do reklamacji.
Za pierwszym razem rozpruł się szew na czubku buta - naprawili. Za drugim razem odkleiła się podeszwa - podkleili. A tym razem szew, który wcześniej zszyli, rozchodził się, przez co zrobiła się dziura. Zapłaciłam za te kozaki 400zł. Dramat. jestem przerażona jakością butów. Niby polskie produkty, a jakość?! O przeciekaniu już nie wspomnę - na taka pogodę to chyba tylko gumofilce najlepsze?!
|
|
|
|
|
#1278 |
|
Raczkowanie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Tak, buciki bez problemu Pani wzięła, spisała protokół, powiedziałam, że żądam zwrotu gotówki. Tyle tylko, że i tak zostałam bez butów do 2 stycznia ;] Dziś poszłam i kupiłam sobie krótkie ocieplane botki bo adidasy na tą pogodę nie bardzo.
agula83 nie słyszałam o czymś takim. Pytałam Panią czy jest możliwość wcześniej dostać odpowiedź, ale nie. Ta firma ma czas 2 tygodnie, a jeszcze są święta i nie ma zbytnio co liczyć na wcześniejsze rozpatrzenie. Kiedyś można było kupić buty i przechodzić w nich 2-3 sezony i odkładało się je na bok tylko dlatego bo stawały się nie modne. A teraz? Nie ważna cena, producent wszystko jeden szmelc co na sezon nie starcza. Za nie długo w jednorazówkach będziemy chodzić. Jestem wściekła za to, że przez 5 dni marzły mi nogi i musiałam cały dzień spędzić na zakupach za następnymi butami. Ale cóż Zakopane teraz w botkach zwojuje! O! pożaliła się :P |
|
|
|
|
#1279 |
|
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 4
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Dzisiaj poszłam do sklepu błagać żeby coś zrobili z tymi butami bo innych nie mam...Pani kierownik,początkowo bardzo nieprzyjemna stwierdziła,że to nie jej wina, że buty się zepsuły(tak jakby to była moja, przecież w nich chodziłam a mogłam nie nosić...).Powiedziała że ona musi się skonsultować z kimś wyżej postawionym,bo sama nie weżmie odpowiedzialności.Po kilku godzinach zadzwoniła,że uprosiła jakiegoś tam naczelnego żeby zgodził się na naprawę tych butów,bo on jest przekonany, że to moja wina,że po trzecim wyjściu w butach za 500 zł odpadł obcas od podeszwy.
Pani obiecała mi, że buty przed Sylwestrem dostanę naprawione. Super szczęśliwa nie jestem no bo w Święta wyjdę w butach ,które już dawno miałam wyrzucić,ale zawsze lepiej czekać tydzień niż dwa... |
|
|
|
|
#1280 |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 353
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Mnie też zeszłej zimy złamał się obcas (taki 5 cm) - połowa odpadła. Były to kozaki z Daniji, też nie najtańsze, bo przed obniżką kosztowały 300 zł. Zdążyłam je założyć ze 2-3 razy. Naprawili mi je, czekałam dłużej niż 2 tyg., bo szewc miał jakieś problemy, czekał na dostawę materiałów
Kozaków w Daniji już nigdy nie kupię. Mam też kozaki z Ryłko, w których trzeci sezon chodzę i nic się nie dzieje, tylko fleki musiałam wymienić.
|
|
|
|
|
#1281 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 6 733
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Ja mam takie pytanie do Was. CHodzi mi o sklep Kappahl, czy orietuje się ktoś na jakiej zasadzie są tam zwroty? Ile czasu mam na zwrot w ogóle czy można zwrócić a jeśli tak to na jakiej zasadzie? Tylko wymienić na coś innego czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy? Aha i jeszcze jedno, czy jeśli torebka została zakupiona w Warszawie to mogę ja zwrócić w Krakowie?
__________________
Edytowane przez kunia1 Czas edycji: 2009-12-27 o 08:44 |
|
|
|
|
#1282 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków/Kielce
Wiadomości: 5 332
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
__________________
... jeżeli przestajemy marzyć, to znaczy , że umieramy..." |
|
|
|
|
|
#1283 |
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 922
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Ktoś się orientuje, czy kupując w BIG STARZE w miescie X można wymienić rzecz na inną w mieście Y ???
|
|
|
|
|
#1284 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 10 792
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Dziewczyny nie wiecie, czy można zwrócić bluzkę z pull&bear w innym mieście niż dokonano zakupu?
|
|
|
|
|
#1285 | |
|
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: zach-pom
Wiadomości: 843
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
no ale nie wiem jak jest z pull&bear.
__________________
luty cash : 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100 luty gym : 1 2 3 4 5 6 7 8 ( 9 10 11 ) luty books : 1 2 3 |
|
|
|
|
|
#1286 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 154
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
hej Wizażanki!
Mam taki mały problem, bo przed samymi świętami, tj 23.12 kupiłam mamie przecenioną sukienkę w mango(która jest za mała), na zwrot mam 3 dni. Dzisiaj już mija 5 dzień, ale przecież pierwszego i drugiego dnia Świąt Galerie były nieczynne, czyli nie miałam możliwości zwrotu. Czy myślicie że dzisiaj mogę jeszcze zwrócić?? Bardzo proszę o szybkie odpowiedzi, bo dzisiaj to chyba mam ostatnią szansę
|
|
|
|
|
#1287 |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
okres 3 dni to chyba dni robocze, ale pewna nie jestem
__________________
|
|
|
|
|
#1288 |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
a wie ktoś jak jest w ny? kupilam naszyjnik i przy kasie okazało się, że jest droższy i byłam taka zmieszana, ale zapłaciłam ;/ nie pomyślałam żeby odlożyć. ile jest dni na zwrot?
__________________
La dolce vita!
|
|
|
|
|
#1289 |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
A była na nim cena?
jeżeli tak to sprzedawca jest obowiązany sprzedać po takiej cenie jak widnieje na metce
__________________
|
|
|
|
|
#1290 | |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
da się to zwrócić? śliczny jest wisiorek, ale nie lubię dużo wydawać na biżuterię
__________________
La dolce vita!
|
|
|
|
![]() |
Nowe wątki na forum Moda
|
|
|
| Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:17.














