Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru - Strona 43 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Moda

Notka

Moda Forum, na którym znajdziesz porady specjalistów i użytkowników w zakresie mody. Wejdź i poznaj odpowiedzi na nurtujące pytania. Zadaj własne.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-12-13, 22:23   #1261
soko88
Rozeznanie
 
Avatar soko88
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 628
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

nie mogłam tego znaleźć.. w ciągu jakiego czasu mam prawo zwrócić coś w tally weijl? metki nie ruszone paragon mam
__________________
It's crazy. Dreams amaze me.





soko88 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-13, 22:46   #1262
AGATkA_eSZ
Wtajemniczenie
 
Avatar AGATkA_eSZ
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 71
Wiadomości: 2 633
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez soko88 Pokaż wiadomość
nie mogłam tego znaleźć.. w ciągu jakiego czasu mam prawo zwrócić coś w tally weijl? metki nie ruszone paragon mam
jeśli nic sie nie zmieniło, to bodajże 2tyg.
__________________
https://wizaz.pl/Mikroreklama
AGATkA_eSZ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-13, 23:01   #1263
soko88
Rozeznanie
 
Avatar soko88
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 628
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

dziękuję
__________________
It's crazy. Dreams amaze me.





soko88 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-14, 10:59   #1264
fruga
Rozeznanie
 
Avatar fruga
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 962
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

dziewczyny mam pytanie odnośnie reserved. wprawdzie przeszukałam cały wątek i kilka odpowiedzi uzyskałam ale chciała zapytać czy któraś z was miała może problem z torebką? ja kupiłam swoją w tydzień temu, w niedzielę (właściwie dostałam od mikołaja, ale paragon mam). miałam ją raptem ze trzy razy i dziś zauważyłam, że po jednej stronie przy szyciu paska puściły dwie nitki i zrobiła się dziurka. niby się w miarę trzyma i bardzo tego nie widać ale nic tak ciężkiego nie nosiłam... zastanawiam się czy jest sens w ogóle iść i zapytać o wymianę?
fruga jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-14, 11:03   #1265
justysia171
Zakorzenienie
 
Avatar justysia171
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków/Kielce
Wiadomości: 5 332
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez fruga Pokaż wiadomość
dziewczyny mam pytanie odnośnie reserved. wprawdzie przeszukałam cały wątek i kilka odpowiedzi uzyskałam ale chciała zapytać czy któraś z was miała może problem z torebką? ja kupiłam swoją w tydzień temu, w niedzielę (właściwie dostałam od mikołaja, ale paragon mam). miałam ją raptem ze trzy razy i dziś zauważyłam, że po jednej stronie przy szyciu paska puściły dwie nitki i zrobiła się dziurka. niby się w miarę trzyma i bardzo tego nie widać ale nic tak ciężkiego nie nosiłam... zastanawiam się czy jest sens w ogóle iść i zapytać o wymianę?
Na Twoim miejscu poszłabym zapytać, bo za chwilę po kolejnych kilku użyciach urwie się się całkowicie i jeszcze może np. dziura powiększy.
Sama mam kilka torebek z Reserved i wg. mnie jakość ich wyrobów to tragedia (nie wspomnę o cenach jakże adekwatnych do tej jakości, gdzie np. torba z H&M za 79 zł czy 99 zł przetrwa wszystko, a ich za 139 zł czy 149 zł to jednorazówka).
W każdej z toreb po 2-3 użyciach albo to pękały mi uszy, albo schodziła "skóra" płatami albo właśnie uszy się nadrywały itd.
Jeżeli tylko miałam paragon niosłam do reklamacji i zawsze uwzględniali.
__________________
... jeżeli przestajemy marzyć, to znaczy , że umieramy..."


justysia171 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-14, 12:19   #1266
Aiisha
Przyczajenie
 
Avatar Aiisha
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 16
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez fruga Pokaż wiadomość
dziewczyny mam pytanie odnośnie reserved. wprawdzie przeszukałam cały wątek i kilka odpowiedzi uzyskałam ale chciała zapytać czy któraś z was miała może problem z torebką? ja kupiłam swoją w tydzień temu, w niedzielę (właściwie dostałam od mikołaja, ale paragon mam). miałam ją raptem ze trzy razy i dziś zauważyłam, że po jednej stronie przy szyciu paska puściły dwie nitki i zrobiła się dziurka. niby się w miarę trzyma i bardzo tego nie widać ale nic tak ciężkiego nie nosiłam... zastanawiam się czy jest sens w ogóle iść i zapytać o wymianę?
Jak najbardziej reklamować! Wiele reklamacji jest rozpatrywanych pozytywnie, w sklepie gdzie pracuję WSZYSTKIE są uwzględniane, czemu by nie spróbować?!
Aiisha jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-14, 16:43   #1267
fruga
Rozeznanie
 
Avatar fruga
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 962
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

dziękuję dziewczyny za rady. właśnie wróciłam z reserved. torebkę przyjęli bez problemu. szkoda tylko, że będę musiała czekać na nią aż dwa tygodnie. nici z korzystania z niej w czasie świąt...
fruga jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-14, 19:50   #1268
XS-ka
Zadomowienie
 
Avatar XS-ka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Zgorzelec
Wiadomości: 1 744
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Mam chyba problem
Wczoraj byłam w zarze dosłownie 10 min przed zamknieciem sklepu. Nie mierzyłam więc...wziełam dwa płaszcze i poszłam do kasy. Dziś wyjmuję płaszcze z torebki i przy jednym nie ma metki tej takiej papierowej... więc ewentualny zwrot jest już niemożliwy prawda?
__________________
w drodze do doskonałości...
XS-ka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-14, 20:26   #1269
justysia171
Zakorzenienie
 
Avatar justysia171
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków/Kielce
Wiadomości: 5 332
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez XS-ka Pokaż wiadomość
Mam chyba problem
Wczoraj byłam w zarze dosłownie 10 min przed zamknieciem sklepu. Nie mierzyłam więc...wziełam dwa płaszcze i poszłam do kasy. Dziś wyjmuję płaszcze z torebki i przy jednym nie ma metki tej takiej papierowej... więc ewentualny zwrot jest już niemożliwy prawda?
Kiedyś kupowałam torebkę bez papierowej metki i przy kasie powiedziano mi, że zwrot jest możliwy ale w ciągu 2-3 dni bo potem będzie decydował manager i może się nie zgodzić
__________________
... jeżeli przestajemy marzyć, to znaczy , że umieramy..."


justysia171 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-15, 14:05   #1270
uparta Marti
Zakorzenienie
 
Avatar uparta Marti
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 033
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

czy w Pimkie mozna zwrócić buty ? zapomniałam zapytać przy kasie
__________________
'We smiling high, watching the good things passing by.
Pretend the feeling fine, but inside we're crying sometimes'
uparta Marti jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-16, 19:37   #1271
kooalla
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 125
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Witam Was
Mam pytanie:
zakupiłam w Orsayu spódnice, która była przeceniona ( nie posiada zadnej wady). Czy mogę ją zwróci?

Był tutaj już podobny przykład z tego sklepu ale dziewczyna pisała ze odcięła metki, a moje są nienaruszone?

Tak to jest euforia świątecznych zakupów a potem zwroty :|.
kooalla jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-16, 20:38   #1272
XS-ka
Zadomowienie
 
Avatar XS-ka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Zgorzelec
Wiadomości: 1 744
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez kooalla Pokaż wiadomość
Witam Was
Mam pytanie:
zakupiłam w Orsayu spódnice, która była przeceniona ( nie posiada zadnej wady). Czy mogę ją zwróci?

Był tutaj już podobny przykład z tego sklepu ale dziewczyna pisała ze odcięła metki, a moje są nienaruszone?

Tak to jest euforia świątecznych zakupów a potem zwroty :|.
możesz zwrócić jak najbardziej
__________________
w drodze do doskonałości...
XS-ka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-18, 16:03   #1273
Szpaku
Raczkowanie
 
Avatar Szpaku
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 367
GG do Szpaku
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Dziewczyny, ja mam problem z butami dokładnie 22.10.2009 zakupiłam sobie kozaczki. Pogody jakiejś strasznej nie było więc też użytkowane są może z miesiąc. Wszystko było ok ale dziś rano doszłam do szkoły, patrzę a tu pęknięta w pół podeszwa, w bucie było sucho więc musiała mi pęknąć gdzieś niedaleko szkoły. Wracając doszłam już z całą przemoczoną i zmarzniętą stopą. Teraz jest problem bo sklepy mają czas dwa tygodnie więc na całe święta, sylwestra jestem bez zimowych butów. Mam w ogóle co liczyć na taką reklamację? Wg. mnie to chore, buty kupione dwa miesiące temu teraz 3 dzień widzą śnieg i takie coś:?
Szpaku jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-18, 16:17   #1274
justysia171
Zakorzenienie
 
Avatar justysia171
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków/Kielce
Wiadomości: 5 332
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez Szpaku Pokaż wiadomość
Dziewczyny, ja mam problem z butami dokładnie 22.10.2009 zakupiłam sobie kozaczki. Pogody jakiejś strasznej nie było więc też użytkowane są może z miesiąc. Wszystko było ok ale dziś rano doszłam do szkoły, patrzę a tu pęknięta w pół podeszwa, w bucie było sucho więc musiała mi pęknąć gdzieś niedaleko szkoły. Wracając doszłam już z całą przemoczoną i zmarzniętą stopą. Teraz jest problem bo sklepy mają czas dwa tygodnie więc na całe święta, sylwestra jestem bez zimowych butów. Mam w ogóle co liczyć na taką reklamację? Wg. mnie to chore, buty kupione dwa miesiące temu teraz 3 dzień widzą śnieg i takie coś:?
w jakim sklepie je kupiłaś?
oczywiście, że trzeba zanieść do reklamacji, gdyby odrzuciili poszłabym do rzecznika praw konsumenta
__________________
... jeżeli przestajemy marzyć, to znaczy , że umieramy..."


justysia171 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-18, 17:14   #1275
Szpaku
Raczkowanie
 
Avatar Szpaku
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 367
GG do Szpaku
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Sklep nazywa się Jonat. Nic nie mówiąca nazwa To taki mały butki, buty mcarthur mają, jeszcze jakieś, nie chińskie badziewia tylko nasze większość skórzane. Jutro idę z reklamacją. Czytałam na jakiś innych forach że podeszwa to nie do reklamacji ale chyba głupoty. Mam nadzieję
Szpaku jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-22, 20:17   #1276
agula83
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 4
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

I co przyjęli Ci reklamację?
Ja mam podobny problem.Dzisiaj złamał mi się obcas w kozakach za 500 zł z Baty.Kupiłam je miesiąc temu,ale wyszłam w nich może 5 razy.
Mam nadzieję że reklamacje przyjmą w sumie łaski mi nie robią,ale dla mnie największym problemem jest fak, że zostałam bez butów na święta i Sylwestra.
Gdzieś czytałam że jeśli klient w związku z wadą towaru ma duże niedogodności np.złamanie obcasa w jedynych kozakach w środku zimy to może żądać wymiany albo zwrotu pieniędzy od razu...Wiecie coś o tym?
agula83 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-22, 23:58   #1277
Lucy1111
Zakorzenienie
 
Avatar Lucy1111
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Poważnie tak jest?Ja nic o tym nie słyszałam. A dzisiaj byłam zmuszona zakupić nowe buty zimowe, bo kozaki Wojasa musiałam trzeci raz oddać do reklamacji.
Za pierwszym razem rozpruł się szew na czubku buta - naprawili. Za drugim razem odkleiła się podeszwa - podkleili. A tym razem szew, który wcześniej zszyli, rozchodził się, przez co zrobiła się dziura. Zapłaciłam za te kozaki 400zł. Dramat. jestem przerażona jakością butów. Niby polskie produkty, a jakość?!
O przeciekaniu już nie wspomnę - na taka pogodę to chyba tylko gumofilce najlepsze?!
Lucy1111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-23, 17:28   #1278
Szpaku
Raczkowanie
 
Avatar Szpaku
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 367
GG do Szpaku
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Tak, buciki bez problemu Pani wzięła, spisała protokół, powiedziałam, że żądam zwrotu gotówki. Tyle tylko, że i tak zostałam bez butów do 2 stycznia ;] Dziś poszłam i kupiłam sobie krótkie ocieplane botki bo adidasy na tą pogodę nie bardzo.

agula83 nie słyszałam o czymś takim. Pytałam Panią czy jest możliwość wcześniej dostać odpowiedź, ale nie. Ta firma ma czas 2 tygodnie, a jeszcze są święta i nie ma zbytnio co liczyć na wcześniejsze rozpatrzenie.

Kiedyś można było kupić buty i przechodzić w nich 2-3 sezony i odkładało się je na bok tylko dlatego bo stawały się nie modne. A teraz? Nie ważna cena, producent wszystko jeden szmelc co na sezon nie starcza. Za nie długo w jednorazówkach będziemy chodzić.

Jestem wściekła za to, że przez 5 dni marzły mi nogi i musiałam cały dzień spędzić na zakupach za następnymi butami. Ale cóż Zakopane teraz w botkach zwojuje!

O! pożaliła się :P
Szpaku jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-23, 20:03   #1279
agula83
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 4
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Dzisiaj poszłam do sklepu błagać żeby coś zrobili z tymi butami bo innych nie mam...Pani kierownik,początkowo bardzo nieprzyjemna stwierdziła,że to nie jej wina, że buty się zepsuły(tak jakby to była moja, przecież w nich chodziłam a mogłam nie nosić...).Powiedziała że ona musi się skonsultować z kimś wyżej postawionym,bo sama nie weżmie odpowiedzialności.Po kilku godzinach zadzwoniła,że uprosiła jakiegoś tam naczelnego żeby zgodził się na naprawę tych butów,bo on jest przekonany, że to moja wina,że po trzecim wyjściu w butach za 500 zł odpadł obcas od podeszwy.
Pani obiecała mi, że buty przed Sylwestrem dostanę naprawione.
Super szczęśliwa nie jestem no bo w Święta wyjdę w butach ,które już dawno miałam wyrzucić,ale zawsze lepiej czekać tydzień niż dwa...
agula83 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-23, 20:26   #1280
an.ka
Zadomowienie
 
Avatar an.ka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 353
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Mnie też zeszłej zimy złamał się obcas (taki 5 cm) - połowa odpadła. Były to kozaki z Daniji, też nie najtańsze, bo przed obniżką kosztowały 300 zł. Zdążyłam je założyć ze 2-3 razy. Naprawili mi je, czekałam dłużej niż 2 tyg., bo szewc miał jakieś problemy, czekał na dostawę materiałów Kupiłam je wtedy pod koniec zimy i potem, po naprawie, już nie zdążyłam ponosić. Teraz ten naprawiany obcas rozwala się od zewnątrz, a poza tym strasznie trzeszczy przy chodzeniu... Nie jest to komfortowe, ale to już chyba reklamacji nie podlega Kozaków w Daniji już nigdy nie kupię. Mam też kozaki z Ryłko, w których trzeci sezon chodzę i nic się nie dzieje, tylko fleki musiałam wymienić.
an.ka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-27, 08:37   #1281
kunia1
Zakorzenienie
 
Avatar kunia1
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 6 733
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Ja mam takie pytanie do Was. CHodzi mi o sklep Kappahl, czy orietuje się ktoś na jakiej zasadzie są tam zwroty? Ile czasu mam na zwrot w ogóle czy można zwrócić a jeśli tak to na jakiej zasadzie? Tylko wymienić na coś innego czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy? Aha i jeszcze jedno, czy jeśli torebka została zakupiona w Warszawie to mogę ja zwrócić w Krakowie?
__________________



Edytowane przez kunia1
Czas edycji: 2009-12-27 o 08:44
kunia1 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-27, 12:27   #1282
justysia171
Zakorzenienie
 
Avatar justysia171
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków/Kielce
Wiadomości: 5 332
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez kunia1 Pokaż wiadomość
Ja mam takie pytanie do Was. CHodzi mi o sklep Kappahl, czy orietuje się ktoś na jakiej zasadzie są tam zwroty? Ile czasu mam na zwrot w ogóle czy można zwrócić a jeśli tak to na jakiej zasadzie? Tylko wymienić na coś innego czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy? Aha i jeszcze jedno, czy jeśli torebka została zakupiona w Warszawie to mogę ja zwrócić w Krakowie?
zwrot w ciągu 7 dni jest możliwy,nie wiem jak ze sklepami
__________________
... jeżeli przestajemy marzyć, to znaczy , że umieramy..."


justysia171 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-27, 21:44   #1283
71f1a49ccdda6499050838d6b2ef76d32f6aae36_5f5aaff1a659f
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 922
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Ktoś się orientuje, czy kupując w BIG STARZE w miescie X można wymienić rzecz na inną w mieście Y ???
71f1a49ccdda6499050838d6b2ef76d32f6aae36_5f5aaff1a659f jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 10:15   #1284
admirable
Zakorzenienie
 
Avatar admirable
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 10 792
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Dziewczyny nie wiecie, czy można zwrócić bluzkę z pull&bear w innym mieście niż dokonano zakupu?
admirable jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 10:35   #1285
Matinne
Rozeznanie
 
Avatar Matinne
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: zach-pom
Wiadomości: 843
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez admirable Pokaż wiadomość
Dziewczyny nie wiecie, czy można zwrócić bluzkę z pull&bear w innym mieście niż dokonano zakupu?
wydaje mi sie ze nie, bo jak kiedys kupowałam 'grzybek' w housie, to mi powiedzieli ze co prawda mam gwarancje na dwa lata ( co mnie zdziwilo ) ale tylko w tym sklepie.
no ale nie wiem jak jest z pull&bear.
__________________
luty cash : 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100
luty gym : 1 2 3 4 5 6 7 8 ( 9 10 11 )
luty books : 1 2 3
Matinne jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 15:50   #1286
arkofag
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 154
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

hej Wizażanki!
Mam taki mały problem, bo przed samymi świętami, tj 23.12 kupiłam mamie przecenioną sukienkę w mango(która jest za mała), na zwrot mam 3 dni. Dzisiaj już mija 5 dzień, ale przecież pierwszego i drugiego dnia Świąt Galerie były nieczynne, czyli nie miałam możliwości zwrotu. Czy myślicie że dzisiaj mogę jeszcze zwrócić?? Bardzo proszę o szybkie odpowiedzi, bo dzisiaj to chyba mam ostatnią szansę
arkofag jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 15:59   #1287
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

okres 3 dni to chyba dni robocze, ale pewna nie jestem
__________________


innocencee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 19:37   #1288
ejMala
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 552
GG do ejMala
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

a wie ktoś jak jest w ny? kupilam naszyjnik i przy kasie okazało się, że jest droższy i byłam taka zmieszana, ale zapłaciłam ;/ nie pomyślałam żeby odlożyć. ile jest dni na zwrot?
__________________
La dolce vita!
ejMala jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 20:54   #1289
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

A była na nim cena?

jeżeli tak to sprzedawca jest obowiązany sprzedać po takiej cenie jak widnieje na metce
__________________


innocencee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-28, 21:24   #1290
ejMala
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 552
GG do ejMala
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez innocencee Pokaż wiadomość
A była na nim cena?

jeżeli tak to sprzedawca jest obowiązany sprzedać po takiej cenie jak widnieje na metce
była, była, ale byly jakby dwie naklejone, a ja spoglądając zerknęłam na tą niższą yhh

da się to zwrócić? śliczny jest wisiorek, ale nie lubię dużo wydawać na biżuterię
__________________
La dolce vita!
ejMala jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Moda


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2023-10-21 16:52:55


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:17.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.