Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru - Strona 65 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Moda

Notka

Moda Forum, na którym znajdziesz porady specjalistów i użytkowników w zakresie mody. Wejdź i poznaj odpowiedzi na nurtujące pytania. Zadaj własne.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-04-11, 19:10   #1921
MokkaLady
Raczkowanie
 
Avatar MokkaLady
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 337
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Dziewczyny, a orientujecie się może jak jest ze zwrotem przecenionych rzeczy w Promodzie? Kupiłam sobie tam wczoraj spodnie, ale nie jestem do nich do końca przekonana i chciałabym je jednak zwrócić. Wszystkie metki są na miejscu, paragon też mam, ale chciałabym wiedzieć czy mogę zwrócić rzecz przecenioną. Czy któraś z Was może wie czy jest to możliwe?
MokkaLady jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-16, 22:43   #1922
bajeczka_snk
Zakorzenienie
 
Avatar bajeczka_snk
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 6 115
GG do bajeczka_snk
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Mam takie samo pytanie ale dotyczące sklepu Tally Weily - kupiłam spodnie przecenione i czy jest szansa na zwrot ewentualnie wymianę
bajeczka_snk jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-17, 13:07   #1923
AGATkA_eSZ
Wtajemniczenie
 
Avatar AGATkA_eSZ
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 71
Wiadomości: 2 633
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez bajeczka_snk Pokaż wiadomość
Mam takie samo pytanie ale dotyczące sklepu Tally Weily - kupiłam spodnie przecenione i czy jest szansa na zwrot ewentualnie wymianę
z tego co pamiętam, to zwrotów nie ma w ogóle. Kiedyś były, ale jak zapytałam, czemu nie ma, to babka powiedziała, że klientki zwracały brudny towar, więc zaprzestali tego. Trochę to dziwne - jakby po prostu nie mogły przyjmować zwrotów tylko tych czystych, nienoszonych ubrań?
A co do wymiany to chyba tylko na nieprzecenione rzeczy.
__________________
https://wizaz.pl/Mikroreklama
AGATkA_eSZ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-18, 22:07   #1924
skarabeusz
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 7
Exclamation Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Potrzbuje Waszej pomocy! W sobote kupiłam elegancka bluzke w zarze, za 129 zł, czyli wcale nie tanio. Dziś jeszcze raz przeglądam ubrania i co widze? Dziure z boku na wyskości biodra. Odrazu zorientowałam sie że to sprawka ekspedientki która odczepiając klips zabezpieczający przed kradzieżą, po prostu przerwałą materiał. Metki są na swoim miejscu, paragon również posiadam. Myslicie, żę wymienią mi tę bluzkę ??? Jestem taka zła!
skarabeusz jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-18, 22:51   #1925
Lucy1111
Zakorzenienie
 
Avatar Lucy1111
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez skarabeusz Pokaż wiadomość
Potrzbuje Waszej pomocy! W sobote kupiłam elegancka bluzke w zarze, za 129 zł, czyli wcale nie tanio. Dziś jeszcze raz przeglądam ubrania i co widze? Dziure z boku na wyskości biodra. Odrazu zorientowałam sie że to sprawka ekspedientki która odczepiając klips zabezpieczający przed kradzieżą, po prostu przerwałą materiał. Metki są na swoim miejscu, paragon również posiadam. Myslicie, żę wymienią mi tę bluzkę ??? Jestem taka zła!
jeśli to dziura po klipsie, to powinni. I to nie wina ekspedientki, która rozklipsowywała Tobie bluzkę, tylko osoby, która ją klipsowała
Lucy1111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-20, 15:17   #1926
annah33
Zakorzenienie
 
Avatar annah33
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 3 765
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Dziewczyny,proszę o pomoc

Kupiłam buty w Deichmanie w mieście X,w domu okazało się,że mnie zbyt mocno uciskają.Mam paragon,oryginalne pudełko,metki nieoderwane.Czy przyjmą zwrot w mieście Y?
annah33 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-20, 16:20   #1927
AGATkA_eSZ
Wtajemniczenie
 
Avatar AGATkA_eSZ
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 71
Wiadomości: 2 633
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez annah33 Pokaż wiadomość
Dziewczyny,proszę o pomoc

Kupiłam buty w Deichmanie w mieście X,w domu okazało się,że mnie zbyt mocno uciskają.Mam paragon,oryginalne pudełko,metki nieoderwane.Czy przyjmą zwrot w mieście Y?
z tego co kojarzę to tak. Nie ważne, w jakim mieście kupowałaś, w każdym sklepie możesz oddać, wymienić, reklamować.
__________________
https://wizaz.pl/Mikroreklama
AGATkA_eSZ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-20, 19:27   #1928
annah33
Zakorzenienie
 
Avatar annah33
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 3 765
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez AGATkA_eSZ Pokaż wiadomość
z tego co kojarzę to tak. Nie ważne, w jakim mieście kupowałaś, w każdym sklepie możesz oddać, wymienić, reklamować.
Bardzo dziękuję
annah33 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-20, 21:48   #1929
AGATkA_eSZ
Wtajemniczenie
 
Avatar AGATkA_eSZ
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 71
Wiadomości: 2 633
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez annah33 Pokaż wiadomość
Bardzo dziękuję
Nie ma sprawy, mam nadzieję, że nic się w tej kwestii nie zmieniło
__________________
https://wizaz.pl/Mikroreklama
AGATkA_eSZ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-26, 06:58   #1930
annah33
Zakorzenienie
 
Avatar annah33
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Pomorze
Wiadomości: 3 765
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez AGATkA_eSZ Pokaż wiadomość
Nie ma sprawy, mam nadzieję, że nic się w tej kwestii nie zmieniło
Nic się nie zmieniło.Pani bez problemu przyjęła buty.
annah33 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-26, 09:53   #1931
natuk
Raczkowanie
 
Avatar natuk
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 49
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

...

Edytowane przez natuk
Czas edycji: 2012-07-30 o 19:58
natuk jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-26, 10:06   #1932
Lucy1111
Zakorzenienie
 
Avatar Lucy1111
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez natuk Pokaż wiadomość
Pomóżcie! Dwa tygodnie temu kupiłam spodnie w mango (129zł) na specjalną okazję. Ubrałam je wczoraj po raz pierwszy i pech chciał, że siadając, usłyszałam jak się lekko popruły Na pierwszy rzut oka nie było nic widać, ale po przyjrzeniu się temu na spokojnie w domu zauważyłam, że w jednym miejscu, na szwie na środku pupy nitki się naderwały. Myślę, że to kwestia czasu jak zrobi mi się wielka dziura na tyłku, dlatego mam pytanie czy uznają mi reklamacje jeśli przyjdę ze spodniami jeszcze nie do końca rozprutymi? mogą stwierdzić, że to moja wina i nieuznać reklamacji? W końcu spodnie powinny być też przeznaczone do tego, żeby w nich siadać, a w tych od razu poszły nitki (zaznaczam od razu, że nie są za małe...)
witaj!
jak dla mnie to wada ukryta, szew mógł być źle zakończony, dlatego puścił. Spróbuj złożyć reklamację. Niczego nie tracisz
Lucy1111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-29, 23:43   #1933
dziolcha86
Zadomowienie
 
Avatar dziolcha86
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: The World
Wiadomości: 1 215
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Dziewczyny,
a jak jest ze zwrotami w Biedronce?

Kupiłam dziś w pośpiechu antyperspirant w kulce garnier mineral.
Po powrocie powąchałam a zapach totalnie mi się nie podoba :/
i na pewno go nie użyję, bo mnie aż odrzuciło.
Jeśli wybiorę się jutro to mi zwrócą pieniądze? Albo chociaż zamienią na inny?
__________________
Marcelinka
Laureńka
dziolcha86 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-30, 11:00   #1934
nadia07
Zakorzenienie
 
Avatar nadia07
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 561
GG do nadia07
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez dziolcha86 Pokaż wiadomość
Dziewczyny,
a jak jest ze zwrotami w Biedronce?

Kupiłam dziś w pośpiechu antyperspirant w kulce garnier mineral.
Po powrocie powąchałam a zapach totalnie mi się nie podoba :/
i na pewno go nie użyję, bo mnie aż odrzuciło.
Jeśli wybiorę się jutro to mi zwrócą pieniądze? Albo chociaż zamienią na inny?

Nie spotkałam się jeszcze nigdzie z możliwością zwrotu kosmetyków. Natomiast co do wymiany nie mam pojęcia - może w jakiś małych osiedlowych sklepikach/drogeriach (gdy się trafi na miłą ekspedientkę) byłoby to możliwe.

Może inne dziewczyny pomogą bardziej.
__________________
nadia07 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-05, 18:09   #1935
marryme21
Zakorzenienie
 
Avatar marryme21
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 4 159
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Jak New Yorker rozpatruje zwroty,niby do 7 dni,ale czy uwzględnia w to robocze?
__________________




marryme21 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-05, 21:07   #1936
Lucy1111
Zakorzenienie
 
Avatar Lucy1111
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez marryme21 Pokaż wiadomość
Jak New Yorker rozpatruje zwroty,niby do 7 dni,ale czy uwzględnia w to robocze?
7dni to 7 dni. Galerie mają cały tydzień roboczy. Chyba, że wypada jakieś święta, to wtedy czas zostaje wydłużony o ilość świątecznych dni
Lucy1111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-06, 11:02   #1937
Suvia
Zakorzenienie
 
Avatar Suvia
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: in Terra Mirabili
Wiadomości: 6 560
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez sroda Pokaż wiadomość
uwaga tak swoja drogą: nie ma umowy kupna-sprzedaży. no, może byla wcześniej i w prawie rzymskim. jest umowa sprzedaży
Cytat:
Napisane przez Lucy1111 Pokaż wiadomość
a kupując samochód od sąsiada to jaką umowę spisujesz?
umowę sprzedaży artykuł 535 Kodeksu Cywilnego- sama umowa sprzedaży polega już na tym, że sąsiad przeniesie na Ciebie własność rzeczy i Ci ją wyda, a Ty jesteś zobowiązana do odbioru rzeczy i zapłaty. Do tego wszystkiego zobowiązuje już sama "umowa sprzedaży", więc zwrot: "umowa kupna-sprzedaży" jest anachronizmem i zawiera zbędne powtórzenie czynności, których dokonuje kupujący i sprzedający na podstawie samej umowy sprzedaży
__________________
My whole life is about doing better tomorrow, that's a solid philosophy.

~ Hank Moody
Suvia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-09, 18:40   #1938
mikapszczosa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 2
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cześć. Mam taki problem dwa dni temu kupiłam w Orsay sukienkę. Byłam zadowolona. Jednak gdy chciałam przymierzyć zakup w domu suwak odsunął się poprawnie jednak nie da się go zasunąć gdyż wygląda jakby przy ząbkach materiał się przeciął. Czy jeśli pójdę do sklepu przyjmą sukienkę i dostane zwrot pieniędzy? mam paragon i nie zdążyłam odciąć metki.
mikapszczosa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-09, 18:56   #1939
Lucy1111
Zakorzenienie
 
Avatar Lucy1111
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez mikapszczosa Pokaż wiadomość
Cześć. Mam taki problem dwa dni temu kupiłam w Orsay sukienkę. Byłam zadowolona. Jednak gdy chciałam przymierzyć zakup w domu suwak odsunął się poprawnie jednak nie da się go zasunąć gdyż wygląda jakby przy ząbkach materiał się przeciął. Czy jeśli pójdę do sklepu przyjmą sukienkę i dostane zwrot pieniędzy? mam paragon i nie zdążyłam odciąć metki.
myślę, że nie powinni robić problemu. Mogliby również wymienić na taki sam model, bez wad. Idź śmiało
Lucy1111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-09, 19:02   #1940
AGATkA_eSZ
Wtajemniczenie
 
Avatar AGATkA_eSZ
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 71
Wiadomości: 2 633
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez mikapszczosa Pokaż wiadomość
Cześć. Mam taki problem dwa dni temu kupiłam w Orsay sukienkę. Byłam zadowolona. Jednak gdy chciałam przymierzyć zakup w domu suwak odsunął się poprawnie jednak nie da się go zasunąć gdyż wygląda jakby przy ząbkach materiał się przeciął. Czy jeśli pójdę do sklepu przyjmą sukienkę i dostane zwrot pieniędzy? mam paragon i nie zdążyłam odciąć metki.
jeśli masz paragon i metki to bez problemu zrobisz zwrot. tylko raczej nie wspominaj o tym, ze sukienka ma wadę, bo jeszcze zmarnują Ci czas przez rozkminianie, czyja to wina. po prostu powiedz, ze chcesz zrobić zwrot i oddadzą Ci kasę, bo to robią bez problemu. A najwyżej później kupisz sobie już niefelerną wersję sukienki.
__________________
https://wizaz.pl/Mikroreklama
AGATkA_eSZ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-09, 19:06   #1941
mikapszczosa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 2
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

dziękuję za rady. jednak myślę że nie ma możliwości ukryć wadę bo suwaka nie da się zasunąć xD
mikapszczosa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-13, 21:22   #1942
moniskova
Raczkowanie
 
Avatar moniskova
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 305
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Hej dziewczyny
dzisiaj byłam w New Yorkerze i kupilam sukienkę na promocji, jednakże kiedy, przyszłam do domu przestała mi sie podobać...
czy jakbym wybrała się jutro do NY to oddadzą pianiadze, bądź wymienia towar ?
__________________
High of a love
Drunk from the hate.
moniskova jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-13, 22:33   #1943
dystopia
Rozeznanie
 
Avatar dystopia
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 787
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez moniskova Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny
dzisiaj byłam w New Yorkerze i kupilam sukienkę na promocji, jednakże kiedy, przyszłam do domu przestała mi sie podobać...
czy jakbym wybrała się jutro do NY to oddadzą pianiadze, bądź wymienia towar ?
rzeczy przecenione nie podlegają zwrotowi ani wymianie w NY
dystopia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-14, 11:15   #1944
pchła
Raczkowanie
 
Avatar pchła
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 123
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

hej dziewczyny,
Chciałabym zwrócić marynarkę z Camaieu. Wyczytałam w wątku że na zwrot mam 7 dni, które niestety już minęły ale na wymianę mam 30 dni. Może więc to mnie uratuje ale mam pytanie: czy wymiana polega tylko na wymianie rozmiaru/koloru danej rzeczy czy mogę sobie wybrać dowolną rzecz ze sklepu? I czy ona musi być droższa czy może być tańsza od kupionej marynarki?
pchła jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-16, 18:40   #1945
xoxomolly
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 15
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

zwrot w diversie jest do 5 dni, a jak to jest z wymianą na inny rozmiar?
xoxomolly jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-18, 00:06   #1946
Sarcoptes scabiei
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 206
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

czesc

mam taki problem
kupilam jakies 3 miesiace temu torebke w ALDO

od niedawna zauwazylam ze na raczkach popekala skora,
torebka jest podobna do tej :http://www.aldoshoes.com/us/handbags...04-gressett/66
skora popekala dokladnie tam gdzie 'uszy' mocowane sa do torebki kólkami, wiec same rozumiecie ze niedlugo moga sie urwac;/
torebka wykonana jest z bardzo miekkiej skory, wiec mysle ze to moze byc przyczyna
dodam jeszcze ze nie nosilam w niej kilogramow kartofli wiec dziwie sie ze tak szybko popeklaa

mam wiec pytanie
czy moge sie ubiegac o reklamacje?
jest jakas szansa?
wymiany na inna sztuke/zwrotu pieniedzy?

przez jaki okres czasu mozna tam skladac reklamace?
__________________

P.S nie trawie tej wizażowej wyszukiwarki nic na to nie poradze ze jest beznadziejna. wujek Google rzadzi
Sarcoptes scabiei jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-18, 08:56   #1947
Lucy1111
Zakorzenienie
 
Avatar Lucy1111
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez Sarcoptes scabiei Pokaż wiadomość
czesc

mam taki problem
kupilam jakies 3 miesiace temu torebke w ALDO

od niedawna zauwazylam ze na raczkach popekala skora,
torebka jest podobna do tej :http://www.aldoshoes.com/us/handbags...04-gressett/66
skora popekala dokladnie tam gdzie 'uszy' mocowane sa do torebki kólkami, wiec same rozumiecie ze niedlugo moga sie urwac;/
torebka wykonana jest z bardzo miekkiej skory, wiec mysle ze to moze byc przyczyna
dodam jeszcze ze nie nosilam w niej kilogramow kartofli wiec dziwie sie ze tak szybko popeklaa

mam wiec pytanie
czy moge sie ubiegac o reklamacje?
jest jakas szansa?
wymiany na inna sztuke/zwrotu pieniedzy?

przez jaki okres czasu mozna tam skladac reklamace?
Witaj!
Torebka objęta jest dwuletnią gwarancją. Popękane uchwyty mogą świadczyć o wadzie ukrytej, więc myślę, że możesz śmiało złożyć reklamację. Pamiętaj, by mieć z sobą paragon. Aha, spisując protokół reklamacyjny będziesz musiała podać datę uszkodzenia (kiedy to zauważyłaś). Pamiętaj, że nie mogą minąć 2 miesiące od czasu zauważenia wady, do zgłoszenia tego faktu u sprzedawcy.
Lucy1111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-18, 11:49   #1948
ancyk88
Zadomowienie
 
Avatar ancyk88
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Home xD
Wiadomości: 1 323
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

hej dziewczyny
Popsuł mi sie suwak w torbie rebooka. Oddałam go do reklamacji bo co zapięłam to się z drugiej str rozjeżdżał. Reklamacji mi nie uwzględnili twierdzac ze to moja wina. Czy się odwoływać? oddałam na gwarancje tą torbę poł roku temu albo i wiecej, ale gwarancji ma 2 lata wiec jeszcze się zmieszczę. Czy jest sens znów oddać ją na gwarancję?
__________________


Edytowane przez ancyk88
Czas edycji: 2011-05-18 o 11:51
ancyk88 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-18, 12:01   #1949
justysia171
Zakorzenienie
 
Avatar justysia171
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Kraków/Kielce
Wiadomości: 5 332
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez ancyk88 Pokaż wiadomość
hej dziewczyny
Popsuł mi sie suwak w torbie rebooka. Oddałam go do reklamacji bo co zapięłam to się z drugiej str rozjeżdżał. Reklamacji mi nie uwzględnili twierdzac ze to moja wina. Czy się odwoływać? oddałam na gwarancje tą torbę poł roku temu albo i wiecej, ale gwarancji ma 2 lata wiec jeszcze się zmieszczę. Czy jest sens znów oddać ją na gwarancję?
Ja bym próbowała,
Wiem, że generalne takie wady nie podlegają gwarancji bo zawsze tłumaczą, żę to uszkodzenia mechaniczne itd.
Ja jednak kupiłam kiedyś toebkę w Zarze za prawie 300 zł i już przy 1 wyjściu miałam problem z zamkiem, raz się zamykał a 5 razy nie bo był powykrzywiany, co oczywiście zauważyłam dopiero podczas noszenia a nie przed zakupem.
Stwierdziłam, że jak mam się z nią tak ciągle męczyć to ja dziękuje i oddałam do reklamacji i bez problemu mi ją uznali (powiedzieli mi nawet, że jestem 3 osobą u nich w sklepie, która to reklamuje więc musi być jakaś wada fabryczna)
__________________
... jeżeli przestajemy marzyć, to znaczy , że umieramy..."


justysia171 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-18, 14:01   #1950
Lucy1111
Zakorzenienie
 
Avatar Lucy1111
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez ancyk88 Pokaż wiadomość
hej dziewczyny
Popsuł mi sie suwak w torbie rebooka. Oddałam go do reklamacji bo co zapięłam to się z drugiej str rozjeżdżał. Reklamacji mi nie uwzględnili twierdzac ze to moja wina. Czy się odwoływać? oddałam na gwarancje tą torbę poł roku temu albo i wiecej, ale gwarancji ma 2 lata wiec jeszcze się zmieszczę. Czy jest sens znów oddać ją na gwarancję?
koniecznie!! kurcze, przecież to jest błąd suwaka!!
Lucy1111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Moda


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2023-10-21 16:52:55


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:10.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.