Długie włosy u faceta. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury > Pielęgnacja włosów

Notka

Pielęgnacja włosów W tym miejscu rozmawiamy o pielęgnacji włosów. Jeśli twoje włosy są suche, pozbawione blasku lub zniszczone i szukasz sposobu na poprawę sytuacji. Dołącz do nas.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-03-17, 20:31   #1
Osesek92
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 25

Długie włosy u faceta.


Cześć. Na początek chciałbym się przywitać bo to mój pierwszy post na forum.
Za 2 i pół godziny stukną mi 22 wiosny, mieszkam w łódzkim pracuję i studiuję zaocznie zarządzanie. Kocham dobre, mocne brzmienia, moich znajomych i zupkę chmielową.

Bardzo możliwe, że podobny wątek już był na tym forum ale tematów i działów jest tak dużo, że ciężko to wszystko przejrzeć mając ograniczony czas, a teraz do rzeczy.

Długie włosy mam chyba od gimnazjum. Raz dłuższe, raz krótsze ale ogólnie zawsze jest za co złapać. Postanowiłem zadbać o włosy ale nie bardzo wiem jak się za to zabrać.

Moje włosy są długości hmmm...opiszę to obrazowo, włosy z nad czoła sięgają mi do jabłka adama, a z tyłu mniej więcej do łopatek. Tyle o ich długości. Teraz o ich jakości. Muszę je dzień w dzień myć bo się okropnie przetłuszczają. Najgorzej jest gdy pracuję na I zmianę, wstaję o 4 i muszę umyć włosy i je wysuszyć suszarką, końcówki są porozdwajane, suche. Nie podcinałem końcówek od ostatniego przycięcia włosów (styczeń 2013). Rozczeszę włosy, wyjdę na powietrze, lekko zawieje wiatr i włosy już są "posklejane". Nie wiem jak sobie z nimi poradzić, a jestem z nimi emocjonalnie związany. Nie wyobrażam sobie ścinania ich.

Będę wdzięczny za każdą pomoc w uratowaniu moich kudłów


ps. używam szamponów shauma. obecnie gliss kur bo był po 7 zł
Osesek92 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-03-17, 21:35   #2
Chatul
ma zielone pojęcie
 
Avatar Chatul
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: T'Kashi (Wolkan)
Wiadomości: 40 401