
Składająca się z czterech odcinków, świąteczna kampania Lasocki i CCC Winter Stories , pozwala nam zajrzeć do czterech różnych okien pięknej, starej kamienicy, by poznać różnorodne, świąteczne historie toczące się za każdym z nich. Motyw, jak w kalendarzu adwentowym, pozwala uchylić okiennice i sprawdzić, jakie sceny się za nimi rozgrywają. Bajeczna kampania wyreżyserowana została przez Alvaro Colom, który w przeszłości realizował filmy dla największych domów mody, w tym dla Diora, Saint Laurent, Burberry czy Louis Vuitton. W pierwszym pomieszczeniu, nazwanym Space for Love, wita nas szczęśliwa, wielopokoleniowa rodzina – rodzice, dzieci, dziadkowie. To opowieść o miłości, zaufaniu i wyjątkowo trwałych więziach. W roli pani domu, top modelka Edita Vilkevičiūtė, która uczestniczyła w pokazach największych domów mody, m.in. Balenciagi, Chanel czy Miu Miu. U jej boku, Jason Morgan, bohater pierwszych stron magazynów „L'Officiel”, „Numero” czy „Elle Man”. W drugim apartamencie, Space for Joy, czekają na nas dwie przyjaciółki, inspirujące it–girls. Prócz wzajemnej sympatii, łączy je zainteresowanie modą i najnowszymi trendami. Lubią eksperymentować ze stylem, a moda to dla nich synonim wolności i dobrej zabawy. W tym odcinku Winter Stories głównymi bohaterkami są modelki – Birgit Kos, która pra-cowała m.in. dla Toma Forda oraz Loane Normand, wcześniej związana z markami Chanel, Prada czy Boss. Space for Energy, trzecie, zatopione w energetycznej czerwieni, pomieszczenie to miejsce pełne dynamiki i temperamentu. Dedykowane jest mężczyznom, którzy lubią wyrażać swoją osobowość poprzez styl. Są odważni i pełni ekspresji. W rolach głównych: Adrian Chabada i Matthias El Koulali. Za ostatnim oknem kryje...