Reklama

Ewa Chodakowska to wzorowy przykład "kobiety, która żadnej pracy się nie boi". Zaczynała jako trenerka fitness, by później zostać autorką bestsellerowych książek oraz właścicielką marki produkującej zdrowe przekąski. Tym razem Ewa zdecydowała się spróbować sił w branży mody. Pod koniec maja "trenerka wszystkich Polek" poinformowała o swoim nowym projekcie, czyli marce kostiumów kąpielowych MISSIONSWIM. Ewa od początku swojego istnienia w mediach społecznościowych publikowała wiele zdjęć w bikini - do tej pory promowała jednak inne marki, a teraz może pozować we własnych projektach.

Reklama

Kostiumy kąpielowe Ewy Chodakowskiej

7 czerwca 2018 roku miała miejsce długo wyczekiwana premiera kolekcji, ruszyła także strona internetowa marki. Ewa Chodakowska proponuje zarówno kostiumy dwuczęściowe, jak i klasyczne bikini. Wszystkie kostiumy są wyraźnie inspirowane stylem sportowym, ale nie w oczywisty sposób. Gama kolorystyczna jest dość bezpieczna - Ewa zrezygnowała z jakichkolwiek wzorów i proponuje stroje w kolorze czarnym, białym oraz pomarańczowym.Zobacz także: Ewa Chodakowska pokazała mamę! Co za figura!Co ciekawe, mimo premiery strony internetowej marki, na próżno szukać na niej cen kostiumów. Te będą podane dopiero 21 czerwca. Ewa informuje, że część dochodu ze sprzedaży zostanie przekazana na cel charytatywny.

Każdy sprzedany produkt to finansowe wsparcie na Specjalistycznego ośrodka wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, działającego przy fundacji Centrum Praw Kobiet. i stacjonarnie w butiku Apapat w Warszawie na Pl. Piłsudskiego 1 w Metropolitan już 21 czerwca. Jeśli już teraz zapiszesz się do newslettera, zostaniesz poinformowana o ruszeniu sprzedaży jako pierwsza. Udanych łowów! - napisała Ewa Chodakowska na Instagramie.

Sprzedaż rusza online na www.missionswim.com

Mimo tajemnicy związanej z ceną kostiumów (przypomnijmy, że ma być to marka premium), fanki Ewy w komentarzach na instagramowym profilu marki informują, że 21 czerwca na pewno zrobią zakupy. Na ten moment można zapisać się do newslettera, aby mieć pierwszeństwo w informacjach dotyczących startu sprzedaży.

Będę na otwarciu Ewa! - napisała jedna z obserwujących.Na pewno kupię. Już czekam - czytamy wśród komentarzy.Zamawiam, choćby dla córki. Kobiety kobietom - to kolejny komentarz.

Obok głosów zachwytu znalazło się także kilka głosów krytyki. Fanki Ewy narzekają na brak modeli dedykowanych dla dużego biustu. Zarzuty są dość trafne - rozmiarówka MissionSwim to S,M,L - a nie ta charakterystyczna dla sklepów bieliźnianych, kiedy możemy osobno dobrać i obwód i miseczkę.

Niestety, ale dla siebie nic nie wybiorę (a liczyłam na to), i nie dlatego, że drogo, tylko dlatego, że nie ma tam nic na duży biust naturalny - narzekała jedna z fanek.A można oczekiwać modeli dla dużych, naturalnych biustów? - pytała w komentarzy jedna z obserwujących markę na Instagramie.
Reklama

Zdjęcia wszystkich kostiumów z kolekcji MissionSwim znajdziecie w naszej galerii. Zobaczycie je w naszej galerii. Zdecydujecie się na zakup?Zobacz także: Z czym nosić białą sukienkę latem? Ewa Chodakowska robi to bezbłędnie!

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane