Moda to nie tylko ubrania. To sposób, w jaki możemy budować siebie w mediach społecznościowych, rozwijać kreatywność i eksplorować świat. Platforma SHEIN w sezonie wiosna-lato 2025 oddaje hołd inkluzywności. W nowej kampanii SHEIN Style Lab zachęca, by odejść od utartych schematów i pokazać swoją indywidualność. Zamiast oczywistych wyborów, warto eksperymentować z trendami, a pole do działania jest ogromne. Na platformie marketplace SHEIN można znaleźć wiele marek modowych, w tym SHEIN BAE, Rafferiza czy Forever21.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

SHE IN… BAE

Angelika Mucha znana jako Littlemooonster96 to popularna influencerka, youtuberka i celebrytka, która zdobyła rozpoznawalność dzięki vlogom o modzie, urodzie i lifestyle’u. Na kanałach społecznościowych śledzi ją ponad milion fanów. W jednym z wywiadów Angelika zdradziła, że kupowanie ubrań to dla niej inwestycja. Dlaczego wybrała markę SHEIN BAE? Ponieważ ceni sobie odważny, modny i młodzieżowy styl. Lubi wyróżniać się z tłumu, dlatego wybiera nowoczesne kroje inspirowane streetwearem i klimatem lat 2000.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Jaką rolę odgrywa moda w twoim codziennym życiu? W jaki sposób wyrażasz siebie poprzez modę?

Angelika Mucha: Moda to moja praca, ale i pasja. Uwielbiam tworzyć stylizacje, które dopasowuje do okazji, tematu wyjścia, czy np. do klimatu miejsca, do którego podróżuje.

Co dla ciebie oznacza indywidualizm w modzie? Czy istotne jest dla ciebie tworzenie swojego własnego stylu?

A.M.: Indywidualizm w modzie oznacza to, że każdy z nas zakładając na siebie dokładnie to samo, może wyglądać zupełnie inaczej, jeśli wystylizuje odpowiednio poszczególne elementy garderoby. Indywidualizm to właśnie podchodzenie do mody w sposób kreatywny. Myślę, że powinniśmy nosić to co lubimy, w czym czujemy się dobrze i czym jesteśmy w stanie przekazać światu komunikat, kim jesteśmy. To właśnie tworzy nasz indywidualny styl.

Czy twoim zdaniem SHEIN BAE wspiera indywidualizm? W jaki sposób?

A.M.: SHEIN BAE to kwintesencja modowego indywidualizmu: znajdziemy tu dużo ciekawych dodatków, które mogą podkręcić nasze stylizacje i sprawić, że zwykły look zmieni się w coś naprawdę wyjątkowego, reprezentującego nasz unikalny charakter i styl.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

SHE IN… Rafferiza

Anastasiia Zakhandrevych to ukraińska influencerka i piosenkarka, która aktywnie działa w mediach społecznościowych. Na swoim profilu na Instagramie zgromadziła ponad 800 tysięcy obserwujących, z którymi dzieli się treściami związanymi z modą, podróżami, a także muzyką. Styl Anastasii można określić jako wyrafinowany i ponadczasowy. Artystka stawia na eleganckie sukienki, garnitury o uniwersalnym kroju i luksusowe tkaniny. Uwielbia szyk i błysk, dlatego marka Rafferiza to dla niej idealny wybór.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Czym jest dla ciebie moda i jak wyrażasz nią swój indywidualizm?

Anastasiia Zakhandrevych: Moda jest dla mnie elementem twórczej ekspresji. Czymś, co pozwala mi wyróżnić się z tłumu, a jednocześnie wyrażać emocje. Choć trendy się zmieniają, warto korzystać z nich w taki sposób, by czuć się komfortowo. Zdarza mi się wybierać rzeczy w zależności od nastroju, a czasem nawet od… pogody!

Jaka jest twoja ulubiona stylizacja z kolekcji SHEIN i dlaczego?

A. Z.: Trudno zdecydować się na jeden outfit. Uwielbiam miksować style. Najlepiej czuję się w ultra-kobiecych, eleganckich stylizacjach. Podobają mi się błyszczące materiały i efektowne dodatki zarówno złote, jak i srebrne. Lubię jak jest ich dużo. Sądzę, że właśnie to pasuje do mojej osobowości. Często bywam na eventach, dlatego nie stronię również od garniturów – w Rafferiza jest ich ogromny wybór. Podobają mi się kontrasty – szczególnie jaskrawe komplety, a także odcienie bieli, czerni i mocha.

A co oznacza dla ciebie współpraca z marką SHEIN?

A. Z.: Jestem związana z tą platformą już od dłuższego czasu. Cenię ją za profesjonalizm i kreatywne podejście do mody. Każdego dnia staram się zaskakiwać swoich obserwatorów. Dzięki współpracy z SHEIN mają oni szansę zobaczyć, że w młodym wieku można nosić rzeczy przeznaczone dla dojrzalszych osób. To jest mój żywioł i za to kocham modę.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

SHE IN… Forever21

Martyna Zbirańska funkcjonuje w internecie jako Pysia. Swoją działalność rozpoczęła od publikowania filmików na platformie Musical.ly, a jej profil na TikToku śledzi ponad 2 miliony osób. Nie dawno Pysia skończyła 21 lat, czym podzieliła się z fanami. Czyżby właśnie dlatego marka Forever 21 stała się bliska jej sercu? To połączenie nowoczesnej klasyki z młodzieżowym luzem i estetyką Y2K. Propozycje brandu pasują do osób, które żyją dynamicznie, a jednocześnie chcą być na bieżąco z trendami.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Czym jest dla ciebie indywidualizm, jak wyrażasz go modą?

Martyna Zbirańska: Dla mnie największą inspiracją jest streetwear. Gdy byłam w Nowym Jorku, zauważyłam że dla każdego z nas moda znaczy coś zupełnie innego. Jedni stawiają na wyraziste dodatki, inni wolą bardziej stonowane detale. Jeśli chodzi o mnie, uwielbiam srebrną biżuterię, a moim must-have są srebrne kolczyki. Noszone do upiętych włosów i sukienki z dekoltem, stanowią pierwszoplanowy element całości. Nie zakładam wtedy naszyjnika, a jedynie podkreślam dekolt za pomocą balsamu z mieniącymi się drobinkami. Co jeszcze kocham? Pierścionki!

Czy masz jakieś ulubione trendy na nadchodzący sezon, które znalazły się w kolekcji marki Forever21 dostępnej na SHEIN ? Co je wyróżnia?

M. Z.: Wiosną i latem w mojej szafie będą królować pastele. To ciekawa odskocznia od czekolady i burgundu, które dominowały w jesienno-zimowym sezonie. Na SHEIN znalazłam sporo ubrań w klimacie festiwalowym. Będąc na wakacjach, chętnie noszę czapki z daszkiem, kolorowe chusty i przypinki do włosów z kwiatowym motywem. Lubię bawić się modą, np. wiążąc chusty nie tylko na głowie, lecz także na torebkach. W tym roku wybieram się do Wietnamu i już nie mogę doczekać się planowania stylizacji. Marka Forever21 będzie moim pierwszym wyborem!

Czym jest dla ciebie współpraca z platformą SHEIN?

M. Z.: Przede wszystkim jest to możliwość ujrzenia siebie w różnych wydaniach. Raz jako dziewczyny, która lubi sportowe stylizacje i denimowy total look. Innym razem jako osoby, która uznaje obowiązujący dress code. Wiadomo, że co innego wkładam, idąc np. do teatru, a inne kreacje kompletuję z myślą o wakacjach. Ważne, by czuć się w zgodzie ze sobą i lubić swój styl.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

SHEIN Style Lab – więcej modowych możliwości

SHEIN Style Lab to zaproszenie do świata mody bez granic, gdzie liczy się autentyczność, ekspresja i odwaga w wyrażaniu siebie. Dzięki platformie marketplace SHEIN każdy może wybierać spośród różnorodnych marek, eksperymentować z modą i tworzyć swój własny styl.

Style Lab to także zachęta do próbowanie nowych stylizacji i wyjścia z modowej strefy komfortu. Jeśli spodobały Ci się propozycje looków z sesji zdjęciowej z udziałem Angeliki, Martyny i Anastasii, użyj kodu „STYLELAB15” podczas składania zamówienia w aplikacji SHEIN lub na stronie internetowej i ciesz się dodatkową zniżką 15% na produkty marek własnych, takich jak SHEIN BAE, Forever21 oraz Rafferiza.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Kampania SHEIN Style Lab wystartowała 20 maja. Rezultaty wszystkich sesji modowych z udziałem influencerek zobaczyć można on-line, w mediach społecznościowych oraz na ulicach 12 miast w Polsce z wykorzystaniem 405 nośników, w tym na 130 ekranach zlokalizowanych na stacjach pierwszej linii metra. Dodatkowo w ramach kampanii na warszawskich ulicach pojawią się plakaty z ambasadorkami zawierające kody QR, odsyłające do przygotowanych przez Angelikę, Martynę i Anastasiię autorskich pomysłów na stylizacje. Marka SHEIN wykorzystała w tym celu także kultową lokalizację przy Emilii Plater 49 w Warszawie.

Więcej modowych inspiracji na stronie: www.sheingroup.com

Materiał promocyjny marki SHEIN

Nasze akcje

Polecane