Demakijaż jest istotnym punktem pielęgnacji. O ile w ciągu dnia makijaż nas zdobi, o tyle przed pójściem spać powinien zostać zmyty, aby skóra i rzęsy mogły "odpocząć".

Reklama

Często jednak np. wodoodporny makijaż jest trudny do usunięcia. Z pomocą przychodzi dwufazowy płyn do demakijażu marki NIVEA. Jak działa? Skutecznie, a przy tym delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę wokół oczu, jednocześnie pielęgnując rzęsy. W jego formule zastosowano wyciąg z bławatka, dzięki czemu jest on łagodny dla oczu. Mogą go stosować osoby noszące soczewki.

Dwufazowy płyn do demakijażu od NIVEA usuwa nawet najbardziej trwały makijaż już za jednym pociągnięciem, bez uporczywego i nierzadko bolesnego pocierania.

Jego działanie sprawdziły Recenzentki KWC!

Dwufazowy płyn do demakijażu marki NIVEA - opinie Wizażanek

mat. prasowe

100% potwierdziło, że sprawdza się w przypadku skóry wrażliwej, a 99% zaznaczyło, że jest delikatny dla oczu.

98% testujących osób przyznało, że dwufazowy płyn do demakijażu NIVEA spełnił ich oczekiwania.

99% Recenzentek zauważyło przy tym, że usuwa nawet bardzo trwały, wodoodporny makijaż, a 95% stwierdziło, że dokładnie oczyszcza bez konieczności uporczywego pocierania powiek.

91% testujących przyznało także, że pielęgnuje rzęsy.

Co ciekawe, 9 na 10 Recenzentek stwierdziło, że to najlepszy produkt do demakijażu oczu, jaki dotychczas stosowały.

Nic dziwnego zatem, że aż 97% Wizażanek uznało, że sięgnie po niego ponownie oraz poleci go swoim przyjaciółkom.

Najważniejszą zaletą jest to, że bardzo dobrze radzi sobie z makijażem wodoodpornym. Wystarczyło wstrząsnąć około 3-4 razy i już płyn był gotowy do użycia

- kasiekm17

Po pierwsze jest skuteczny. Nie ma potrzeby tarcia, wielokrotnego powtarzania czynności, zużywania ogromnych ilości wacików, aby całkowicie usunąć makijaż. Sprawdza się nawet przy kosmetykach wodoodpornych, a także mocnych makijażach. Po drugie nie wysusza skóry, nie podrażnia oczu, nie powoduje reakcji alergicznych

- Anna8661

Wyniki na podstawie testowania w Klubie Recenzentki Wizaz.pl na grupie 93 kobiet w okresie styczeń-luty 2024 roku.

Reklama

Materiał promocyjny marki NIVEA.

Reklama
Reklama
Reklama