Reklama

O tym, że słynąca z kurczaków w chrupiącej panierce firma KFC zainteresowała się rynkiem kosmetyków pisałyśmy już wcześniej. Na początku maja podano bowiem, że marka wypuszcza na rynek smakowe lakiery do paznokci. Produkt okazał się chyba hitem, ponieważ KFC postanowiło zaproponować swój kolejny produkt kosmetyczny – krem przeciwsłoneczny.Krem przeciwsłoneczny KFC Extra Crispy Sunscreen zapewnia ochronę na poziomie SPF 30 i pachnie kurczakiem, a konkretniej – złocistą, chrupiącą panierką tworzoną według ściśle strzeżonej receptury KFC. Kosmetyk został udostępniony w USA za pośrednictwem dedykowanej mu strony internetowej. Limitowana kolekcja 3 tys. sztuk kremu zdążyła się już rozejść, ale apetyt pozostał.

Reklama

W reklamie nietypowego balsamu do opalania widzimy George'a Hamiltona wcielającego się w pułkownika Harlanda Sandersa, założyciela KFC. Chociaż „pułkownik” nie kryje radości z trzymania kosmetyku o zapachu chrupiącego kurczaka, krem nie jest jadalny. Niestety, nie jest znany też jego dokładny skład, do obiecanej ochrony na poziomie SPF 30 należałoby więc podchodzić sceptycznie.Osobiście musimy obejść się smakiem, ale kto wie, może krem przeciwsłoneczny KFC powróci w kolejnym roku? Wszak obecne lato powoli dobiega już końca.

Reklama

Zobacz także: Smakowe lakiery od... KFC!

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane