To serum do twarzy z olejkiem Neem jest aptecznym hitem. Usuwa wągry i zmniejsza trądzik w tydzień
Serum do twarzy z olejkiem Neem ma działanie antybakteryjne, odżywcze i oczyszczające. Zostało stworzone do cery tłustej, mieszanej, a w szczególności trądzikowej. Regularne stosowanie produktu rozjaśni przebarwienia i poprawi kondycję skóry.

Serum do twarzy Orientana Bio Neem and Tulsi przeznaczone do codziennej pielęgnacji to hit apteczny. Produkt możesz stosować zarówno rano, jak i wieczorem bez obawy o wysuszenie bądź podrażnienie skóry. Serum w standardowej cenie kupisz w aptekach internetowych i na stronie producenta za około 45-50 zł.
Działanie serum do twarzy Orientana Bio Neem and Tulsi
Serum do twarzy Orientana bogate jest w naturalne składniki, które pielęgnują skórę przez cały dzień. Serum sprawia, że skóra jest stale nawilżona, głęboko odżywiona, nadmiar sebum jest ograniczony, a rozszerzone pory znacznie zwężone. Skóra z defektami lub przebarwieniami zostanie wyciszona i ukojona. Opakowanie z pipetą ułatwi wam higieniczną aplikację produktu. Rano i wieczorem wmasuj kilka kropel produktu, koniecznie na oczyszczoną skórę twarzy i ciesz się zdrowa i promienną cerą.

Zobacz także: Najlepsze serum do twarzy - TOP 5 hitów Wizażanek od 30 zł [Przegląd]
Skład serum do twarzy Orientana Bio Neem and Tulsi
Olejek z Neem działa przeciwzapalnie i łagodząco na wszelkie zmiany skórne. Bazylia azjatycka odżywia cerę i poprawia jej kondycję. Istotnym składnikiem jest miodla indyjska, stworzona do walki z niedoskonałościami i reguluje pracę gruczołów łojowych. Ostatnim składnikiem, który przykuł naszą uwagę, jest ekstrakt z aloesu. Wspiera on działanie komórek odpowiedzialnych za produkcję elastyny i kolagenu. Lekka żelowo — wodna konsystencja szybko się wchłania, a ziołowy zapach nie jest zapychający i nużący. Formuła bez alkoholu nie wysuszy skóry.
Opinie Wizażanek o serum do twarzy Orientana
W katalogu KWC serum spotkało się z wieloma pozytywnymi opiniami z oceną 4,5/5, co stawia produkt w bardzo dobrym świetle. Aż 80% konsumentów zadeklarowało się, że kupi produkt ponownie.